|
3. Я сам та інші люди |
|
|
Світ професій «Людина — людина» (1 год) |
|
13 |
Профінформація про кваліфікаційні якості працівників сфери «Людина — людина». Практична робота (на вибір). Колективна робота: виготовлення реклами світу професій «Людина — людина» у різних техніках. Оформлення в класній кімнаті фотоколажу «Наш клас», «Вітаємо», «Поштова скринька» тощо |
|
|
Подарунки та сувеніри до новорічних свят (2 год) |
|
14 |
Новорічні й різдвяні традиції. Стилізація форм ялинки. Символіка її прикрас. Практична робота (на вибір). Конструювання подарунків Миколая, виготовлення чобітка-миколайчика для подарунків, сувенірів-подарунків з фольги та дроту, ялинкових і різдвяних прикрас з різних матеріалів |
|
15 |
Новорічні й різдвяні традиції. Стилізація форм ялинки. Символіка її прикрас. Практична робота (на вибір). Конструювання іграшок з текстильних кульок, ниток, макетів новорічних іграшок, карнавальних і різдвяних масок, новорічних листівок способом оригамі |
|
|
Елементи дизайну костюма (2 год) |
|
16 |
Стильова єдність одягу, його галантерейних і ювелірних виробів. Практична робота. В межах екологічної акції «Прибери свою планету» — конкурс новорічних костюмів із вторинної сировини |
|
|
II семестр |
|
17 |
Конструктивно-художні особливості національного костюма. Практична робота (на вибір). Пошиття лялькових національних костюмів, м'яких іграшок або сумочок. Конструювання ляльки з ниток або тканини |
|
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу «Я сам та інші люди»
(1 год) |
|
18 |
Колективне художньо-ігрове конструювання виробів для прикрашання зовнішності людини та її традиційних свят |
|
|
4. Людина і знаки інформації |
|
|
Світ професій «Людина — знакові системи» (1 год) |
|
19 |
Профінформація про кваліфікаційні якості фахівців знакової комунікації. Практична робота. Колективна робота: створення рекламного плаката про світ професій «Людина — знакові системи» або виготовлення рекламного колажу «Я — за здоровий спосіб життя» |
|
|
Давні та сучасні технології книгодрукування (2 год) |
|
20 |
Витискання знаків на глиняних плитках, зображення букв на папірусі, пергаменті. Практична робота. Виготовлення записничків-блокнотів з буквами в алфавітному порядку |
|
21 |
Комп'ютерна техніка у сучасному книгодрукуванні. Палітурні роботи. Практична робота. Дрібний ремонт книг |
|
|
Комп'ютер, телевізор як засоби інформації (1 год) |
|
22 |
Призначення комп'ютера, його основні частини: системний блок, дисплей, клавіатура, принтер. Практична робота. Виготовлення іграшкового телевізора, комп'ютера з картонних коробок та інших допоміжних матеріалів |
|
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу «Людина і знаки інформації» (1 год) |
|
23 |
Колективна творча робота: створення книжки-саморобки «Наш клас» на основі сторінок класного літопису |
|