Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Читання, 2 клас. Продовження

Читання
(3 години на тиждень)
авт. прогр. Савченко О.
Мартиненко В.
підр. О. Я. Савченко
«Читанка», Київ «Освіта», 2 клас, 2002

ІІ семестр

Тарас Григорович Шевченко –
великий народний поет і художник

49. Вступ до теми. Дитячі роки великого Кобзаря. Д.Красицький „Тарас Шевченко ”. Т.Шевченко „Світає...” (напам’ять).
50. Образи української природи в поезії Тараса Шевченка. „Встала й весна...”, „Вранці ”, „Зоре моя вечірняя...”, „Зацвіла у лузі червона калина...”. Підсумок за темою.

Вірші українських поетів
Вірші – поетичні картини природи

51. Вступ до теми. Поетичні картини зими. Я.Щоголів „Зимовий ранок ”, М.Рильський „Зима ”. Леся Українка „Сніг з морозом...”.
52. Картини природи в поетичних творах. Леся Українка „Вишеньки”, „На зеленому горбочку”(напам’ять). О.Олесь „Серед краси”, „Білі гуси летять над лугами...” (напам’ять), „Все навколо зеленіє...”.
53. Круглий рік цвіте краса. Л.Костенко „Берізки по коліна у воді”, „Березовий листочок”, „Ліс на світанку”. П.Сиченко „Українська ніч ”. Л.Костенко „Баба віхола ”, „Пряля ”. Підсумок за темою.
54. Урок позакласного читання. Зима-білосніжка. В.Бичко „Зима”. „Хто як до зими готується”, „Білка запасається на зиму”, „Як птахи готуються летіти у вирій”, „Що дятел взимку їсть”, „Як заєць взимку живе”. О.Копиленко „Їдальня для птахів”. Прислів’я.
Різнокольорові вірші

55. Вступ до теми. „Кольорові слова ” як прийом створення образу природи. А. М΄ястківський „Веселочка ”. Є.Горева „Кольоровий віршик ”. Г.Тарасенко „Загадки”. О.Орач „Скоромовка”.
56. „Кольорові ознаки” як прийом характеристики дійових осіб. Т.Коломієць „Подарунок”. В.Лучук „Кольорові пташки”. В.Конопелець „Якого кольору сніг?”. Підсумок за темою.

Вірші-діалоги

57. Вступ до теми. Уявлення про вірші-діалоги. М.Підгірянка „Розмова про сонце”. Загадки. Т.Коломієць „Вітрисько”. В.Лучук „Жолудь”. П.Ребро „Суперечка”. А.Костецький „Найкраща іграшка”. С.Воскрекасенко „Внучка”. Є.Гуцало „Без дороги ходить дощ”. Підсумок за темою.

Небилиці-небувалиці

58. Вступ до теми. Уявлення про вірші-небувалиці. М.Сингаївський „Що воно за диво?”. П.Мовчан „Сіяв шпак”. А.Григорук „Переплутанка”. П.Воронько „Картина”. Т.Коломієць „Диваки”, „Лічилка-небувалиця”. Г.Бойко „Скоромовка-небувалиця”. Приказка-небувалиця (з народного). Підсумок за темою.

Вірші-безконечники

59. Вступ до теми. Уявлення про вірші-безконечники. О.Пчілка „Безконечна пісенька”. В.Лучук „Послухайте, люди...” (напам’ять). І.Світличний „Безконечник”. Т.Коломієць „Дідів обід”. О.Орач „Пташко-літашко...”. Підсумок за темою.
60. Урок позакласного читання. Тарас Шевченко. В.Ковалюк „Тарасів сон”. Т.Шевченко „І досі сниться...”. М.Вороний „Поклін тобі, Тарасе”. В.Скомаровський „Над „Кобзарем”.

Вірші-загадки

61. Вступ до теми. Вірші-загадки українських поетів. Л.Глібов „Котилася тарілочка...”, „Хто доня?”. М.Підгірянка „Загадка”. О.Сенатович „Бігли діти повз ялинку...”. Т.Коломієць „Загадка”. Підсумок за темою.

Оповідання

62. Вступ до теми. Уявлення про істотні ознаки оповідань. Оповідання-роздуми. В.Сухомлинський „Як же все це було без мене?”, „По волосинці”.
63. Який екзамен витримав клас? Чому совість у людині головне? В.Сухомлинський „Горбатенька дівчинка”. В.Нестайко „Руденький”.
64. Чому приємно робити добро? О.Буцень „На вулиці”. В.Струтинський „Сідайте, будь ласка”.
65. Хто працює, той і має. А.Григорук „Хочеш бути щасливим, не будь лінивим”.
66. Урок позакласного читання. Казки українських письменників. Юлія Душ Сантуш „До казкової країни...”. О.Пчілка „У пригоді”, „Цікава казочка”. Ю.Ярмиш „Курочка Ряба і Лисиця”. В.Дуванський „Лисиця та Журавель”. М.Стельмах „Заєць і Рак”. В.Моруга „Коник і Сонечко”.
67. Як по-іншому назвати Максимка? А.Коцюбинський „Артист”. Навчання переказувати оповідання. Підсумок за темою.

Казки українських письменників

68. Вступ до теми. Літературні казки про тварин. І.Франко „Лисичка і Журавель”. Прислів’я.
69. Літературна казка у віршах. М’яко стеле, та твердо спати. Н.Забіла „Вовк і козлята”. Як продовжити казку? М.Підгірянка „Безконечні казочки”. Творча робота.
70. Поспішаймо робити добро! М.Трублаїні „Про дівчинку Наталочку і сріблясту рибку”.
71. Кожен повинен мати свій голос. В.Каменчук „Як Лиска голосок собі кувала”. Л.Костенко „Бузиновий цар”.
72. Урок позакласного читання. А вже весна, а вже красна. В.Сухомлинський „Весняний вітер”. О.Олесь „Весна, весна! Радійте, дітки...”. Ю.Старостенко „Весна! Весна!”, „Рятуйте!”, „Смілива зозулька”. М.Познанська „Співай, соловейку!”. Прислів’я.
73. Кожен бачить те, що йому миліше. Ю. Ярмиш „Зайчаткова казочка”.
74. Хто правий? О.Буцень „Чи є зима?”. Складання плану казки. Загадки.
75. Кожна істота у світі корисна. В.Сухомлинський „Соловей і Жук”. Підсумок за темою.

Казки народів Європи

76. Вступ до теми. Тварини – герої казок. „Лисичка” (російська народна казка). „Легкий хліб” (білоруська народна казка). Прислів’я.
77. Урок позакласного читання. Казки народів Європи. „Як гусак лиса перехитрив” (чеська народна казка). „І я, як батько” (болгарська народна казка). „Лисиця і Куріпка” (французька народна казка). „Лисичка-сестричка і сірий вовк” (російська народна казка).
78. Коли щось робиш, думай про наслідки. „Виноград і змія” (болгарська народна казка). Прислів’я.
79. Як виникла війна між тваринами. „Собаки, коти та миші” (чеська народна казка).
80. Різні птахи в’ють гнізда по-різному. „Сорочаче гніздо” (англійська народна казка).
81. Де дружба й кмітливість, там і перемога. „Бременські музиканти” (німецька народна казка).
82. Де дружба й кмітливість, там і перемога. „Бременські музиканти” (німецька народна казка).
83. Урок позакласного читання. Мамине свято. К.Перелісна „Гарна ти, матусю...”. В.Сухомлинський „Мама”. О.Сенатович „Крила”. А.Костецький „Все не так...”. Ю.Ярмиш „Дрібний дощик”. Прислів’я.
84. Що посіяв, те й пожнеш. „Вовк і кіт” (латиська народна казка). Підсумок за темою.

Я хочу сказати своє слово

85. Вступ до теми. Де ховаються казки? І.Жиленко „Доброго ранку!..”. Т.Коломієць „Задзвонив синенький дзвоник”. В.Струтинський „Жива казка”. Творча робота.
86. Дива поряд із нами. Д.Павличко „Квітка” (напам’ять). В.Кухалашвілі „Як побачити вітер?”. В.Лучук „Сіла хмара на коня”. Творча робота.
87. Із фантазерами цікавіше гратися. В.Артамонова „Їжачок-реп’яшок”. Творча робота.
88. Урок позакласного читання. Я хочу сказати своє слово. Ю.Федькович „По щирості”. А.Костецький „Секрет”. В.Шкляр „Маленька мураха”. Г.Чубач „В селі у бабусі”. Н.Забіла „Квіти”. М.Вінграновський „Сон”. Т.Коломієць „Я ходив сьогодні в ліс”
89. Дивись так, щоб побачити; слухай так, щоб почути. В.Сухомлинський „Я хочу сказати своє слово”. В.Скомаровський „Пісенька”. В. Коломієць „Ліс і лис”.
90. Чи просто складати вірші? П.Глазовий „Як Сергійко вчив клоуна Бобу складати вірші”.
91. Вчимося римувати слова. А.Качан „Загадки”. М.Рильський „Білі мухи налетіли...”. С.Жупанин „Підкажи словечко”. Г.Малик „Що для чого треба?”. Творча робота.
92. Як закінчити казку? В.Сухомлинський „Оленчин горобчик”. О.Зима „Дві білки і лисиця”. Вірші учнів Софіївсько-Борщагівської школи. Творча робота. Підсумок за темою.
93. Урок позакласного читання. І вкрились луки цвітом, вітаючись із літом. Р.Завадович „Кінчається наука в школі...”, „Хто найкращий співак?”. М.Познанська „Роса”. М.Сингаївський „Земля дитинства”. В.Чухліб „Стежинка”. Прислів’я.

У дружному колі

94. Вступ до теми. Нумо гратися! Українські народні співаночки. „Журавель”, „Перстенець” (дитячі народні ігри). Лічилка.. „Ой весна, весна...”, Вийди, вийди, сонечко” (українські народні співаночки) (напам’ять). Г.Бойко „Ну й охочий брат мій Ігор...”. І.Січовик „Сонце”.
95. Тими самими словами різні кажемо слова ми. С.Жупанин „Грайте, грайте, голосніше...”. В.Гринько, А.Камінчук, Д.Чередниченко „Лічилки”. А.Качан „Закличка”, „Мирилка”. Н.Мовчан-Карпусь „Біля дуба”.
96. Грайтесь так, щоб усім було весело. В.Сухомлинський „Про що думала Марійка”. О.Буцень „Новий м’яч”. О.Олесь „Два хлопчики”. М.Рильський „Річка”. Підсумок за темою.
97. Контроль навчальних досягнень учнів. Читання вголос.
98. Підсумок за рік. Урок позакласного читання.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 11461 | Рейтинг: 3.5/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!