Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку [ Додати статтю ]

Написання рядкової та великої букв «о», «О»
Мета: Ознайомити учнів з рукописними буквами «о», «О».Вчити їх писати ці букви в зошиті у косу лінію.Закріплювати навички звукового аналізу слів;визначати місце звука в слові. Розвивати фонематичний слух,сприймання;зорово-просторову орієнтацію; просторовий гнозис,дрібну моторику пальців рук.Збагачувати словниковий запас.Розвивати зв язне мовлення.
Виховувати у дітей старанність,охайність під час виконання письмових завдань.

Обладнання:малюнок казкового героя Капітошки,зображення друкованих та рукописних букв,каса букв,картки для індивідуальної роботи,пластилін,малюнки.

                                                             Хід уроку:
І.Підготовча частина

1.Організаційний момент.
Повторення вірша.

Ось до класу всіх скликає
Голосистий цей дзвінок.
І ми радо поспішаєм
Не в садок ,а на урок.

ІІ.Основна частина:

1.Повторення вивченого матеріалу.
--Діти, до нас завітав Капітошка.Він приніс букви.Назвемо їх.Які це букви друковані чи рукописні?(Друковані).Які звуки вони позначають?(А,У) Які із цих букв ви навчилися писати?(А,У,а,у).
а)Завдання «Знайди пару».(Друковані букви з єднати з рукописними)

б)Завдання «Допиши елементи букв».

2.Повідомлення теми та мети уроку:
--Сьогодні Капітошка прийшов до вас на урок і приніс багато завдань.З яким звуком ви познайомилися на уроці читання ? (із звуком о).Що ви знаєте про цей зук?(він голосний)
а) Гра «Спіймай звук о в словах».
ОКО, МАК, СОМ, НІС, РОТ, ЛОБ, КОЛО, ШАПКА, ВОВК.

--Покажіть Капітошці,як ви вмієте робити звуековий аналіз слів.

б) Завдання «Виконай звуковий аналіз слів».
КОЛОБОК ОРЕЛ ОКО

--А ще Капітошка прийшов навчити вас писати рукописні рядкову та велику букви о,О.Знайдіть у касі букву О і покажіть її

а)Розгляд та порівняння друкованих та рукописних букв «О».

На кого або на що вона схожа?
Розгляньте малюнки,які є у вас на парті.Що в цих малюнках нагадує букву О

б)Робота з індивідуальними картками «Впізнай букву О».

3.Написання рядкової букви «о».
--Рядкова буква «о»--це овал.Починаємо писати трохи нижче верхньої рядкової,ведемо вгору до лінії,заокруглюючи ліворуч,потім униз,теж заокруглюючи.Біля нижньої рядкової лінії заокруглюємо праворуч і ведемо вгору до зустрічі з початком букви.Пишемо під лічбу і-раз-і.

а)Ліплення рядкової букви «о» з пластиліну.
б)Написання овалу в повітрі.
в)Написання рядкової букви «о» в зошиті.

4.Фізкультхвилинка.

Гра «Сонце—хмари» (пальчикова гімнастика)
Вправи для очей: рух очей вправо –вліво.
Рух очей вгору—вниз.
Рух очей по точках квадрату.
Погляд на далекий предмет—на близький.

5.Написання великої букви «О».

--Велика буква О—це великий овал.Починаємо писати нижче міжрядкової лінії,потім заокруглено ведемо вниз до нижньої рядкової лінії,де знову заокруглюємо вправо і ведемо туди,де починали.Пишемо під лічбу і-раз-і.

а)Ліплення великої букви «О» з пластиліну.
б) Написання великого овалу в повітрі.
в) Написання великої букви «О» в зошиті.

6.Завдання «Знайди на малюнку предмети,схожі на букву «О» і розфарбуй їх».

ІІІ.Заключна частина.
1.Підсумок уроку.
--Яку букву ви вчилися писати сьогодні на уроці? Коли слід писати велику букву «О»? Пригадайте імена,які починаються з букви «О».

Категорія: Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку | Додав: odobro (05.04.2011) | Автор: Добровольська Оксана Миколаївна E
Переглядів: 6601 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!