Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Готуємось до батьківських зборів | [ Додати статтю ] |
Додаток 3 Анкета для учнів 1. Чи знають батьки про ваші здібності та інтереси? Ні, не знають; намагаються дізнатися; так, знають. 2. Чи допомагають вам батьки в розв’язанні особистих проблем? У мене немає проблем; ні, не допомагають, сам справляюся; так, допомагають. 3. Чи знають батьки особливості твого темпераменту? Ні; я схожий на батьків; знають. 4. Чи звертають батьки увагу на твій фізичний стан (поставу, зір тощо)? У них немає на це часу; не завжди; постійно. 5. Чи схвалюють батьки твої заняття музикою, малюванням, читанням художньої літератури? Ні; не знаю; так. 6. Коли ти чиниш неправильно, погано, чи розуміють батьки, що вони неправильно тебе виховують? Я так не чиню; не знаю; можливо. 7. Чи часто батьки, приходячи з роботи в поганому настрої, обрушують свій гнів на тебе? Так; іноді; ніколи. 8. Чи часто батьки вирушають разом з тобою в подорож (у похід, на прогулянку в парк, у кінотеатр)? Вони люблять відпочивати без мене; не доводилося; завжди. 9. Чи завжди батьки гніваються на тебе за погані оцінки? Завжди; дивлячись за що; спочатку поговорять зі мною. 10. Чи часто ти прислухаєшся до думки своїх батьків? Ні; іноді; часто. Додаток 4 1. Дитина, яка переносить менше образ, виросте людиною, яка краще усвідомлює свою гідність (М. Г. Чернишевський). 2. Хто не може взяти ласкою, той не візьме й суворістю (А. П. Чехов). 3. Діти святі й чисті. Навіть у розбійників і крокодилів вони перебувають в ангельському чині. Самі ми можемо лізти в яку завгодно яму, але їх має оповивати атмосфера, пристойна їх чину. Не можна безкарно лихословити в їхній присутності. Не можна перетворювати їх на іграшку свого настрою: то ніжно цілувати, то скажено тупотіти на них ногами (А. П. Чехов). 4. Якщо ви хочете навчити своїх дітей красти, змусьте їх якнайдовше випрошувати все, що ви їм даєте (Б. Шоу). 5. Поганий той вихователь, який не пам’ятає свого дитинства (М. Ебнер-Ешенбах). 6. Секрет успішного виховання полягає в повазі до учня (Р. Емерсон). 7. Важко дивитися на дітей, які виглядають старими (Р. Емерсон). 8. Дитинству слід віддавати найбільшу повагу (Ювенал). 9. Батьки найменше прощають своїм дітям ті пороки, які вони самі їм прищепили (Ф. Шиллер). 10. Батьки часто плутають поняття «виховання» й «освіта» і думають, що вони дали дитині виховання, коли змусили її вивчати певну кількість предметів. Звідси настільки часте розчарування батьків у своїх дітях у подальшому (А. Рубінштейн). 11. Народжуючи й годуючи дітей, батько виконує цим лише третину свого завдання. Він повинен дати роду людському — людей, суспільству — суспільних діячів, державі — громадян. Будь-яка людина, що може платити цей потрійний податок і не робить цього, винна, і, можливо, більш винна, якщо платить його наполовину. Хто не може виконати обов’язок батька, той не має права бути ним (Ж.-Ж. Руссо). 12.Не вчивши дитину, можна виростити цілковитого невігласа; але якщо її не виховувати, то вона виховається власними засобами, і різниця полягатиме в тому, що вона може виховатися погано тоді, коли могла виховатися розумно і правильно (М. Пирогов). А. В. Танасійчук, Новокаховська ЗОШ № 10, Херсонська обл. | |
Переглядів: 3581 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |