Екологічна гра «Дивосвiт природи»
Ведучий 1. Наш дивний свiт, такий, як казка,
Он в небi хмаронька пливе.
Тож бережи його, будь ласка,
Все в ньому гарне i живе.
Ведучий 2. Он квiтка полум’ям палає,
І ясне сонечко блищить.
Чарiвна пташечка співає:
- Все в дивосвiт прийшло, щоб жить.
Ведучий 1. Все, що нас оточує i не зроблене руками людей, – це природа.
Ведучий 2. Спiлкування з природою дає найбiльшу насолоду та радiсть, викликає найпалкiшу любов до рiдного краю, до життя.
Ведучий 1. Природа є джерелом натхнення для художникiв, письменникiв, композиторiв.
Ведучий 2. Шепiт води, зелених дiбров, спiв пташок, запах квiтiв – усе це природа рiдного краю.
Ведучий 1. Недарма природу називають ненькою. Всi ми – діти природи, та не всi однаково добре ставимося до неї.
Ведучий 2. Природа потребує постійної уваги, турботи.
Ведучий 1. Ми повиннi берегти природу, охороняти її багатства.
Ведучий 2. Сьогоднi ми проведемо екологiчну гру «Дивосвiт природи».
Ведучий 1. У грi будуть брати участь два екологічні загони «Шанс» та «Дзвін».
Ведучий 2. Хто, в якому загоні буде грати ми визначилися напередодні.
Ведучий 1. Отже, для ознайомлення запрошуємо екологічний загін «Шанс» на сцену.
Капітан загону «Шанс». Екологічний загін
Всі. «Шанс»
Капітан загону «Шанс». Наш девіз:
Всі. Ми врятуємо красу, а краса врятує нас.
Ведучий 2. зараз знайомтесь - екологічний загін «Дзвін».
Капітан загону «Дзвін». Екологічний загін
Всі. «Дзвін»
Капітан загону «Дзвін». Наш девіз:
Всі. Збережемо красу землі для наших нащадків!
Ведучий 1. Просимо команди зайняти свої місця.
Ведучий 2. Вас чекають 6 етапiв гри. За перемогу команда отримує 2 кружечки певного кольору, а за поразку – один кружечок, який вона прикріплює на нашому табло.
Ведучий 1. Переможе та команда, яка зможе прикріпити на табло найбiльше кружечкiв свого кольору.
Ведучий 2. Оцiнювати результати гри буде авторитетне та незалежне журi.
Конкурс І. Чарівна скринька
(У ящик кладеться іграшка)
Ведучий 1. Отже, перший конкурс має назву «Чарівна скринька». Ви повиннi вiдгадати, що в ній знаходиться. Можете ставити запитання, я буду вiдповiдати вам лише ТАК чи НІ. Виграє та команда, яка швидше вiдгадає.
Ведучий 2. Відгадала команда «». Прошу капітана отримати в журі першу нагороду.
Конкурс II. Дуель
Ведучий 1. Другий конкурс називається «Дуель». Ви повинні протягом хвилини відповідати на запитання. Яка команда бiльше дасть правильних вiдповiдей за 1 хв та й переможе. Запитання знаходяться ось в цих конвертах. Право вибрати конверт має та команда, яка перемогла в попередньому конкурсі. Вони ж будуть починати перші відповідати.
Запитання №1
1. Комаха, яка збирає квiтковий нектар i перетворює його на мед. (Бджола)
2. Низький та колючий, солодкий, не пахучий.
Ягiдку зірвеш – руку обдереш. (Аґрус)
З. Птахiв змушує летiти у вирiй голод чи холод? (Голод)
4. Сам маленький, а шубка дерев’яна. (Горiх)
5. Комаха, яку бояться птахи. (Сонечко)
6. Влiтку – в шубi, а взимку – голе. (Дерево)
7. Сидить кiшка на вiконцi, i хвiст, як у кiшки, а все ж не кiшка. (Кiт)
8. Сам чорний, та не ворон, є роги, та не бик, шiсть нiг без копит. (Жук)
9. Видивляється у воду на свою хорошу вроду. (Калина)
10. Очi – на ногах, а будиночок – на спинi. (Равлик)
11.У чистiм полi вiн росте: на високих нiжках, в зелених панчiшках,
квiточки блакитнi, оченьки привiтнi. (Льон)
12.У водi купалася, та все ж сухою залишилася. (Качка)
13. Пiд одним ковпаком сiмсот козакiв. (Мак)
14. Б’ється, стука молоток, поправляє нам садок. (Дятел)
15. Хто є ворогами пiнгвiнiв у морi? (Тюленi)
Запитання №2
1. Хто любить перестрибувати з гiлки на гілку? (Бiлка)
2. Метелик, гусiнь якого завиває кокон, а з нього виробляють шовкове волокно. (Шовкопряд)
3. Навеснi веселить, влiтку холодить, восени годує, а взимку грiє. (Лiс)
4. «Шуба» пiнгвiна. (Жир)
5. Сiро-зеленi комашки, яких полюбляють сонечка. (Тля)
6. Є голова, та немає волосся. Є очi, та немас брiв.
Є крила, та не лiтає. В холодi не мерзне,
І спеки не боїться. (Риба)
7. Скiльки нiжок у комахи? (6)
8. Хто ранiше всiх встає? (Пiвень)
9. Дихають, ростуть, а ходити не можугь. (Рослини)
10. Велика хижа морська риба. (Акула)
11.Дуже товстi ноги маю, ледве їх переставляю,
Сам високий я на зрiст, замiсть носа в мене хвiст. (Слон)
12. Скiльки пальцiв на ногах у страуса? (2)
13.Куди зайцевi зручнiше бiгти — згори чи вгору? (Вгору)
14.Уночi гуляє, вдень спочиває, має круглi очi, бачить серед ночi. (Сова)
15. Найспритнiша тварина-бiгун. (Гепард)
Журі старанно фіксувало ваші відповіді і зараз назве того, хто здобув перемогу в цьому конкурсі.
Конкурс III. Впiзнайте мене
Ведучий 2. Настав час третього конкурсу, який має загадкову назву «Впізнай мене». Я буду описувати чотирьох птахів, а ви повинні за цим описом вгадати їх. Переможе та команда, яка назве більше птахів.
1. Цей гарний i цiнний птах заслуговує на увагу людей i охорону. В однiй iз вiдомих дитячих казок його назвали «гидким каченям». (Лебiдь)
2. Пташеня цього птаха малесеньке – 3 г, але воно хоч і слiпе, несе на спинi iнше пташеня. Що ж воно робить? Викидає всiх iз гнiзда. Але мине 4 днi, i цей iнстинкт зникне. Цi птахи не висиджують i не виховують своїх дiтей, а пiдкидаютъ їх рiзним птахам. (Зозуля)
3. Великий птах iз довгими ногами й прямим дзьобом, полює в мiсцях, багатих на воду. Про нього в народi кажуть: «Птах, що приносить дiтей, щастя». (Лелека)
4. Цi птахи можугь передбачити погоду. Ще їх називаютъ маленькими барометрами. Про них в народi кажуть: «Низько лiтають над землею – на дощ». (Ластiвка)
Ведучий 1. В цьому конкурсі перемогла команда «». Отримайте нагороду.
Конкурс IV. Аукцiон
Ведучий 2. Четвертий конкурс – це «Аукціон». Але перш, ніж ми перейдемо до конкурсу, ви повинні протягом 1 хвилини написати ось на цих листках рослини, тварини, птахи. Кожний різновид пишеться на окремому аркуші паперу. А потім, коли закінчиться 1 хв. Ми розпочнемо аукціон. Ви повинні по черзі називати наприклад, рослин. Хто останнім назве, той і перемагає. Повторювати назви не можна і називати потрібно тільки ті, які є записані на листочку.
Ведучий 1. Перемогу здобула команда «».
Конкурс V. Математика і біологія
Ведучий 2. П’ятий конкурс має назву «Математика і біологія». Вам потрібно порахувати кількість ніг у представників фауни. На листках ви пишете відповіді у стовпчик, а потім знаходити суму цих чисел і кажете результат журі. Журі запише вашу відповідь, але він обов’язково перевірить, а як же ви відповіли на кожне питання.
1. Скільки ніг має корова? (4)
2. Скільки ніг має восьминіг? (8)
3. Скільки ніг має павук-хрестовик? (8)
4. Скільки ніг має муха? (6)
5. Скільки ніг має річковий рак? (10)
Всього: 4 + 8 + 8 + 6 + 10 = 36
Ведучий 1. Журі визначило переможця – це команда «».
Ведучий 2. Ось i добiгла кiнця наша подорож у свiт природи.
Ведучий 1. Ви всi добре сьогоднi попрацювали. Хочеться вiрити, що тi знання, якi ви отримали сьогоднi, не забудуться нiколи.
Ведучий 2. Тож пiклуйтеся про «братiв наших менших», будьте природi друзями!
|