Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання [ Додати статтю ]

Положення про майстер-клас

Положення про майстер-клас

 

1. Загальні положення

 

1.1. Майстер-клас — яскраво виражена форма передачі педагогічного досвіду шляхом прямого і коментованого показу методів і прийомів роботи суспільно визнаного педагога.

1.2. Створюється на базі педагога-професіонала, що володіє інноваційним досвідом роботи, що володіє індивідуальним стилем педагогічної діяльності, досяг високих результатів в навчанні, розвитку, вихованні учнів.

1.3. Педагог-майстер здійснює учбову, методичну і транслюючу функції з метою підвищення професійного рівня слухачів.

1.4. Педагог-майстер в своїй діяльності керується даним Положенням.

 

2. Завдання майстер-класу

 

Основними завданнями створення майстер-класу є:

— підвищення професійної компетентності педагогічних кадрів;

— поширення і передача інноваційного педагогічного досвіду у практичну діяльність педагогів-послідовників.

 

3. Зміст діяльності педагога-майстра

 

3.1. Представлення власної системи роботи або окремих її елементів.

3.2. Ознайомлення педагогів з науково-методичним забезпеченням досвіду роботи.

3.3. Прямій коментований показ у дії методів і прийомів роботи через:

— відкриті учбові заняття, відеозамальовки, відеофрагменти учбових занять;

— модельовані уроки;

— уроки-імпровізації;

— позакласні заходи.

3.4. Контактне практичне навчання використанню педагогічного досвіду, що розкриває логіку задуму майстра, систему і технологію педагогічних дій: моделювання учбових занять різних типів, їх систем, позаурочних занять, їх підготовка і проведення спільно із слухачами; проведення учбово-ділових, ролевих ігор, тренінгів.

 3.5. Консультування по коректуванню програм, підготовці учбово-технологічної документації: календарно-тематичного, поурочного планування.

3.6. Прогнозування діяльності педагога-послідовника по використанню представленого педагогічного досвіду.

3.7. Участь в педагогічних читаннях, диспутах, дискусіях, захисті творчих робіт, проведенні -«круглих столів» та інших формах педагогічного спілкування.

 

4. Організація роботи майстер-класу

 

4.1. Майстер-клас відкривається на основі Угоди про  співпрацю.

4.2. Заняття в майстер-класі проводяться по заявці УО.

4.3. Форма організації майстер-класу може бути стаціонарною та виїзною.

                                                                       

                                                                Надіслав «Гром»

Категорія: Інноваційні технології навчання | Додав: [ADM]Irina (02.06.2009)
Переглядів: 3902 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!