Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Трудове навчання. 4 клас

 

5. Людина і техніка

 

 

Світ професій «Людина — техніка» (1 год)

 

24

Профінформація про кваліфікаційні якості працівників технічної галузі. Практична робота (на вибір). Колективна робота: створення рекламного плаката про світ професій «Людина — техніка». Екскурсія на промислове підприємство

 

 

Моделювання техніки з різних матеріалів (2 год)

 

25

Машинобудування: сучасні конструкції та їх ретроаналоги. Практична робота. Моделювання космічних апаратів за власним задумом

 

26

Машинобудування: сучасні конструкції та їх ретроаналоги. Практична робота. Конструювання повітряних, водних, наземних, залізничних моделей

 

 

Робота з технічними конструкторами і наборами деталей (2 год)

 

27

Технічне моделювання з деталей металевих або інших технічних конструкторів. Елементи електротехніки. Практична робота. Монтаж моделей будівельних і сільськогосподарських машин. Реконструювання і винахідництво з опорою на конструктори і набори деталей

 

28

Технічне моделювання з деталей металевих або інших технічних конструкторів. Елементи електротехніки. Практична робота. Макетування біонічних форм за даними зображеннями (птах — літак, жираф — підйомний кран)

 

 

День художньої творчості за темою «Дизайнер і техніка» (1 год)

 

29

Колективне художньо-ігрове конструювання технічних моделей. Захист власних винахідницьких проектів «Місто ідей»

 

 

6. Людина і художнє довкілля

 

 

Світ професій «Людина — художні образи» (1 год)

 

30

Профінформація про кваліфікаційні якості працівників

мистецької сфери. Практична робота. Створення рекламного плаката «Світ професій типу "Людина — художні образи"»

 

 

Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва (3 год)

 

31

Види декоративно-ужиткового мистецтва: художня вишивка. Ритм як засіб композиційної виразності у творах декоративно-ужиткового мистецтва. Практична робота. Вишивання різними техніками: «хрестиком», «низинкою», «гладдю» або іншими

 

32

Види декоративно-ужиткового мистецтва: макраме, ткацтво. Ритм як засіб композиційної виразності у творах декоративно-ужиткового мистецтва. Практична робота. Техніка виконання вузликового ланцюжка (макраме)

 

33

Види декоративно-ужиткового мистецтва: бісерне низання.

Ритм як засіб композиційної виразності у творах декоративно-

ужиткового мистецтва. Практична робота. Складання Ґерданів з бісеру або його замінників

 

 

Елементи фітотерапії й фітодизайну (1 год)

 

34

Краса і користь «цілющого зілля» народної медицини. Використання лікарських і декоративних рослин у побуті. Практична робота (на вибір). Колективне виготовлення декоративного панно способами аплікації і флоромозаїки.

Виготовлення дидактичної гри «Народна аптека». Збір та підготовка матеріалів для створення гербарію

 

 

Підсумкове заняття за тематикою розділу

«Людина і художнє довкілля» (1 год)

 

35

Творчі підсумкові завдання. Виставка учнівських робіт

 

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (28.08.2009)
Переглядів: 6927 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!