Каталог статей
Головна » Статті » Увага! Першокласник! » Різні аспекти цього питання | [ Додати статтю ] |
Форми і прийоми оцінювання навчальної діяльності першокласників
Форми і прийоми оцінювання навчальної діяльності першокласників 1. Схвалення, підбадьорювання, зауваження виражені словесно й за допомогою міміки, жесту, модуляції голосу, аплодисментів. 2. Розгорнуте словесне одівання виконаної роботи. 3. Перспектива й відстрочена оцінка (роз’яснення за яких умов учень може досягти успіху). 4. Аргументована само- і взаємоперевірка. 5. Виставка дитячих робіт із будь-якого виду діяльності (зошити, вироби, малюнки). Оцінювання здійснюється самими учнями . 6. Ігрова оцінка – нагородження переможців різними ігровими атрибутами (медалі «Кмітливий математик», «Обдаровані пальчики», «Читайлик», «Чарівна ручка», «За старання і уважність», «За успіхи», «Найкращий співак», «Юний артист»). 7. «Золотий стілець» (відзначення активності учнів на уроці, творчі, нестандартні відповіді). 8. «Веселковий стілець» (самооцінка результатів своєї роботи учнями, фіксація емоційного стану першокласників). 9. Папка «пошани» (інформація про ефективність роботи в зошиті, шляхи досягнення успіху). 10. Скарбничка успіхів (фотоальбом). 11. Книжечка першокласника (фішками фіксується досягнутий учнем рівень сформованості компетентності). При оцінюванні першокласників варто порекомендувати:
пам'ятати, що оцінка – це зворотний зв'язок, необхідний учневі як інформація про ефективність його роботи, а не як засіб тиску або контролю; при оцінюванні слід орієнтуватися на індивідуальні особливості учня, його особистісні, фізіологічні й емоційно-вольові якості; вчити першокласників, як аналізувати результати своєї роботи, як виправляти помилки, вести самоконтроль, як дати змістовну самооцінку; співпрацювати з учнями в процесі навчання, стимулювати навчально-пізнавальну діяльність дитини, корегувати її. | |
Переглядів: 2706 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |