Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Навчання учнів з вадами у психічному чи фізичному розвитку | [ Додати статтю ] |
Мета: Ознайомити учнів з рукописними буквами «о», «О».Вчити їх писати ці букви в зошиті у косу лінію.Закріплювати навички звукового аналізу слів;визначати місце звука в слові. Розвивати фонематичний слух,сприймання;зорово-просторову орієнтацію; просторовий гнозис,дрібну моторику пальців рук.Збагачувати словниковий запас.Розвивати зв язне мовлення. Виховувати у дітей старанність,охайність під час виконання письмових завдань. Обладнання:малюнок казкового героя Капітошки,зображення друкованих та рукописних букв,каса букв,картки для індивідуальної роботи,пластилін,малюнки. Хід уроку:І.Підготовча частина 1.Організаційний момент. ІІ.Основна частина: б)Завдання «Допиши елементи букв». --Покажіть Капітошці,як ви вмієте робити звуековий аналіз слів. б) Завдання «Виконай звуковий аналіз слів». а)Розгляд та порівняння друкованих та рукописних букв «О». На кого або на що вона схожа? б)Робота з індивідуальними картками «Впізнай букву О». 3.Написання рядкової букви «о». 4.Фізкультхвилинка. Гра «Сонце—хмари» (пальчикова гімнастика) 5.Написання великої букви «О». --Велика буква О—це великий овал.Починаємо писати нижче міжрядкової лінії,потім заокруглено ведемо вниз до нижньої рядкової лінії,де знову заокруглюємо вправо і ведемо туди,де починали.Пишемо під лічбу і-раз-і. а)Ліплення великої букви «О» з пластиліну. 6.Завдання «Знайди на малюнку предмети,схожі на букву «О» і розфарбуй їх». ІІІ.Заключна частина. | |
Переглядів: 6848 | Рейтинг: 5.0/2 |
Всього коментарів: 0 | |