Каталог статей
Головна » Статті » Різне » В хвилини відпочинку | [ Додати статтю ] |
Пригоди Буратіно(Уривок)
Мальвіна повела Буратіно до кімнати – займатися його вихованням. - Сідайте, покладіть руки перед собою. Не горбтеся, – сказала дівчинка й узяла шматочок крейди. – Ми займемось арифметикою … У вас у кишені два яблука… Буратіно хитро підморгнув : - Брешете, нема жодного… - Я кажу, – терпляче повторила дівчинка, – уявімо, що у вас у кишені два яблука. Хтось узяв у вас одне яблуко. Скільки у вас залишилось яблук? - Два. - Подумайте краще. Буратино зморщився, – так добре думав. - Два. - Чому? - Я ж не віддам Хтосю яблуко, хоч як би він не бився. - Ви не маєте жодних здібностей до математики, – засмучено сказала дівчинка. – Візьмемося до диктанту. Вона підвела оченята до стелі . - Пишіть: «А роза упала на лапу Азора». Написали? Тепер прочитайте це чарівне речення з кінця. Нам відомо, що Буратіно ніколи навіть не бачив пера і чорнильниці. Дівчинка сказала: «Пишіть», – і він одразу встромив у чорнильницю свій ніс і страшенно перелякався, коли з носа на папір упала чорнильна пляма. Дівчинка сплеснула руками, в неї навіть бризнули сльози. - Як важко займатися вихованням! За О. Толстим Хто кращий? Казка
Посварилися Ручка й Олівець у пеналі Наталочки. Полягали в різні боки і мовчать. А через що? Через дрібницю: не можуть з’ясувати, хто з них кращий. Сварка почалася ще на математиці. Бере й бере Наталочка ручку, щоразу записує щось. Олівець лежить і ображається: - О, все її беруть, ніби я зовсім і не існую! Лише наприкінці уроку накреслила Наталочка два відрізки та намалювала коло – тоді він трохи заспокоївся. Коли діти почали бігати по класу та пустувати, він штовхнув легенько Ручку і каже : - І все ж я ліпший за тебе. Ось настане урок малювання – я тобі доведу. - Пхи, тільки на малюванні? А мене беруть на кожному уроці! - На читанні – ні, на праці – ні, та й на фізкультурі – ні! – зрадів Олівець. - А тебе ще рідше беруть. Лежиш – боки відлежуєш. Лише дарма місце в пеналі займаєш! - Зате написане мною можна витерти, коли помилишся, а написане тобою – ні! - А ти можеш зламатися! - А ти – цілком списатися! Так і не вдалося їм порозумітися. Лежать по різні боки, позирають скоса одне на одного… Та раптом почули вони слова вчительки : - Запам’ятайте, діти: ручка та олівець – це необхідні речі у шкільному житті, найперші ваші помічники. Бережіть їх, шануйте і ніколи не забувайте вдома! Слова вчительки так сподобались Олівцеві та Ручці, що вони помирилися. Т. Маринчук V. Стара казка на новий лад. Колобок Викотився Колобок на галявину. Озирнувся навкруги: скільки чудових квітів, а як вони називаються не знає. Захотів полічити барвистих метеликів, що кружляли над квітами, але рахувати не вміє. Хотів написати листа бабусі, щоб не турбувалася, але літер не знає. Зажурився. Що ж робити? Коли чує сорока на дереві скрекоче: «В школу пора! Учитися треба!» Дивиться, а назустріч йому Заєць скаче зі своїми малятами-зайченятами. - Добрий день, Зайчику! Куди це ти так поспішаєш? - Доброго здоров’я, Колобочку! Вибач, ніколи мені з тобою розмовляти: веду своїх діток у лісову школу. - Візьми і мене з собою. - Добре, ходімо. Прийшли в лісову школу для зайченят. - Як ви думаєте, чому вчать у цій школі зайченят? (Як плутати сліди, ховатися від лисиці, стрибати тощо). - Чи цікаво було Колобку в цій школі? Нецікаво стало Колобку в школі для зайчат, покотився він далі. Котиться, котиться, коли бачить: акробатична школа для білченят. - Як ви думаєте, чим займаються білченята в своїй школі? ( Вчаться шукати і ховати горішки, сушити гриби, перестрибувати з гілки на гілку тощо). Спробував Колобок перестрибнути з гілки на гілку, але не втримався, впав і боляче вдарився. Не захотів більше вчитися в школі для білченят і покотився далі. Котиться, котиться, а назустріч йому біжить ведмежатко Мишко. - Агов, Мишку, добрий день! Куди це ти так біжиш? - Добрий день, Колобку! Пробач, поспішаю у школу боротьби для ведмежат. Боюсь спізнитися на урок. - Візьми мене з собою, будь ласка. - Ходімо. - Як ви думаєте, що робили ведмежата у школі боротьби? (Вчилися боротися, захищати слабших тощо). Під час вивчення різних прийомів Колобку добряче нам’яли боки. Не витримав Колобок і втік. - Що б ви порадили Колобку? В якій школі йому б сподобалося вчитися? | |
Переглядів: 1623 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |