Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання | [ Додати статтю ] |
Проект: На гостини до "Рукавички" Розвиток творчих здібностей дітей Мета проекту: розвиток творчих здібностей дітей; самореалізація малят у художній, мовленнєвій, музичній діяльностях. Тривалість проекту 10 днів. МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП Мета: стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки "Рукавичка"; викликати у малят бажання створити спільний проект, дати йому назву. Завдання: виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку тематичного циклу; спільно з дітьми створити древо цілей; залучення батьків, музичного керівника до участі в проекті. Заходи: Перегляд вистави за участю артистів лялькового театру. Пригода на прогулянці. Бесіда "Хто, хто у рукавичці живе?" ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП Мета: збагатити ігрове середовище іграми, іграшками; сформувати: навички культури спілкування; вміння вести діалог; активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації казки "Рукавичка"; бажання якомога більше дізнатися про професію актора. розвивати спільну діяльність дітей і дорослих. Заходи: Виставка ілюстрацій до казки "Рукавичка". Зустріч з колишнім випускником ДНЗ№5, майбутнім режисером і актором Дідівським О.В. Бесіда "Казкові звірі". РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП Мета: надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння; розвивати у малят здатність передавати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки; самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу. формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій; вчити аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї. формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань; удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами. Заходи: Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + алікація) "Рукавичка скликає друзів". Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + математика) "Подорож у казку". Музичне заняття "Зимова пісенька". Фізкультура "Звірі взимку". Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода". Дидактичні ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс". Етюди з елементами психогімнастики. Гра-медитація "Я - зайчик". Мовний тренінг "Розкажи лічилку". УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму. Заходи: Робота над текстом, ролями. Репетиції. Виготовлення декорацій. Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів. ТВОРЧИЙ ЕТАП Мета: розвивати творчу активність. Реалізувати творчий спільний задум. Заходи: показ казки "Рукавичка" малятам молодших груп, батькам та працівникам ДНЗ. ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів. Заходи: пригадати і обговорити "З чого все почалося". Автор проекту: вихователь ДНЗ №5 "Веселка" Ситненко Ірина Олександрівна За матеріалами: Освіта.ua | |
Переглядів: 2842 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |