А математику ще й
тому вивчати слід,
що вона розум
до ладу приводить.
М. В. Ломоносов
Останнім часом математика здобула особливу популярність. Після створення електронно-обчислювальних машин стало зрозумілим, які її можливості.
Більшість питань математичної освіти повинні бути засвоєнні в
початкових класах на такому рівні, щоб стати надбанням учнів на
все життя. Решта питань програми з математики для початкових
класів опрацьовується з метою підготовки до ґрунтовного вивчення
відповідного матеріалу у наступних класах.
Для формування в учнів пізнавальних інтересів з математики
необхідна додаткова інформація, яка містить нове й цікаве. Тому і
застосовую на своїх уроках ігри, математичні змагання, лічилки,
задачі-вірші, загадки. Діти люблять складати задачі про працю
своїх батьків. Із задоволенням розв’язують задачі на розвиток логі-
чного мислення. Їх практикую не тільки на етапі закріплення, та-
кож під час усних обчислень.Тому слідкую, щоб їх зміст був набли-
жений до теми уроку.
Великого значення на уроках математики надаю самостійній ро-
боті учнів. Використовую тестові завдання, індивідуальні диференці-
йовані завдання. Самостійне розв’язування завдань для учнів є тво-
рчим процесом.
Навчання в початкових класах має бути осяяне фантазією, грою.
Урок математики не є винятком. Саме гра – улюблене заняття дітей,
вона сприяє їх всебічному розвиткові, виробляє в них уміння мірку-
вати,розвиває кмітливість, розширює коло уявлень. Для глибокого
засвоєння навчального матеріалу використовую різні ігри. Їх прове-
дення на уроках математики сприяє позитивному ставленню до
навчання. Саме завдяки ігровій діяльності виробляється вміння шви-
дко орієнтуватися і знаходити правильні рішення.
|