Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Аналiз навчально-виховного процесу в 4-А класi за I семестр Перший семестр закiнчили _____ учнiв класу. Вибув _______. Добре вчиться ______ учнiв, один учень (_____) має початковий рiвень навчальних досягнень (з математики та фiзкультури). Якiсний показник — 44 %. Рiвнi навчальних досягнень учнiв вiдповiдають загальному рiвню пiдготовленостi класу. Адже, за даними психолога, 4-А — це клас вiкової норми з групою iнтелектуальних дiтей. Високий рiвень навчальних досягнень виявили _____________. Покращили успiхи в навчаннi ____________. Початковий рiвень навчальних досягнень мають ______________, що зумовлено вiдсутнiстю постiйного нагляду з боку батькiв. Дiти часто не виконують домашнiх завдань, а на уроках не мають найнеобхiднiшого — ручки, зошита тощо. _________________________________(прiзвище, iм’я) (за даними психолога) має низький рiвень розвитку пам’ятi, уповiльнену реакцiю, погано чятає, мало працює над собою. _________________________________(прiзвище. iм’я) не має мотивацiй до навчання, звiдси — невмiння долати труднощi в навчаннi. Стосунки мiж учнями класу загалом дружнi й доброзичливi. Протягом семестру не було випадкiв суперечок чи непорозумiнь мiж хлопцями й дiвчатами. Хоча деяким учням __________________ — треба бути ввiчливiшими й стриманiшими з дiвчатами. Решта теж потребує допомоги: трапляються випадки заздрощiв або надмiрної образливостi. У стосунках мiж ними треба заохочувати прояви спiвчуття, поступливостi, взаємоповаги. Учнi класу досить згуртованi. Проте, на вiдмiну вiд непоганої органiзацiї справ iз власної iнiцiативи, вони абсолютно байдужi й пасивнi до загальношкiльних справ або добродiйних акцiй. Необхiдно розвивати почуття вiдповiдальностi. Особливу увагу потрiбно звернути на мовлення учнiв, яке часто засмiчене брутальними словами. Дiти класу активнi, люблять i вмiють виконувати рiзнi доручення. Упродовж семестру ми всiляко пiдтримували рiвень громадської активностi, зацікавленостi життям класу, навчанням, що сприяло створенню позитивного мiкроклiмату в колективi. Це добре позначилося на успiхах дiтей у навчаннi. За семестр ми досягли успiхiв у вихованнi таких якостей, як iнiцiативнiсть, чеснiсть, акуратнiсть, вiдповiдальнiсть за власнi вчинки.
***
Аналіз виховної роботи за І семестр Навчально-виховна робота в класі проводиться за напрямком «Червона калина». Протягом навчального семестру здійснювалися різні форми та методи впливу на особистість учнів: залучення учнів до пришкільних та міських гуртків, культурно-масової роботи, індивідуальна робота з учнями; здійснювалися морально-правове, естетичне, екологічне, національно – патріотичне, трудове виховання. Були проведені такі виховні години: «А світ такий прекрасний!», «Шкідливі звички, їх негативні прояви», «Поважай ближнього свого». Відкрита виховна година «Диво калинове – українська мова», виховний захід «Святковий концерт до Дня вчителя». Проведені батьківські збори: «Поведінка та навчання школярів», «Підсумки навчальних досягнень та успішність учнів за І семестр». Класні збори: «Вибір активу класу», «Поведінка в школі», «Почуття товариськості в класному колективі», «Профілактика шкідливих звичок», «Наші моральні принципи». Значна увага приділялася морально – правовому вихованню класного колективу. Класним керівником регулярно здійснювався контроль присутності учнів, зокрема таких, які були потенційними правопорушниками: (Прізвища та імена учнів). Постійно відбувалися бесіди з учнями превентивного виховання. Інформаційні хвилини правового напрямку мали місце у виховній роботі класу регулярно. | |
Переглядів: 19290 | Рейтинг: 3.3/34 |
Всього коментарів: 0 | |