Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання [ Додати статтю ]

Модель проектного уроку

Модель проектного уроку

Типовий урок при роботі в проектному стилі можна охарактеризувати як творчий дослідницький урок, що включає поєднання індивідуальної та групової роботи. При реалізації проекту одним вчителем доцільно розділити клас на групи (за винятком спільних обговорень).

Робота над змістовним проектом типу «Моя сім’я» може бути продовжена або частково дубльована в реальному просторі — створенням аплікації з фотографій, віддрукованих на принтері, набраних на комп'ютері текстів і малюнків, зроблених фарбами і фломастерами.

Найефективніше в рамках міжпредметної інтеграційної проектної діяльності може відбуватися створення гіпермедіа творів і мультимедіа презентацій в початковій школі.

Організація такої діяльності вимагає наявності простих і зручних інструментів творчої проектної діяльності — редакторів презентацій, текстів, звуку, фотозображень і гіпертекстових сторінок. Вибір подібних редакторів для початкової школи невеликий. Найбільш ефективним в початковій школі є використання творчої середи, що використовує мову Логотипу. Досить широке поширення мультимедіа проекторів дозволяє значно збільшити наочність за рахунок використання вчителем в ході уроку мультимедіа презентації. Проте для цього необхідно забезпечити вчителя заздалегідь підготовленими поурочними комплектами наочних матеріалів, методично пов'язаними з варіантами тематичного планування.

Досвід організації учбового процесу з описаних моделей активного використання ІКТ в початковій школі дозволяє говорити про високий ступінь ефективності поєднання використання сучасних інформаційних технологій і посібників, що передбачають пізнання через діяльність. Найбільшою ефективністю володіють моделі, що дозволяють використовувати ІКТ для вирішення мотиваційних учбових завдань.

При активному використанні ІКТ вже в початковій школі успішніше досягаються спільні цілі освіти, легше формуються компетенції в області комунікації: уміння збирати факти, їх зіставляти, організовувати, виражати свої думки на папері і усно, логічно міркувати, слухати і розуміти усну і письмову мову, відкривати щось нове, робити вибір і приймати рішення.

Категорія: Інноваційні технології навчання | Додав: [ADM]Irina (04.06.2009)
Переглядів: 3727 | Рейтинг: 2.5/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!