Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Загальношкільні заходи | [ Додати статтю ] |
Агітбригада "Захист тварин"
І. Вступна частина. --На форумі щойно з’явилось повідомлення: «На нашій планеті є тварини, без яких ми могли б спокійно жити». Як ви вважаєте, чи є хтось зайвий серед мешканців нашої планети? (Відповіді дітей) Щоб краще в цьому розібратися, послухайте казку і скажіть, чого вона нас навчає . ІІ. Інсценізація казки. Варті всі життя на Землі В одному селі жив хлопчик, звали його Олексійко. Йому минуло 8 років. Він ходив до школи, а у вихідні гуляв із татом у лісі або біля річки недалеко від села. Часто він грався у лузі за будинком. Там росла трава, було багато квітів. А скільки незвичайних мешканців жило в них! Хлопчику дуже кортіло дізнатися, про що вони дзижчать і пищать, розповідають один одному. А ще він хотів знати, навіщо у природі так багато тварин, яка з них найпотрібніша. Одного разу Олексійко заплющив очі і побачив фею. Вона підійшла до нього і, простягнувши паличку, сказала: ---Бери, вона чарівна. Якщо ти забажаєш будь-чого, махни тричі—і все здійсниться. Сказавши це, фєя зникла. Олексійко дуже зрадів, адже тепер він може дізнатися, хто з тварин найпотрібніший. --Піду до річки, -- подумав хлопчик. Першими, кого він побачив, були зелені жабки. --Ось вони нікому не потрібні,--сказав хлопчик і махнув палицею. Жаби зникли, але відразу з’явилися хмари комарів. Тільки хлопчик хотів сховатися від них, як з усіх боків почалися злітатися чаплі. Вони були голодні і шукали жаб. --Виявляється, без жаб мешканці річки ніяк не можуть обійтися,-- сказав Олексійко і повернув їх у водяний «будинок».—Так,--подумав хлопчик, --виявляється, все не так просто. А ось без комарів точно нічого не трапиться, адже вони тільки докучають і кусаються. Він махнув паличкою, і комарів наче й не було. Але що це? Усі жаби закричали, запищали бабки й ластівки. Хлопчик згадав, що без комарів вони загинуть—це їхній корм. - Виходить, навіть комарі комусь потрібні!-здивовано сказав Олексійко. (Махнув паличкою.) Хотів він піти в ліс, але передумав. Тепер він зрозумів, що в природі все важливе. Не стане когось одного, то погано стане всім: тваринам, рослинам, людям. ІІІ. Відповіді на запитання. --Який висновок зробив хлопчик? В казці ми почули тільки про деяких тварин, комах – мешканців планети Земля. А яких ще ви знаєте тварин, птахів? (Діти називають) ІV. Виконання пісні «Їжачок» --А ось про одну тваринку послухайте пісеньку. Учасники гурту «Срібні дзвіночки» виконують пісню «Їжачок». Їжачок 1. Я маленький їжачок, Їжачок – лісовичок, На голках листочки, В кошику грибочки. Пр –в: Їжачок, їжачок, їжачок – лісовичок, Їжачок, їжачок, їжачок – лісовичок. 2. Я маленький їжачок, Маю безліч колючок, Грушки солоденькі, В кошику опеньки. Пр –в 3. Я маленький їжачок. Шмиг у нірку й на бочок, Очі- намистинки, Наче дві росинки. Пр – в. --То про яку тваринку ви прослухали пісеньку? V. Фізкультхвилинка. - Ось ми тут говоримо про тварин, комах…А чи можуть всі вони жити без природи, всього того, що оточує їх? Без дощику, який напоює все живе? А після дощу інколи на небі з,являється веселка. Ось ми проведемо невеличку фізхвилинку про веселку.(Фізхвилинка під пісню про веселку) VІ. Вірш Дмитра Мегелика «Пташеня» -- Діти, а прослухайте ще ось один вірш. (Учні по стовпчику розповідають вірш.) Пташеня З пташеням маленьким трапилась біда: Як піднявся вітер – випало з гнізда. З кошиком Андрійко по щавель ішов, Пташеня сіреньке у траві знайшов. У Андрійка очі блиснули від сліз. Взяв його тихенько, до гнізда поліз. Пташеня зраділо – кінчилась біда: Із руки стрибнуло до свого гнізда. --Про кого цей вірш? В яку пору року трапилась біда з пташеням? А ми з вами могли б прожити без птахів, тварин? А як ми повинні турбуватись про них? VІІ. Відгадування загадок. --А повідгадуємо загадки і побачимо, як ви знаєте тварин, птахів. Влітку носить сіру шубу, Взимку – білого кожуха, Має з тріщинкою губи І красиві довгі вуха. (Заєць) Що за дивна непосида На стежину шишки кида, З гілочки стриба на гілку? Рудохвоста жвава…( Білка) В нашій хаті є музика: В нього скрипочки нема, Та муркоче, як захоче Випить блюдце молока. (Кіт) Затишна моя хатинка – Непомітна павутинка. Гляньте, скільки ниточок! А господар - …..(павучок) Їх в траві багато, Люблять працювати, Будівельники малі Роблять хатку із землі. (Мурашки) Швидко птах цей скрізь літає І комашок поїдає За вікном гніздо будує Тільки в нас він не зимує. (Ластівка) --Ось ми з вами повідгадували загадки і про тварин, і про птахів, і про комах. А скажіть, чи можемо ми уявити своє життя без всіх цих істот, без турботи про них? VІІІ. Підсумок. --Люди, рослини, тварини – ми всі мешканці однієї планети і є частиною природи. Ми всі дуже потрібні один одному. У природі немає зайвих, нікому не потрібних істот, яких можна знищувати. (Діти говорять слова). Потрібні усі – і злі, і привітні. Страшнючі почвари і ті необхідні. На світі потрібен усяк, хто в нім є, Дарма, чи отруту, чи мед він дає. Важко живеться кішці без мишки, І мишці без кішки не легше нітрішки. І хай ти із кимось не дружиш, та все ж Йому ти потрібен, і він тобі – теж. Варті всі життя на землі: Коти і слони, ластівки й журавлі. Варті всі життя на землі, І мусять це знати великі й малі. ІХ. Виконання пісні «Солов’ї» Вкінці учасники гурту «Срібні дзвіночки» виконують пісню «Солов’ї». Солов’ї Волошки синьоокі колишуться в траві, У небесах високих солов’ї, У небесах високих, у небесах високих, У небесах високих співають солов’ї. Пр – в: Тьох – тьох, тьох – тьох, Тьох – тьох, тьох – тьох. Нам треба зовсім трішки і сонця, і тепла, Щоб рідна Україна розцвіла, Щоб рідна Україна, щоб рідна Україна, Щоб рідна Україна, як квіточка цвіла. Джерело: http://Журнали "Розкажіть онуку" | |
Переглядів: 998 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |