Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання [ Додати статтю ]

Методичні рекомендації по створенню е-контентів

БАХМУТСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІІ СТУПЕНІВ №18
ІМ. ДМИТРА ЧЕРНЯВСЬКОГО
БАХМУТСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

Методичні рекомендації
по наповненню е-контетів
для вчителів-предметників
дистанційної школи

м. Бахмут, 2017

 

Вступ
Згідно з Положенням про дистанційне навчання, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 25.04.2013 № 466, із змінами, внесеними згідно з Наказами Міністерства освіти і науки від 01.06.2013 № 660, від 14.07.2015 № 761, Положенням про індивідуальну форму навчання в загальноосвітніх навчальних закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2016 № 8, із змінами, внесеними згідно з наказом Міністерства освіти і науки від 06.06.2016 № 624, Положенням про державну підсумкову атестацію учнів (вихованців) у системі загальної середньої освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2014 року № 1547, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 лютого 2015 року за № 157/26602, листів Міністерства освіти і науки від 14.09.2015 № 1/9-436 «Щодо продовження здобуття загальної середньої освіти особами, які проживають на тимчасово окупованій території України», від 22.01.2015 №1/9-26 «Щодо використання технологій дистанційного навчання у загальноосвітніх навчальних закладах», на підставі наказу Департаменту освіти і науки Донецької обласної Державної адміністрації від 06.06.2016 №258, Положенням про екстернат у загальноосвітніх закладах, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 13.03.2017 № 369, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 28 березня 2017 р. за № 416/30284, з Наказом № 117 від 26.05.2017 р. Бахмутської ЗОШ І-ІІІ ст. № 18 ім. Дмитра Чернявського «Про закінчення 2016-2017 навчального року учнями екстернатної та дистанційної форм навчання», були зараховані, переведені та випущені учні дистанційної та екстернатної форми навчання, виявлені недоліки роботи на платформі Moodle, помилки та запропоновані певні рекомендації щодо організації дистанційного навчання у 2017-2018 н.р.
На основі досвіду роботи по впровадженню дистанційного навчання та створенню е-контентів вчителів-предметників дистанційної школи складені методичні рекомендації, які містять алгоритм наповнення е-контентів для оптимізації роботи на платформі та для досягнення високої якості знань учнів дистанційних класів. Але даний алгоритм не обмежує вчителів при створенні е-контенту в прояві ініціативи творчо та креативно підходити до роботи з учнями.


                                                                             Алгоритм наповнення е-контенту
                                                                                  для вчителів-предметників


1. Візитка курсу.
Повинна містить привітання учнів, дані про учителя (П.І.Б., електрона адреса, номер телефону)

2. Календарно-тематичне планування.
Необхідно завантажити календарно-тематичне планування, яке допоможе учням дистанційних класів орієнтуватися в обсязі опрацьованих уроків та виконанних ними завдань.

3. Рекомендована література.
Додати перелік рекомендованої літератури для вивчення предмету з активними посиланнями. Також необхідно завантажити базові підручники.

4. Поурочне наповнення курсу.
- теоретична складова (інструктаж по опрацюванню уроку, теоретичний матеріал за темою уроку, також можна додавати посилання на рекомендовані підручники)

- методична складова (методика розв’язання задач, приклади, географічні карт, методика виконання практичної частини)

- практична складова (обов’язкова тільки лише в випадку поточного контролю, який зазначено в календарно-тематичному плануванні)

- тестові завдання (обов’язкові тільки лише в випадку поточного контролю, який зазначено в календарно-тематичному плануванні, повинні бути обмежені у часі)

- додаткові інструменти та е-ресурси (платформа дає можливість доповнювати е-контент презентаціями, відеозаписами, голосовими сповіщеннями, програмами, допоміжними е-ресурсами, скайпом)

Висновки
Робота вчителів дистанційної школи не закінчується після створення е-контенту та його наповненням матеріалом. Після створення контенту вчитель працює з класом, виставляє оцінки в класний журнал, постійно контролює успішність та якість знань учнів. Вчитель повинен своєчасно реагувати на питання учнів, контактувати з батьками учнів.
Адміністрацією та педагогічним колективом у 2017-2018 н.р. продовжується робота по створенню е-контенту до викладання дистанційних курсів. Впродовж навчального року для вчителів працює постійно діючий семінар «E-schoole –навчальний процес за технологією дистанційної освіти». Така робота дозволить створити та систематизувати теоретичний та практичний матеріал (e-контент), що відповідає вимогам чинних програм, рекомендованим МОНУ для використання в системі загальної середньої освіти.

Категорія: Інноваційні технології навчання | Додав: ensheva (06.11.2018) | Автор: Шевченко Катерина Миколаївна E
Переглядів: 767 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!