Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Новини | [ Додати статтю ] |
Гриневич: змінювати програми мають учителі-практикиУчителі-практики мають стати головною групою, яка пропонуватиме зміни до програм базової школи. Про це, під час своєї участі у конференції міні-EdCamp «Прогресивні зміни в початковій школі», сказала Лілія Гриневич. За словами міністра, Академія педагогічних наук втратила монополію на розробку навчальних програм. Саме тому ядром та агентами змін, від яких найбільше залежить успіх оновлення навчальних програм сьогодні та впровадження реформи Нова українська школа, повинні стати вчителі практики. «Це вчителі, які готові бути активними, які відвідують такі заходи як ця вчительська конференція і діляться досвідом один з одним. Ми дуже сподіваємося, що ви користуватиметеся відкритістю, яку зараз демонструє міністерство та братимете активну участь у реформуванні освіти»,- наголосила Лілія Гриневич. У рамках сесії питань-відповідей учасники дискусії обговорили й головні новації реформи Нової школи, що неможливі без прийняття закону «Про освіту». Зокрема, йшлося про трансформацію системи підвищення кваліфікації, завдяки якій вчителі зможуть зараховувати собі участь у тренінгах та інших професійних заходах як офіційне підвищення кваліфікації. У ході спілкування міністр освіти підкреслила, що у новому законі закладено принцип «гроші ходять за дитиною», коли певна кількість коштів на середню освіту буде закріплена і зможе бути направлена в тому числі у приватні школи, адже розвивати таку альтернативу державній освіті важливо – в такому середовищі створюються та плекаються новації. «Однак я завжди пам’ятатиму про 60% сільських шкіл в Україні, в яких навчається 1/3 дітей. Ці діти не отримують належного доступу до якісної освіти сьогодні. Тому головне завдання Нової української школи – дати відповідну якість освіти кожному українському школяру», - додала Лілія Гриневич. Джерело: http://osvita.ua/school/54548/ | |
Переглядів: 610 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |