Каталог статей

Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа [ Додати статтю ]

Гра-телепередача "Гарних професій на світі чимало"
Заняття.
Тема. Телепередача «Гарних професій на світі чимало».
Мета: Розширити та закріпити знання учнів про професії, трудові дії та знаряддя праці, поглибити у дітей усвідомлення того, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею; викликати почуття поваги до трудівників та прагнення сумлінно працювати; сприяти розвитку трудової активності і працьовитості школярів, віру у свої сили, та бажання здобувати знання.

Хід уроку 

І. Організація класу
ІІ. Актуалізація опорних знань, вмінь та навичок
Ведучий 1.

- До нас на телепередачу, яка присвячується темі «Гарних професій на світі чимало»,завітає сьогодні багато гостей і на нас чекає багато цікавого!тож розпочинаємо!
- А розпочати я хочу з загадок, а ви повинні вгадати гостей, які до нас завітають!
• Ще всі навколо міцно сплять,
а він вже встати встиг,
аби духмяним калачем
ти смакувати зміг. (Пекар)
• Тобі задачі заважкі —
терпляче пояснив.
Зчепились в класі хлопчаки
— він їх розборонив. (Вчитель)
• Він такий же, як і ми,
непомітний між людьми.
А в театрі грає ролі:
нині — вчителя у школі,
завтра буде інша роль —
то бідняк він, то король. (Актор)
• Хто в лікарні по палаті
ходить в білому халаті?
Хто людей з біди рятує,
хто хвороби всі лікує?... (лікар).
• В літню пору, в час осінній,
навесні — в гарячий час
косять, жнуть вони і сіють,
орють лан у котрий раз. (Хлібороби)
Ведучий 2.
- Дуже багато професій є в наш час у світі. І кожна професія відкриває свої двері для нових працівників. А зараз запрошуємо в нашу студію наших шановних гостей! Вітаємо їх!
В країні нашій стільки справ
І все таке цікаве,
А я ще й досі не добрав,
Яка ж найкраща справа?
А це питання ми вирішимо протягом нашої телепередачі! Для цього ми проведемо відкрите опитування протягом і після нашого ефіру!
А зараз поговоримо з нашими гостями,за бажанням всі глядачі можуть ставити їм запитання!

III. Повідомлення теми та мети уроку.
Ведучий 1.

- Протягом сьогоднішньої телепередачі ми поговоримо про професії людей, їхню роль у суспільстві, усвідомимо те, що добробут нашої країни і всіх громадян примножується працею, навчимося поважати людей праці

IV. Вивчення нового матеріалу.
Ведучий 2.

1. Розповідь з елементами бесіди.
Відколи живе людство – існує і проблема вибору роду занять, трудової діяльності, професійної кар’єри. Вчені ще не з’ясували точно, коли вперше з’явилося слово "професія”, але пошуки різновиду праці, життєвого вибору, що утвердив людину на Землі як найцінніше, найдосконаліше творіння природи, підтверджують найдавніші пам’ятки, знайдені археологами, лінгвістами та істориками.
Ведучий 1.
Свідоцтво про значення ролі усвідомленого вибору професійної сфери діяльності, призначення та покликання людини ми знаходимо навіть у Новому заповіті (послання св. ап. Павла до римлян 12,6,7,8): " І ми маємо різні дари, згідно з благодаттю, даною нам: коли пророцтво – то виконуй його в міру віри, а коли служіння – будь на служінні, коли вчитель – будь на навчанні, коли втішитель – на потішанні, хто подає у простоті, хто головує – то з пильністю, хто милосердствує – то з привітністю!”
Ведучий 2.
З різних історичних пам’яток відомо, що процес формування суспільних відносин супроводжувався розвитком ремесел, занять, появою різних професій. Відповідно виникали і проблеми вибору їх, перші вияви невідповідності професії, справі , уподобанням. Давно, дуже давно люди збагнули: справжню насолоду приносить лише та праця, яка обирається за власним бажанням, відповідно до інтересів, покликання, здібностей особистості.
Ще відомий давньогрецький філософ Платон (427 – 347 рр. До н. е.) говорив: "Пізнай себе і роби свою справу”.
- Я хочу запропонувати вам гру.
2. Гра "Без труда нема плода".
Ведучий 1.

— Уявіть собі, що не вийшли на роботу водії автобусів і тролейбусів. Що трапилося б?
— А якщо не працює електрик?
— Якщо вчителі не вийдуть на роботу?
— Що буде, коли взимку перестануть працювати котельні?
— А коли шахтарі перестануть видобувати вугілля?
— Яка професія найважливіша?
Висновок. Усі професії потрібні. Люди кожної професії повинні добросовісно виконувати свої обов'язки.
3. Бесіда про професії батьків.
Ведучий 2.

— Де і ким працюють ваші батьки?
— Чи знаєте ви, хто вони за професією?
— Хто з вас був на роботі у своїх батьків?
— У чому важливість їхньої праці для нашої держави?
— Хто б хотів обрати професію своїх батьків? Чому? Що для цього потрібно?
— Ким хочете бути ви, коли виростете?
4. Ознайомлення із новітніми професіями.
Ведучий 1.

- Багато професій існують сотні років, кожна професія виникає в результаті попиту на неї у суспільстві такі професії як хлібороб, пекар, столяр, бондар і багато інших, але є професії які зовсім молоді, але корисні в сучасному суспільстві.
- Вони виникли в наслідок розвитку, вдосконалення інформаційно-комунікативної сфери, збільшенням інформації у суспільстві.
(Робота зі словниками)
Програміст — складає комп'ютерні програми.
Маркетолог — займається рекламою товару.
Менеджер — управляє бізнесом.
Робота в групах ( відтворити роль людини на своєму робочому місці)
1група. Програміст . (Скласти уявну комп’ютерну програму)
2 група. Маркетолог (Видати рекламу школи)
3 група. Менеджер (Ви управляючий великим магазином)

V. Закріплення вивченого матеріалу.
- Кожен із вас може назвати ту чи іншу професію, про яку дізнався із книжок або про яку розповідали інші. А чи знаєте ви їхні назви ми переконаємося коли розгадаємо кросворд

Кросворд
1.Хто виконує ролі в театрі? (актор)
2. Хто керує робітниками на заводі? (інженер)
3. Хто видає у бібліотеці книжки?(бібліотекар)
4Хто проектує окремі будинки і цілі міста? (архітектор)
5. Працює в магазині? (продавець)
6 Пише статті до газети, бере інтерв’ю? (журналіст)

VI. Підсумок уроку.
- Які професії вас зацікавили?
- Хто може назвати назви професій, які належать до давніх?
- А які сучасні професії ви знаєте?
Категорія: Барви сонячного літа | Додав: (14.08.2012) | Автор: Надія E
Переглядів: 5075 | Рейтинг: 3.8/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!