Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку | [ Додати статтю ] |
Логопедичне заняття - 2 клас
Тема: Дзвінкі і глухі приголосні. „Подорож по хмарах”
Мета: удосконалювати вимову слів зі звуками „Б” і „П”; розрізняти їх по глухості та дзвінкості в словах, тексті, зв”язному мовленні; корегувати навички виразного читання; розвивати слухову увагу та пам”ять; тренувати образне мислення в складанні казочки з поданими героями. Розвивати почуття емпатії, виховувати впевненність в собі та позитивне мислення, виражати свої почуття словами, робити вибір. Формування комунікативних навичок. Продовжувати знайомити дітей з минулим своєї страни. Обладнання: зошити, ручки, кольорові ручки, магнітна дошка, малюнки, комп”ютер, лото „Моя Україна”, музикальний супровід Мішель Легран „Шербургские зонтики”, фотокартки емоцій, індівідуальні картки, казкові герої: білка, ведмідь ,краплинки, з яких можна скласти серце , пес, ватман, аромалампа. Хід заняття І. Нервово-психологічна підготовка. Діти, до нас сьогодні завітали гості. А коли вдома гості – це свято. Тож давайте подаруємо нашим гостям гарний настрій від спілкування з нами. Доброго дня! Мовим за звичаєм! Всі почули ви дзвінок, У нас сьогодні не звичайне заняття, а подорож, подорож по хмарах. Ми піднімимось по хмарах, як по сходах і дізнаємось, що вони нам приготували. Тож сідай-мо на першу. Хмарка повільно здіймається в синє небо. Вітер пестить твоє обличчя. „В добру путь” І хмарка – „Світ навколо нас і я його частинка” Ми всі з вами частинки великого всесвіту, тож уявіть, що йде чарівний теплий дощ: заплющьте очі і підставте обличчя чарівним крапелькам. Візьміть всі по дві крапельки і покладіть собі на парту. Вони нам знадобляться. ІІ хмарка – Дихальні вправи. „Вдихай глибше – видихай повільніше” ІІІ хмарка – „Дід - Буквоїд” ілка ду со ака Ми сьогодні працюємо над розрізненням звуків і букв Б – П. Ми знаємо, що дзвінкі букви мають свого глухого двійника. Б - П Г - К IV хмарка – „Казка вчить, як на світі жить” Жила собі в лісі на дубі Білочка . Літом вона робила запаси на зиму, збирала гриби, горіхи. Та ось прийшла холодна осінь. Упали з дуба останні листочки. Пішла Білка за своїми запасами: гриби лежать, а горіхи хтось поцупив. Засмутилась Білочка. Та ось йшов лісом ведмідь Потап і ніс жбан меду. Спитав він, що трапилось. Розповіла Білочка своє горе.Потап пригостив її медом. Це чув песик , який лісом біг додому. Він з дому приніс цілий кошик горіхів. Білочка дякувала всім, хто допоміг в скрутну годину. І всі стали вони друзями. Висновок „Друзі пізнаються в біді”. Ось на дошці слова з нашої казочки Дуб, білочка, збирала, робила, жбан, біг, гриби, Упали, пішла, поцупив, Потап, спитав, песик, пригостив, приніс, допоміг. П Б орис в ятницю оливав ка усту. олина в суботу з ирала о и. VІ хмарка «Я вчуся керувати собою» Радість, смуток, подив, дружба, злість,сором. VІI хмарка «Закінчи речення - добери слово» VІІІ хмарка «Прочитай і добери назву» Картка 3 №2 Песик біля печі Вибери заголовок до вірша 1.Товариші ІХ хмарка «Подорож у минуле-українське подвір’я» Словник: Подвір’я : біла хата під солом’яною стріхою, тин - плетена із лози огорожа , вулики У дітей малюнки цих предметів, вони дають відповіді на запитання і показують в кого є цей малюнок Х хмара «Чарівна квітка» Діти склеюють пелюстки квітки і закінчують речення , яке починається словами: ХІ – Підсумок. Візьміть свої краплинки ,складіть серце і подаруйте присутнім на занятті. | |
Переглядів: 3619 | Рейтинг: 2.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |