|
5. Людина і техніка |
|
|
Світ професій «Людина — техніка» (1 год) |
|
24 |
Профінформація про кваліфікаційні якості працівників технічної галузі. Практична робота (на вибір). Колективна робота: створення рекламного плаката про світ професій «Людина — техніка». Екскурсія на промислове підприємство |
|
|
Моделювання техніки з різних матеріалів (2 год) |
|
25 |
Машинобудування: сучасні конструкції та їх ретроаналоги. Практична робота. Моделювання космічних апаратів за власним задумом |
|
26 |
Машинобудування: сучасні конструкції та їх ретроаналоги. Практична робота. Конструювання повітряних, водних, наземних, залізничних моделей |
|
|
Робота з технічними конструкторами і наборами деталей (2 год) |
|
27 |
Технічне моделювання з деталей металевих або інших технічних конструкторів. Елементи електротехніки. Практична робота. Монтаж моделей будівельних і сільськогосподарських машин. Реконструювання і винахідництво з опорою на конструктори і набори деталей |
|
28 |
Технічне моделювання з деталей металевих або інших технічних конструкторів. Елементи електротехніки. Практична робота. Макетування біонічних форм за даними зображеннями (птах — літак, жираф — підйомний кран) |
|
|
День художньої творчості за темою «Дизайнер і техніка» (1 год) |
|
29 |
Колективне художньо-ігрове конструювання технічних моделей. Захист власних винахідницьких проектів «Місто ідей» |
|
|
6. Людина і художнє довкілля |
|
|
Світ професій «Людина — художні образи» (1 год) |
|
30 |
Профінформація про кваліфікаційні якості працівників
мистецької сфери. Практична робота. Створення рекламного плаката «Світ професій типу "Людина — художні образи"» |
|
|
Художні техніки декоративно-ужиткового мистецтва (3 год) |
|
31 |
Види декоративно-ужиткового мистецтва: художня вишивка. Ритм як засіб композиційної виразності у творах декоративно-ужиткового мистецтва. Практична робота. Вишивання різними техніками: «хрестиком», «низинкою», «гладдю» або іншими |
|
32 |
Види декоративно-ужиткового мистецтва: макраме, ткацтво. Ритм як засіб композиційної виразності у творах декоративно-ужиткового мистецтва. Практична робота. Техніка виконання вузликового ланцюжка (макраме) |
|
33 |
Види декоративно-ужиткового мистецтва: бісерне низання.
Ритм як засіб композиційної виразності у творах декоративно-
ужиткового мистецтва. Практична робота. Складання Ґерданів з бісеру або його замінників |
|
|
Елементи фітотерапії й фітодизайну (1 год) |
|
34 |
Краса і користь «цілющого зілля» народної медицини. Використання лікарських і декоративних рослин у побуті. Практична робота (на вибір). Колективне виготовлення декоративного панно способами аплікації і флоромозаїки.
Виготовлення дидактичної гри «Народна аптека». Збір та підготовка матеріалів для створення гербарію |
|
|
Підсумкове заняття за тематикою розділу
«Людина і художнє довкілля» (1 год) |
|
35 |
Творчі підсумкові завдання. Виставка учнівських робіт |
|