Каталог статей
Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа | [ Додати статтю ] |
АКТ прийомки дитячого оздоровчого табору
АКТ прийомки дитячого оздоровчого табору «___» ________ 20_ року № ___ Організація (найменування, адреса, № тел.)_________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ Комісія у складі _______________________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________________________________________________провела прийомку табору. 1. Дитячий оздоровчий табір розташований (детальна адреса, віддаленість від залізниці, населеного пункту, лікарні)________________________________________________________________________ ______________________________________________________________________________________ 2. Наявність під’їзних шляхів (шосе, грунтова дорога), їх стан і придатність для використання__________________________________________________________________________ 3. Дитячий оздоровчий табір стаціонарний або орендований (підкреслити), з якого року функціонує____________. 4. Дитячий оздоровчий табір літнього або цілорічного функціонування (необхідне підкреслити). 5. Розрахункова місткість дитячого оздоровчого табору ______, фактична ______, кількість змін ________. 6. Розміщення спальних приміщень у будівлях______, корпусах (опалювальні, неопалювальні), наметах (необхідне підкреслити), їх кількість (кожного окремо)_______________________________ 7. Площа у кв.м на 1 дитину у спальні _____, кількість у спальній кімнаті: для молодших школярів ______, для старших школярів ___. 8. Наявність і готовність до експлуатації основних і допоміжних приміщень спальних корпусів і приміщень культурно-масового призначення, відповідність їх складу і площі діючим нормам (кожного окремо): спальні приміщення ____, гардеробна, приміщення для чищення одягу і взуття______, для зберігання валіз_____, приміщення денного перебування_____, кімната вихователів_____, вмивальні з ножними ваннами_____, вбиральні (окремо для хлопчиків і дівчаток)_____, приміщення для роботи гуртків______, клубні приміщення і т. ін. _____________. 9. Харчоблок: число місць у обідньому залі ___, площа на одне місце ___, відповідність їх нормам (так, ні). Забезпеченість обідніх залів меблями з врахуванням росту дітей у відповідності з діючими ГОСТами.________________________________________ 10. Наявність встановлених нормами набору приміщень у залежності від типу і часу функціонування табору (перелік і площа кожного приміщення)______________________, готовність їх до експлуатації. 11. Приміщення медичного призначення (площа і склад, готовність до експлуатації): очікувана (наявність навісу)_____, кабінет лікаря (наявність оглядової)____, кабінет зубного лікаря____, процедурна____, кімната медичної сестри___, вбиральня з вмивальною у шлюзі___, ізолятор (палата, число, площа)____, чисельність ліжок____, наявність боксованих палат___, підсобні приміщення (які, площа)_____, їх обладнання___________________. 12. Наявність, готовність до експлуатації лазні____, душових гігієнічних (число) ріжків______, кабіни особистої гігієни дівчаток_____, пральні_______. 13. Наявність централізованих джерел водопостачання _________і каналізації_________; наявність підключення і постійної подачі холодної______ і гарячої води до всіх мийних ванн______, раковин______. 14. Наявність електрокип’ятильника (так, ні). 15. Забезпеченість харчоблоку інвентарем___________, обладнанням________, посудом_________. 16. Готовність харчоблоку до експлуатації (так, ні). 17. Умови для зберігання продуктів (тих, що швидко псуються__, сухих__, овочів__). Наявність холодильного обладнання і інших джерел холоду (холодильні камери__, побутові холодильники__, льодники__), їх справність і температурний режим. Готовність їх до експлуатації____. 18. Забезпеченість нормованого рівня натурального і штучного освітлення приміщень: у спальнях__, медичних__, харчоблоці__, культурно-масового призначення___. 19. Територія табору: загальна площа____, площа на одну дитину___, відповідність їх нормам (так, ні). Огородження (паркан і т. ін.) — так, ні. Висота огородження_____. 20. Наявність водоймища____ і організація місць купання у відповідності з вимогами існуючих норм і санітарних правил ___________. Наявність необхідного устаткування для місць купання, готовність їх до експлуатації_____________________________________________________________________. 21. Загальнотабірна лінійка (так, ні). Майданчик для вогнища (так, ні). 22. Споруди фізкультури і спорту, їх обладнання (перелік, кількість, розміри, відповідність встановленим нормам і санітарним правилам)_____________________________________________. 23. Наявність ігрових майданчиків___, атракціонів___, їх обладнання________________________, готовність до експлуатації______. 24. Куточок юного натураліста____, живий куточок____. 25. Наявність обладнання майданчиків — географічної, астрономічної________________________. 26. Умови розміщення обслуговуючого персоналу__________________________________________. 27. Забезпечення жорстким інвентарем, м’яким інвентарем (кількість змін білизни)__________________________. Забезпеченість для роботи гуртків (яким, кількість)_______________________________________________________________. 28. Укомплектованість штату (кількість): вихователів_______, адміністративно-господарчого______ та обслуговуючого персоналу______. 29. Наявність домовленості про вивіз харчових відходів, сміття, очищення вигрібів_______________________________________________________________________________. 30. Виконання плану-завдання (якість)____________________________________________________ Заключення комісії_________________________________________________________ __________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________ Підписи ____________ _______ ____________ _______ ____________ _______
| |
Переглядів: 1942 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |