Ну я зовсім не є досвідченим вчителем. Але сподіваюся у вересні теж приступити до цієї дуже радісної, приємної, цікавої, але водночас, дуже відповідальної справи - навчати дітей.
І мені теж дуже хотілося б почути думки досвідчених вчителів.
Але все ж таки деякими методами (ящо їх так можна назвати)які я використовувала на практиці, під час проведення уроків (у молодших класах) можу поділитися (тільки, прошу, не судіть строго wink ):
1) Скажіть, на початку уроку, що сьогодні на наш урок має прийти дуже важлива гостя, і без неї ми не можемо почати наш урок, дайте дітям час подумати, хто це може бути. Скажіть : я думаю ви зможете здогадатися, але якщо справді тихенько сядете і подумаєте...
А потім коли наступить тишина радісно вигукніть: "О! Ви помітили її?... (Діти почнуть озиратися) Так це ж Тишина!" і так протягом уроку попросіть бути ввічливими, не виганяти гостю з класу.
2) Попросіть дітей підняти руки вгору(можна зробити заодно і фізхвилинку). А потім попросіть підняти праву руку, а далі 1 пальчик, а потім піднесіть його до уст. (Діти відразу затихають)
3) Просто спробуйте розпочати говорити щось цікаве і раптово обірвіть свою мову
4) Повторіть кілька разів одне й те ж слово (ніби "заїло пластинку") це може привернути увагу... (хоча все залежить від класу і ситуації, можливо так робити не варто)
Ну взагалі, це не можливо використовувати завжди, бо діти звикають і потім ніякого ефекту, але часом, на мою думку, можна використати...
|