Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Вчитель студенту | [ Додати статтю ] |
День Святого Валентина Сцена і зал святково прикрашений Ведуча: Нехай сьогодні за вікном і сніг і холод, але кохання не має віку і розквітає будь-якої пори року. Я сподіваюсь, що наше свято, яке не має кордонів і національності допоможе наблизити вашу весну, що ваші серця розтануть і ви по-іншому погляне на світ. В переддень Святого Валентина цей вечір ми присвячуємо: - саме коханню: Неспокійному і спокійному! Підступному і відданому! Нерозділеному і взаємному! Гіркому і солодкому. Вічному Коханню! (звучить мелодія) Давним-давно, в ті часи, коли наша земля була ще плоскою, тоненькою і трималася на трьох китах, з’явилося кохання. З самої появи на світ воно було суперечливим почуттям, мінливим, кидалося з однієї крайності в іншу. Все змінювалося і лише кохання залишалося завжди юним, прекрасним, завжди новим і несподіваним, переборюючи війни і революції, кругосвітні подорожі. Але закоханим цього було мало. Вони не хотіли іти назавжди, не повідомивши світові про своє кохання, І вихід був знайдений оголошено свято - Всесвітній день закоханих. Для розважальної програми я запрошую учасників на сцену. І. Згадаємо історію свята. Проведемо вікторину. І. Звідки до нас прийшло це свято? (а/ з Заходу б/ з Півдня, в/ з Півночі) 2. Ким був Святий Валентин? ( а/ монахом, б/ священиком, в/ конюхом) 3. В Стародавньому Римі Імператор-деспот Клавдій ІІ посадив його до в"язниц1. За яку провину? ( а/ Валентин таємно обвінчав закоханого хлопця-воїна з дівчиною, б/ таємно взяв шлюб, в/ засуджував деспотизм Клавдія II) 4. Як звали дочку тюремного наглядача, яку покохав Валентин? (а/ Валентина, б/ Джулія, в/ Венера) 5. Яку фізичну ваду мала дівчина? (а/ не чула” б/ була кульгавою, в/ була незрячою.) 6. Завдяки чому прозріла Джулія? (а/ завдяки гарячі й, відверті й молитві закоханих, б/ завдяки щирому коханню Валентина, в/ подіяли чари). 7. Якою була подальша доля закоханих? (а/ жили довго і щасливо, б/ вони розлюбили один одного, в/ Валентина стратили). 8. Коли стратили Валентина? ( 12 лютого 469р, б/ 14 лютого 269р в/ ІЗ лютого 500 р) 9. Що написав Валентин перед стратою? ( а/вірш, б/ скаргу, в/ листа) 10 В листі до Джулїї якими були його останні слова? (а/ "твій Валентин, б/ "з любов’ю" Валентин", в/ "від коханого Валентина") 11. Ким вважають Валентина з того часу? )а/ символом закоханих, б/ покровителем кохання, в/ покровителем закоханих) Ведуча: На вас чекає ряд випробувань: традиційних і незвичних, серйозних і жартівливих. Але тільки ті, хто успішно пройде випробування в парі - будуть носити почесне звання Валентин і Валентина 2002р. II. Віднови фразу. /між хлопцями і дівчатами/ І. Ненависть - маленький учень ( Любов - великий учитель) 2" Ненависть - це аксіома, яку не можна спростувати ніякою смертю. ( Любов - це теорема, яку треба доводити все життя) 3. Ненависть - не сміх під диваном ( Любов - не вздохи на скамейке 4. Ненависть добра, зненавидиш і корову. ( Любов зла, полюбить й козла). III. "Ти без мене-не ти, я без тебе - не я" (Окремо Х.І.Д. роздаються картки у вигляді сердець, де записані імена видатних людей і літературних героїв, які складають відомі в усьому світі пари. За хвилину треба відшукати свою пару,) Адам - Ева, , Цезар-Клеопатра, Наполеон - Іозефіна, О. Пушкін - Н. Гончарова, В, Висоцький - М, ВладІ, М, Гумільов - А. Ахматова. Гамлет - ОфелІя, Дартаньян - Констанція, О.Веронський - А.Кареніна, Н. Ростова-А. Волконський, Тетяна - Онегін. /X. та Д. групуються по парах/ ІV. Показуха "Сучасна молодь про кохання" В різні віки всі народи по-різному розуміли кохання. Навіть якщо закохані говорили різними мовами, вони могли порозумітися. Адже мова за коханих - це особлива мова рухів, жестів, поглядів. Тож, використовуючи саме цю мову, спробуйте пояснити: як розуміє кохання сучасна молодь. /пара парі демонструє жестами поняття про кохання, друга я відгадує/ V. Як ми знаємо один одного. Зовнішній вигляд, стиль, манери. Імідж, поведінка - це дані, які становлять вашу характеристику. Характеризують зовні. Сьогодні у нас е можливість дізнатися про ваш внутрішній світ, про ваші думки стосовно деяких понять. (для пари по два запитання) І. І.Вас знайомлять з юнаком. Хто має подати руку першим? (юнак) 2. Гуляючи з коханою дівчиною, Ви повинні іти ліворуч чи праворуч? (ліворуч) 2 І. У день народження ви сервіруєте стіл. Як покласти ніж, виделку, ложку? 2. Коли заходять в ресторан, кафе чи інше громадське місце, хто йде попереду - дівчина чи юнак? 3. І. Вибравши в ресторані стіл, він допомагає супутниці сісти: відсуну засунь стілець, а сам сідає ліворуч чи праворуч від неї0 2. Хто перший знайомиться з меню? Хто робить замовлення? 4. І. Ви прийшли в театр, як пройти на своє місце? 2. У якому випадку ви одягли б вечірню сукню: - у музей - до театру - на випускний вечір? 5. І. Ви йдете містом І раптом перед вами стрімкий схил або сходи. Хто повинен іти попереду? 2. Уміння одягатися дуже важливе, адже за одягом зустрічають, приймають на роботу. Як правильно вибрати піджак? На скільки сантиметрів повинні виглядати манжети сорочки? ( 6см) VІ. Пісенний Статистика свідчить: кожному закоханому завжди хочеться співати. Хто пошепки виспівує пісні, а хто - серенади під вікнами коханої. Ось і вам зараз доведеться заспівати і заявити про своє кохання. (попередньо учасники визначилися в черзі і першими хочуть заявити про своє кохання пара №1) VІІ. Танцювальний Величним є те, коли дві душі відчувають, що вони поєднуються навіки з ті щоб підтримувати один одного у всяких починаннях, допомагати в стражданню щоб потім розділити ті мовчазні, невимовні хвилини останнього прощання. А в проміжку життя жити як в танці. VІІІ. Доля Як часто в житті буває: І пара гарна, І кохання між ними щире, І пройшло їхнє кохання через рівні випробування, але... чомусь вони розлучаються. Ось і нам , на жаль, доведеться розлучитися з...перами. і хай Доля, Фортуна визначить, котра пара найдостойніша носити почесне, звання: Валентин і Валентина 2002 року. .Умови: вам запропонують незвичайні тістечка, в яких захована ваша доля - символічний п’ятак. Тож приємного смаку. А ми, чекаючи щасливчиків , подивимося гарний танець (визначення переможців, нагородження призами) Ведуча: Той, хто по справжньому одну людину, той любить увесь світ. Про кохання сказано так багато, написано тисячі томів. Саме кохання і спонукало митців братися за перо. І про кохання вони говорили ось так: І. Кохання варте стільки, скільки варта сама людина, яка його відчуває (Ромен Ролан) 2. Очима ти сказав мені: люблю. Душа складала свій тяжкий екзамен, Мов тихий дзвін гірського кришталю, Несказане лишилось несказанним. (Ліна Костенко) 3. Кохати - це означає бажати іншому того, що вважаєш за благо. І бажати того не ради себе, а заради того, кого любиш. (Аристотель) 4. Справжнє кохання, яке не на словах, а на ділі - дає людині мудрість (Л.Толстой) 5. Кохання Божий дар! (Гельвецій) 6. Та людина, яку ти кохаєш в мені, звичайно, краща. Але ти кохай – і я постараюсь стати кращим. (М.Пришвін) 7. Кохати - це не значить дивитися один на одного. Це означає дивитися в одному напрямку. (А.Сент-ЕкзюперІ) 8. Кохання наділяє благородством навіть тих, кому природа в цьому відмовила. (В.ШекспІр) Звучить фінальна пісня "Чувства вам не скажут до свидання" Бадиця С.Л. – керівник художньої самодіяльності технікуму | |
Переглядів: 1417 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |