Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Анкета для оцінювання рівня шкільної мотивації й адаптації
Форма проведення: індивідуальна і групова. Із шестерічками – індивідуальна або в малій групі, із семилітками – групова, але в групі не більше 15 чоловік ( важливо, щоб діти вміли орієнтуватися на аркуші паперу і добре знали числа від 1 до 10 ). Час проведення : 10 – 15 хв. Інструкція для дітей : Зараз я вам поставлю кілька запитань про те, як ви себе почуваєте в школі, що вам подобається, а що- ні. На кожне запитання ви можете відповісти : « так» (+) або «ні» (-). В анкеті немає «правильних» і « неправильних» відповідей. Відповідайте так , як ви почуваєте. Запитання анкети : 1. Тобі подобається в школі чи не дуже? 2. Вранці, коли ти прокидаєшся, ти завжди з радістю йдеш у школу чи тобі хочеться залишитися вдома? 3. Якби вчитель сказав, що завтра в школу необов'язково приходити всім учням, ти б пішов у школу чи залишився вдома? 4. Тобі подобається, коли у вас немає якого-небудь уроку? 5. Ти хотів би, щоб не задавали домашніх завдань? 6. Ти хотів би, щоб у школі залишалася одна перерва? 7. Ти часто розповідаєш про школу батькам? 8. Ти б хотів, щоб у тебе був менш суворий учитель? 9. У тебе в класі багато друзів? 10. Тобі подобаються твої однокласники? Обробка результатів: Відповідь «так» на запитання № 1, 2 , 3, 7 ,9 ,10 оцінюється в 3 бали, відповідь «ні» у 0 балів. Відповідь « так» на запитання № 4, 5, 6, 8 оцінюється в 0 балів, відповідь « ні » -- у 3 бали. Інтерпретація. 25 –30 балів – високий рівень шкільної адаптації. 20—24 бала – середній рівень. 15 –19 балів – зовнішня мотивація. 10 – 14 балів – низький рівень шкільної адаптації. 9 і менше балів – шкільна дезадаптація. | |
Переглядів: 4032 | Коментарі: 1 | Рейтинг: 4.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |