Діагностична карта
Діагностична карта
№
|
Основні напрями
діяльності педагога
|
Потребує
методичної
допомоги
|
На достатньому рівні
|
Заслуговує
на увагу
|
1
|
Комплексне
планування виховання, навчання і розвитку учнів
|
|
|
|
2
|
Вміння
планувати урок на основі психологічних особливостей класу
|
|
|
|
3
|
Методи
активізації пізнавальної діяльності
|
|
|
|
4
|
Особистісно
зорієнтоване навчання
|
|
|
|
5
|
Оптимальний
вибір типу і структури уроку
|
|
|
|
6
|
Розвиток
творчих здібностей учнів‚ творчого мислення
|
|
|
|
7
|
Гуманізація
стосунків з дітьми
|
|
|
|
8
|
Робота
з обдарованими дітьми
|
|
|
|
9
|
Ступінь
впливу вчителя на учнів
|
|
|
|
10
|
Нестандартні
форми уроку
|
|
|
|
11
|
Використання
принципів нових технологій
|
|
|
|
12
|
Науковий
рівень викладання предметів.
Основні
напрями діяльності педагога.
|
|
|
|
13
|
Самоосвіта
|
|
|
|
14
|
Ведення
шкільної документації
|
|
|
|
15
|
Курсова
перепідготовка, виконання до- і післякурсових завдань
|
|
|
|
|
Категорія: Допомога молодому вчителю | Додав: [ADM]Irina (01.06.2011)
|
Переглядів: 3338
| Рейтинг: 4.5/2 |
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[
Реєстрація |
Вхід ]