Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання [ Додати статтю ]

Проект: На гостини до "Рукавички"

Проект: На гостини до "Рукавички"

 

Розвиток творчих здібностей дітей

Мета проекту:

розвиток творчих здібностей дітей;

самореалізація малят у художній, мовленнєвій, музичній діяльностях.

 

Тривалість проекту 10 днів.

 

МОТИВАЦІЙНИЙ ЕТАП

 

Мета:

стимулювати бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки "Рукавичка";

викликати у малят бажання створити спільний проект, дати йому назву.

 

Завдання:

виявити рівень знань, умінь і навичок, наявний у вихованців на початку тематичного циклу;

спільно з дітьми створити древо цілей;

залучення батьків, музичного керівника до участі в проекті.

 

Заходи:

Перегляд вистави за участю артистів лялькового театру.

Пригода на прогулянці.

Бесіда "Хто, хто у рукавичці живе?"

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЕТАП

 

Мета:

збагатити ігрове середовище іграми, іграшками;

сформувати: навички культури спілкування; вміння вести діалог;

активізувати у дошкільників інтерес до інсценізації казки "Рукавичка"; бажання якомога більше дізнатися про професію актора.

розвивати спільну діяльність дітей і дорослих.

Заходи:

Виставка ілюстрацій до казки "Рукавичка".

Зустріч з колишнім випускником ДНЗ№5, майбутнім режисером і актором Дідівським О.В.

Бесіда "Казкові звірі".

 

РЕПРОДУКТИВНИЙ ЕТАП

 

Мета:

надати можливість кожній дитині практично застосувати набуті знання, навички та вміння;

розвивати у малят здатність передавати свої почуття невербально, інтонаційно передавати зміст мови героїв казки;

самостійно добирати відповідну атрибутику для створення конкретного образу.

формувати у малят вміння виходити із різних ситуацій;

вчити аналізувати дії героїв казки, додумувати кінцівку до неї.

формувати комунікативні навички дітей шляхом використання різних завдань;

удосконалювати вміння малят працювати в парах, групами.

 

Заходи:

Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (художня література + алікація) "Рукавичка скликає друзів".

Заняття інтегроване, розвивально-пізнавальне (мовленнєве спілкування + математика) "Подорож у казку".

Музичне заняття "Зимова пісенька".

Фізкультура "Звірі взимку".

Дидактичні ігри і вправи на формування виразних рухів: "Передай настрій", "Назви емоції", "Різна хода".

Дидактичні ігри на добір атрибутики та декорацій: "Знайди господаря", "Ліс".

Етюди з елементами психогімнастики.

Гра-медитація "Я - зайчик".

Мовний тренінг "Розкажи лічилку".

 

УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ ЕТАП

 

Мета: узагальнити і систематизувати знання, навички і вміння набуті протягом попередніх етапів; налаштувати дітей на реалізацію творчого задуму.

 

Заходи:

Робота над текстом, ролями.

Репетиції.

Виготовлення декорацій.

Допомога батьків у виготовленні елементів костюмів.

 

ТВОРЧИЙ ЕТАП

 

Мета: розвивати творчу активність. Реалізувати творчий спільний задум.

 

Заходи: показ казки "Рукавичка" малятам молодших груп, батькам та працівникам ДНЗ.

 

ПІДСУМКОВИЙ ЕТАП

 

Мета: оцінити результати роботи, сприяти отримуванню дітьми задоволення від досягнутих результатів.

 

Заходи: пригадати і обговорити "З чого все почалося".

 

Автор проекту: вихователь ДНЗ №5 "Веселка" Ситненко Ірина Олександрівна

 

За матеріалами: Освіта.ua

Категорія: Інноваційні технології навчання | Додав: [ADM]Irina (24.04.2010)
Переглядів: 2842 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!