Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Класні виховні заходи [ Додати статтю ]

Будь обережний ти на дорозі, щоб рідні тебе не чекали в тривозі

«Будь обережний ти на дорозі, щоб рідні тебе не чекали в тривозі»

                                                                           (для учнів молодшого шкільного віку)

Мета: повторити знання правил дорожнього руху; закріпити уміння розрізняти сигнали світлофора; згадати назви ліній дорожньої розмітки; виховувати уважність , усвідомлення необхідності дотримуватися правил дорожнього руху.
Обладнення: комп’ютер, макет світлофора, інтерактивна дошка.
- Сьогодні, діти, ми розпочнемо веселу подорож до незвичайної країни, назву якої ви можете відгадати. Згодні?
В мене є три кольори,
Всі для діла, не для гри.
Пішоходи й водії
Знають правила мої.
Коли колір я міняю –
Тих чи інших зупиняю.
- Що ж це, діти? (Світлофор) СЛАЙД.
- Отже ми розпочинаємо подорож до країни Світлофорії. Але для того, щоб вирушити в путь, нам потрібно вибрати транспорт. Які види транспорту ви знаєте?
(Діти називають варіанти)
- Але ж країна має назву Світлофорія. Який же транспорт доречніший? (Автомобіль)
(Виконуються вправи у вигляді фізкультхвилинки)
- Давайте зручно сядемо в автомобіль (сіли за парти).
- Плавно, але надійно закриємо дверцята (рух рукою).
- Не забудемо пристебнути паски безпеки (рухи руками).
- Натиснемо на газ (рух ногою).
- Поїхали!!!
(Звучить пісня «Автомобілі»).
- Ось ми і доїхали до країни Світлофорії. І нас зустрічає головний правитель цієї країни – Світлофор. (Виходить учень у костюмі Світлофора).
Світлофор: Переходь вулицю в дозволених місцях при (якому?) сигналі світлофора. (Яке?) світло забороняє перехід. (Яке?) попереджає. СЛАЙДИ сигналів світлофору.
(Помічники Світлофора допомагають дітям відповідати, тримаючи відповідний колір)
- Подорожуючи країною Світлофорією, ми бачимо багато перехресть та дорожніх знаків. На кожній з них нам зустрічаються транспортні засоби. Давайте спробуємо відгадати!
На дорозі їх багато –Їде на колесах хата.
Двері спершу ти відчиниш,На дивані відпочинеш,
А вона в єдину митьХоч куди тебе домчить!(Автомобіль) СЛАЙД.
Я живу у гаражі – перевожу вантажі,
Ще великий кузов маю, людям всім допомагаю.
Дрова я вожу, пісок. Іграшку на мій зразок
Он малий хлопчак повіз. Я звичайний (Ваговіз) СЛАЙД.
Двоє ніг у швидкого коня,Має він одне око і роги. Я катаюсь на ньому щодня,Хоч і добре натомлюю ноги.(Велосипед) СЛАЙД.
Залізний кінь, фарбований
І гумою підкований.(Авто) СЛАЙД.
Я стою на ходу,
А спинюся —упаду.(Велосипед) СЛАЙД.
Є великий, є малий,
З вантажами, легковий.
По дорогах поспішає,
У собі людей катає.(Автомобіль) СЛАЙД.
Вгору ріжки підіймає
І в дорогу вирушає.
Їздить тільки у містах,
І по буднях й по святах.(Тролейбус) СЛАЙД.
Покрути його педалі -
Й повезе в далекі далі.
Є звичайний, є гірський,
Жовтий, білий, голубий…(Велосипед) СЛАЙД.
Як сідаєш – він бурчить,
По дорогах швидко мчить.
Та шолом слід одягати
І права водійські мати.(Мотоцикл) СЛАЙД.
— Я сподіваюсь, що ви всі ввічливі діти. Чи не так?А який зв’язок між ввічливістю та Правилами дорожнього руху? Напевно правила зрозумілі всім. Тільки чому ж люди часто порушують їх? Передусім, через невихованість та нечемність.Коли людина починає мислити, вона обов’язково дійде висновку, що ввічливим бути значно корисніше, ніж неввічливим. Виходить, ввічливий — то розумний. Тому вихована людина легше і швидше знайде вихід з будь-якої ситуації.

  • Пустун Раз, два, три, чотири, п’ять
  • Буду весело стрибать
  • Разом з друзями своїми
  • Я люблю цікаво грать.
  • Ввічливий.
  • На дорозі пустуни,
  • Заважають всім вони.
  • Буде лихо неодмінно -
  • Раптом з’явиться машина
  • Щоб це кожен пам’ятав,
  • Вулиця— не для забав.
  • Що ти робиш, друже-хлопче?
  • Забирай скоріш м’яча.
  • Тут не можна пустувати,
  • Треба правила вивчати.

Слухняний.

Слухай, хлопчисько, себе бережи

З вулиці шумної скоріше біжи

Зразу ж за школою на стадіоні

Можна змагатись там у футболі.

Пустун.

Я про це не хочу знати, як тут хороше гуляти.

Слухняний.

Що говориш ти, хлопча?

Забирай скоріш м’яча.

Не послухаєш мене,

Біда тебе не обмине!

Учні роблять переходи, хлопчик бігає між ними.

Звучить мелодія пісні „Із сиром пироги”
1. Якщо ти хочеш друже

З дорогою дружить —

Тоді тобі потрібно

Всі правила учить.

Гей, чули, чули, чули,

Чи чули, чули всі,

Щоб правила дорожні

Всі знали навкруги!

2. Коли ж нас не послухаєш,

То трапиться біда,

З машиною зіткнешся,

Й наробиш собі зла.

Гей, чули,чули, чули,

Чи чули, чули всі,

Щоб правила дорожні

Всі знали навкруги!
- Я бачу що ви діти слухняні і поважаєте правила дорожнього руху. А які ж знаки ви знаєте?
1 учень.

Глянь праворуч, глянь ліворуч,

На дорозі діти— стій!

Дитсадок і школа поруч—

Обережніше водій! СЛАЙД.
2 учень.

Вийшла тіточка з під’їзду,

У руках тяжкі валізи

І мерщій через дорогу

Під акації розлогі.

Ми сигналим — що за жарти

Треба тіточці за парту!

Незалежно від погоди

Тут не можна пішоходам СЛАЙД.

Далі он, хіба не видно

Є доріжка пішохідна

Магазин „Дитячий світ” —

тут підземний перехід. СЛАЙД.
3 учень.

Доганяємо за містом

Двійко велосипедистів,

Дружно тиснуть на педалі,

Мчать по центру магістралі,

Як побачили машину

Мчать ще дужче без зупину.

Розгубились, запетляли

Й на дорозі вони впали

Синяків понабивали ,

Добре, що тільки злякались

Та й із знаком пострічались

«Рух на велосипеді заборонено». СЛАЙД
4 учень.

„Волга” поспішає, схоже,

Мчить за нами навздогін

Та об’їхати не може

Заборонено обгін. СЛАЙД.
5 учень.

Раптом я побачив квіти,

Хотів машину зупинити,

Але знак не дозволяє

Зупинить забороняє. СЛАЙД.
6 учень

Гиц, та гиц — то вниз, то вгору…

Не рятують і ресори,

Зуби в мене цокотять

І прийшлося гальмувать. СЛАЙД.
7 учень

Ці знаки всі повинні знати,

На білім хрестики червоні,

Кров тече, поріз долоні,

Апендицит, комусь погано,

Вони завжди в пригоді стануть! СЛАЙД.
8 учень

Хочу пити хоч краплину

Та в дорозі не біда,

Скоро місце відпочинку

Є там і питна вода. СЛАЙД.
9 учень.

Щоб малечу не лякати,

Сни від ліжок не прогнати,

Заборонний знак дорожній—

Тут сигналити не можна. СЛАЙД.

- Готуючись до цього заходу ми з учнями 4 класу зрозуміли, що наша школа схожа на велику дорогу. Для того, щоб в ній (школі) вчителі й учні могли вільно рухатись, ми пропонуємо скористатися знаками дорожнього руху.

1-й учень. Пропонуємо біля входу у школу повісити знак «Розворот заборонено» та додати до нього табличку з 8-00 до 19-00. (Показує знак).

2-й учень. На вході у роздягальню пропонуємо повісити знак «Затори на дорозі», а у вестибюлі «Рух по колу». (Показує).

3-й учень. Біля стільців у вестибюлі, де батьки чекають своїх дітей можна повісити знак «Зона паркування». (Показує).

4-й учень. У коридорах 1, 2. та 3 поверхів пропонуємо повісити знак «Головна дорога». (Показує).

5-й учень. А для руху по східцях вниз рекомендуємо знак «Обгін заборонено». Це означає, що більше як через три сходинки перестрибувати не рекомендується. (Показує).

6-й учень. На учительську, можна повісити знак «Пункт технічної допомоги». (Показує).

7-й учень. На кабінет завуча, як головного регулювальника навчально-виховного процесу школи, пропонуємо повісити знак «Регулювання світлофором». (Показує).

8-й учень. А на кабінет директора, найбільш небезпечне місце для двієчників і прогульників можна повісити знак «Падіння каменів». (Показує).

9-й учень. Після уроків все населення школи поспішає до шкільній їдальні. Пропонуємо по ходу повісити знак «Заправка». (Показує).

10-й учень. Думаємо, що на користь, під час уроків у коридорах повісити знак «Подача звукових сигналів заборонена». (Показує).

11-й учень. А під час перерв в шкільних коридорах використовувати знаки «Увага! Двосторонній рух», а також «Обмеження швидкості». (Показує).

12-й учень. Для тих, хто вперше потрапляє до школи, корисними будуть знаки сервісу, повішені на дверях їдальні, медпункту і туалету. (Показує).

13-й учень. А учням, що запізнились до школи і мають здати свій щоденник вчителю для відповідного запису, доведеться часто зустрічатись із знаком «SТОР-контроль». (Показує).

14-й учень. Черговому класу радимо виготовити табличку зі знаком «Дикі звірі на дорозі» та вивішувати її там, де найбільше бешкетують учні.
- На прикінці нашої подорожі пропоную пограти Гра “заборонено— дозволено” Пустувати тут, де люди.. (заборонено) Стань взірцевим пішоходом (дозволено) Їхать „зайцем” знають всі — це…. А бабусі дати місце — це… Йти, коли червоне світло — це… На зелене— навіть дітям йти — …
Учні виконують пісню на мотив «Голубой вагон»
1. Може ми даремно вас образили

Календар старий закриє лист

Хочем, щоб усе ви добре зважили

Йди в дорогу сміло й посміхнись.

Приспів

Радісно, радісно, дальній шлях стелиться

Ти наші правила вчи і пам’ятай

Кожному, кожному в краще хай віриться

Правила дорожнії ти не забувай!

2. Пішоходи йдуть і усміхаються

Про дорогу знають вони все,

Із проблемами вони справляються

Правила для них — понад усе!

Приспів

Радісно, радісно, дальній шлях стелиться

Ти наші правила вчи і пам’ятай

Кожному, кожному в краще хай віриться

Правила дорожнії ти не забувай!

Категорія: Класні виховні заходи | Додав: pavlik1980 (30.03.2020) | Автор: Шморгун Віталій Володимирович E
Переглядів: 302 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!