№
з/п
|
Тема уроку
|
Дата
|
|
Співпраця в Інтернеті
|
|
16. |
Правила безпечного користування Інтернетом. Мережевий етикет. Різниця між реальним та віртуальним спілкуванням
|
|
|
-
|
Електронна пошта. Захист облікового запису. Культура листування
|
|
|
-
|
Інформаційні ресурси Інтернету. Пошук навчальних матеріалів в мережі. Навчальна діяльність учня в Інтернеті.
|
|
|
-
|
Рівні доступу до навчальних матеріалів. Співпраця в мережі (спільні документи, презентації, карти, колажі). Коментування та відгуки до створених однокласниками продуктів.
|
|
|
-
|
Служби для обміну знаннями, задоволення творчих потреб школярів. Сучасні пристрої та служби для співпраці
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
|
-
|
Алгоритми з розгалуженням. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови
|
|
|
-
|
Алгоритми з циклами
Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей
|
|
|
-
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...»
|
|
|
|
Алгоритми з розгалуженням і повторенням
|
-
|
Алгоритми з розгалуженням. Цикли: повторення задану кількість разів. Повторення до виконання умови
|
|
|
-
|
Алгоритми з циклами. Створення та виконання алгоритмів з розгалуженням та циклами для виконавців у середовищі програмування для дітей
|
|
|
-
|
Сортування та впорядкування об’єктів за деякою ознакою
Використання логічних висловлювань з «якщо - то...»
|
|
|
|
Інформація
|
|
-
|
Перетворення інформації. Перетворення інформації з текстової у графічну форму з використанням схем, діаграм. Перетворення інформації у вигляді тексту в таблицю з числами.
|
|
|
-
|
Передавання інформації. Пристрої для передавання інформації. Джерело інформації. Приймач інформації.
|
|
|
-
|
Пристрої введення та виведення інформації
|
|
|
-
|
Зберігання інформації. Носії інформації
|
|
|
-
|
Кодування інформації. Кодування та декодування інформації.
|
|
|
-
|
Складові комп’ютера. Історія виникнення пристроїв для роботи з інформацією
|
|
|
-
|
Повторення та узагальнення вивченого
|
|
|