Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота [ Додати статтю ]

Гурток англійської мови «Нappy English»

Продовження

 

Розділ V (20 годин)

Be happy, be healthy! (Будь щасливим, будь здоровим!)

Спасайся! Дієслова Have i Has! Підступний план Indefinite. «Юні кухарі» - культура харчування, столові прибори, складання рецептів, ігри. Опис зовнішності. Риси характеру. Звіт про цікаво проведений час у гуртку англійської мови. Підсумки, завдання на літо.

Прогнозовані результати:

Вихованці повинні знати:

Щоденні формули: ввічливості, привітання, звертання, вітання, запрошення, згоди, відмови, співчуття, компліменти, прохання та ін.

Необхідний лексичний та граматичний матеріал для повноцінного спілкування англійською.

Вихованці повинні уміти:

Використовувати щоденні формули спілкування.

Ставити елементарні запитання, відповідати на запитання опонента, вести коротку бесіду ( використовувати діалогічну та монологічну мову), розуміти та передавати інформацію.

Розуміти опонента, сприймати та розуміти пісенний, поетичний, драматичний матеріал.

Грати в лексичні ігри, декламувати вірші англійською, робити проектні роботи.

 

Навчально - тематичний план (4 години на тиждень, 144 години на рік). Основний рівень

Назва розділу

Кількість годин всього

Теоретичні години

Практичні години

1

Be happy, be healthy! (Будь здоровим та щасливим)

34

16

18

2

My home -my castle. (Мій дім – моя фортеця)

26

10

16

3

My family and me

10

4

6

4

Tastes differ (Про смаки не сперечаються)

16

6

10

5

Beautiful world around us (Чудовий світ навколо нас)

26

10

16

6

The country of the mists (країна туманів)

22

10

12

7

Famous people of Great Britain

10

4

6

 

Разом

144

60

84

 

Зміст програми.

Розділ I. Be happy, be healthy! (Будь здоровим та щасливим) (34 години)

Вступна бесіда, знайомство. Проектна робота «My working day». Повторення часів групи Indefinite . Риси характеру. Вивчення прислів’я та приказок. Прослуховування пісень, вивчення віршів. Числівник, читання та вимова дат. Конструкція типу «Used to», ing-ова форма глаголу. Показники часів дієслова. Проектна робота «What do you want to be?». Оборот : There is, There are. Розмовні формули мовного етикету. Частини тіла, рухи та емоції. Повторення вигуків. Зовнішність людини. Активізація назв видів спорту, спортивного приладдя, дій.

Розділ II. My home -my castle. (Мій дім – моя фортеця) (26 годин)

Аудіювання текстів. Пісні та загадки англійською. Порядок слів у реченні. Речення: оповідне, негативне, стверджувальне, запитально-негативне. Переклад казки на вибір. Драматизація казки на вибір вихованців. Робота зі словником. Бесіда «Моє рідне місто». Проектна робота «The map of my town». Рекомендації щодо оволодіння англійською граматикою. Складання розповіді « Моя подорож до…». Проектна робота «Дім, в якому я живу». Проектна робота «My native land».

Розділ III. My family and me ( Я та моя сім’я) (10 годин)

Розповідь про себе та про свою сім’ю. Група часів Continious. Дієслово To have. Повторення займенників, прийменників. Проект «Моє сімейне дерево». Батько, мати, я – спортивна сім'я.

Розділ IV. Tastes differ (Про смаки не сперечаються) (16 годин)

Гра «Їстівне-неїстівне». Активізація лексичних одиниць по темі «Фрукти та овочі». Вивчення віршів, приказок , прослуховування пісень та міні-текстів. Повторення назв предметів кухонного вжитку, продуктів харчування. Основні ознаки та функції герундія. Проект «Кулінарне диво».читання казки англійською мовою. Група часів Perfect. Правила поведінки за столом. Рольові ігри «У відділі продуктів».

Розділ V. Beautiful world around us (Чудовий світ навколо нас) (26 годин)

Світ тварин. Дикі та свійські тварини. Проектна робота «Екскурсія до зоопарку». Повторення звуків, звукосполучень, фонетичні ігри. Вивчення віршів, прислів’їв, прослуховування текстів, пісень. Проектна робота «The world about us». Повторення лексичних одиниць на тему «Кольори веселки», «Пори року», «Свята Великобританії». Проектна робота: «метеоролігчний прогноз. Погода на наступний тиждень».

Розділ IV. The country of the mists (Країна туманів) (22 години)

Лондон- столиця Великобританії. Присвійний відмінок іменника. Однина та множина іменника. Свята та традиції Великобританії. Вивчення віршів, прослуховування пісень, аудіо текстів. Твої закордонні друзі. Написання листа закордонному другу. Модальні дієслова, дієслово To be. Міста Великобританії. Ступені порівняння прикметників. Проектна робота: «Екскурсія по Британії».Спорт Великобританії. Різновиди запитань.

Розділ VII. Famous people of Great Britain (Видатні люди Великобританії) (10 годин)

Знайомство з письменниками Британії. Видатні люди Великобританії (Король Артур, Маргарет Тетчер, Уїнстон Черчілль та ін.). вивчення віршів, приказок, прослуховування пісень, текстів. Проектна робота «чого я навчився за рік у гуртку англійської мови?». Підсумкове заняття.

Прогнозовані результати

Вихованці повинні знати:

Щоденні формули: ввічливості, привітання, звертання, вітання, запрошення, згоди, відмови, співчуття, компліменти, прохання та ін.

2. Необхідний лексичний та граматичний матеріал для повноцінного спілкування англійською.

Знати відомих людей Великобританії, культуру та традиції англійців.

Вихованці повинні уміти:

Використовувати щоденні формули спілкування.

Ставити запитання, відповідати на запитання опонента, вести бесіду ( використовувати діалогічну та монологічну мову), розуміти та передавати інформацію.

Розуміти на слух матеріал аудіювання, сприймати та розуміти пісенний, поетичний, драматичний матеріал.

Грати в лексичні ігри, декламувати вірші англійською, робити проектні роботи.

 

Література

1.                  Е.І.Пассов. Вчитель іноземної мови: майстерність і особа. М.: Просвіта, 1993.

2.                  Приблизні авторські програми по іноземних мовах //Англійська мова та література № 26,2008

3.                  Приблизні авторські програми по іноземних мовах //Англійська мова та література № 19-21,2009

4.                  Англо-російський і російсько-англійський словник для школяра. Фонетика: Граматика: Лексика до розмовних тем. /Сост. А.А.Кадук.- К.: А.С.К., 2001.

5.                  Англо-російський і російсько-англійський словник для школярів. Редактор Пронюшкин А.В. Київ, фірма «Логос», 1997.

6.                  Сучасний англо-російський та російсько-англійський словник 50000 слів + граматика/ укладач Т.А. Сиротина – Донецьк: ООО ПКФ «БАО», 2003.-992 с.

7.                  1.Г.Д.Томахин. По країнах мови, що вивчається: Англійська мова: Довідкові матеріали.- М.: освіта, 1993.

8.                  Англійська мова: фонетика і граматика в таблицях: навчальний посібник / Під ред.. А.В. Климишина.- Харків: Ранок, 1998.-128 с.

9.                  Англійська мова. Повний курс в одному томі: Російська версія. - 6 видання.- Харків: Каравела, 2005.- 688 с.

10.              Англійська крок за кроком: Курс для початківців. В 2 т. Т.1, Т.2 – М.: ООО «Росмен- видат».-2000.- 558 с.

11.              The first Aid in Modern English Phonetics - Фонетична будова англійської мови: Методичні вказівки для студентів педагогічних університетів / Упорядники: О.А. Габріеля, Л. Г. Максименко, А. С. Чужик.- Луганськ: Альма-матер, 2003.-62 с.

12.              Вікна в англомовний світ ( історія, географія, соціальні аспекти, мовна ситуація).- К.: ООО «ІП «Логос», 2004.- 544 с.

13.              Англійська мова. Довідник для школяра.- М 31 Донецьк: ООО ПКФ «БАО», 2003.-448 с.

Категорія: Гурткова робота | Додав: [ADM]Irina (04.04.2010)
Переглядів: 6377 | Рейтинг: 3.0/4
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!