Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту [ Додати статтю ]

БЕЗПЕЧНЕ СПІЛКУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ
БЕЗПЕЧНЕ СПІЛКУВАННЯ В ІНТЕРНЕТІ 

Мета: повторити і закріпити відомі правила спілкування в Інтернеті; вивчити ще невідомі правила, показати красу культури спілкування, виховувати навички культури спілкування в Інтернеті; розширити й поглибити знання про безпечний Інтернет; ознайомити з сайтами бухгалтерському обліку.
Обладнання: комп’ютерний клас, комп’ютер, мультимедійна дошка.

Вступне слово.
Вчитель. 
Дорогі учні! Шановні гості! Тема нашої виховної години „Спілкування в Інтернеті” У зв`язку із щорічним подвоєнням обсягу інформації надшвидкими темпами розвивається мова і особливо її лексичний пласт. Хто, скажімо, з наших батьків вільно користувався такими поняттями, як комп’ютер, сайт, чат, Інтернет? А тим часом усе в житті еволюціонує, трансформується, розвивається, рухається... Згадаємо, чим був для нас Інтернет вчора – для більшості, засобом поширення інформації. Що таке Інтернет сьогодні? Це електронна комерція, де належне місце посідає електронна торгівля; це IP-телефонія; потужні пошукові системи; електронна преса; дистанційні освітні ресурси; різноманітні мережеві розваги. Іншими словами, сучасний Інтернет – це робота, освіта, самоосвіта, дозвілля і засіб спілкування. 
Показ презентації «Спілкування в Інтернеті».
Вчитель. Інтернет – перспективний сектор економіки, який швидко розвивається.
Учень. У наш час сучасна молодь вільно володіє можливостями Інтернету та мобільних телефонів, а школярі, можливо, не розуміють, як без цього жив світ 20-22 роки тому.
На початку 1996 року по всьому світу нараховувалось 30 млн. користувачів Інтернету. У даний час Інтернетом користується 710 029 070 людей. Найбільше зростання користуванням Інтернетом відбувається серед молоді.
Учень. У всьому світі діти та підлітки є найбільшими користувачами інформаційно-комунікативних технологій (ІКТ). Вони широко користуються мобільними телефонами, включаючи пересилки МSМ і SМS, шукають інформацію на Інтернет - сторінках, розвивають свій кругозір знань. Прочитують письменників твори, мають гарну підготовку до кожного уроку з різних предметів.
(Виступ учнів)
Вчитель. Назвемо основні риси Інтернет - спілкування: Учні.
1. Анонімність, яка може призвести до безкарності, розкутості, і безвідповідальності поведінки учасників спілкування.
2. Відсутність невербальної інформації. Як правило, спостерігається установка на бажані риси партнера.
3. Добровільність контактів. Користувач добровільно зав'язує контакти чи може перервати їх у будь-який момент.
4. Стійке прагнення до емоційного наповнення тексту, що виражається у створенні спеціальних знаків для позначення емоцій.
5. Прагнення до нетипової, ненормативної поведінки. Найчастіше користувач презентує себе по- іншому, ніж у реальному житті, програє не реалізовані в діяльності поза мережею ролі, сценарії, і, не знаючи співрозмовника, створює його образ, відмінний від реального.
6. Більша, ніж у реальному світі, залежність від співрозмовника у спілкуванні. Наслідком є порушення безпосереднього живого спілкування.
7. Відсутність єдності простору і часу, тобто Інтернет дає можливість бути одночасно у різних місцях, а також спілкуватися з людьми з інших годинних поясів.
8. Характер спілкування – майже завжди письмовий. Учень: Виділяють наступні форми спілкування в Інтернеті:
- телеконференцію (Skype);
- соціальні мережі (Однокласники, Вконтакте, Facebook )
- веб-пейджеры (наприклад, ICQ, Instant Messager);
- листування електронною поштою (e-mail, Rambler).
Вчитель. Ніколи раніше не було так легко, швидко та зручно знайти людей будь-якого віку, соціального статусу, статі, національності, рівня досвіду й дискутувати з ними на які завгодно теми, що є цікавими для певних груп. Але безумовно, Інтернет є не тільки безпечним, але й небезпечним.
Учень: В Інтернеті швидко розвивається злочинне спілкування. Агресивно налаштовані особи у своїй діяльності. Вони розповсюджують віруси, торгівлю людьми та дітьми через онлайн, розповсюджують фільми з насильства та жорстокості над неповнолітніми, порнографії, зокрема, дитячої, залякування та приниження. Намагаються залучити неповнолітніх дітей до наркотичних засобів, суїциду, міжнаціональну та релігійну ворожнечу, расизм, фашизм, молодіжну агресивну течію, ігрову залежність з негативним змістом. Небезпечні в Інтернеті контакти з незнайомими людьми та зустрічі з ними в реальності.
Вчитель. Інтернет можна використовувати не тільки для спілкування, а й для пошуку інформації для написання рефератів, курсових та дипломних робіт, підготовки до уроків, для цього ви можете використовувати такі сайти професійного спрямування:
- Дт-Кт;
- Все про бухгалтерський облік;
- Податки та бухгалтерський облік.
Також популярності набуває сайт ліцею, де ви можете ознайомитися з історією ліцею, працівниками, виховною та методичною роботою, конкурсами проведеними в ліцеї.
Підсумки бесіди. Висновок:
Сьогодні ми проаналізували ті риси та форми Інтернет спілкування, з якими зустрічаємося дедалі частіше в повсякденному житті; повторили правила спілкування; розширили знання про безпечний Інтернет; ознайомилися з сайтами присвяченими бухгалтерському обліку. Але це дуже мала частка того з чим людина може насправді зустрічатися в мережі Інтернет.
Підсумовуючи вище наведене, можемо відмітити, що Інтернет це потужний інструмент, який відкриває величезні можливості в плані спілкування, самопідготовки, розвитку.

Раковці О.М., майстер виробничого навчання Хустського професійного ліцею сфери послуг 
Категорія: Вчитель студенту | Додав: (05.01.2014) | Автор: Раковці О.М.
Переглядів: 3624 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!