Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання [ Додати статтю ]

Робота над проектом

Робота над проектом

 
1.    Тема проекту

Відповіді на питання:

1.    Що мені цікаво найбільше?

2.    Чим я хочу займатися в першу чергу?

3.    Чим я найчастіше займаюся у вільний час?

4.    З яких навчальних предметів у мене кращі бали?

5.    Про що з вивченого в школі тобі б хотілося дізнатися більше?

6.    Чи є щось таке, чим я особливо пишаюся7

Якими можуть бути теми:

*         Фантастичні;

*         Експериментальні;

*         Теоретичні;

*         Винахідницькі.

2.    Мета і завдання дослідження

Визначити мету дослідження – означає відповісти на запитання про те, навіщо ти це проводиш.

     Мета вказує загальний напрямок, а завдання описують основні кроки.

     Завдання дослідження уточнюють мету.

3.    Гіпотеза дослідження

Гіпотеза дослідження – це прогнозування результатів на основі припущень (без доказів).

     Формувати гіпотезу треба починаючи словами:

Припустимо…

Допустимо…

Можливо…

Що, якщо…

4.    Організація дослідження

Етапи проведення

Зміст діяльності

Подумати самостійно

Що ти знаєш про це?

Які судження я можу висловити з цього приводу?

Які висновки можна зробити з того, що вже відомо про предмет дослідження?

Переглянути книги з теми

Запиши важливу інформацію, яку дізнався із книг

Запитати в інших людей

Запиши важливу інформацію, отриману від інших людей

Перегляд телематеріалів

Запиши те незвичайне, що дізнався з фільмів

Використання Інтернету

Запиши те незвичайне, що дізнався за допомогою комп’ютера

Спостереження

Запиши цікаву інформацію, отриману за допомогою спостережень, дивні факти і парадокси

Провести експеримент

Запиши план і результати експерименту

 

5.    Підготовка до захисту роботи

1.    Виділити з тексту основні поняття і дати їм визначення:

a)    Роз’яснення за допомогою прикладу;

b)    Опис;

c)    Характеристика;

d)    Порівняння;

e)    Розходження.

2.    Класифікувати основні предмети, процеси, явища та події.

3.    Виявити та позначити всі помічені тобою парадокси.

4.    Ранжувати основні ідеї за важливістю.

5.    Запропонувати порівняння і метафори.

6.    Зробити висновки та умовиводи.

7.    Вказати можливі шляхи вивчення.

8.    Підготувати текст доповіді.

9.    Виконати схеми, креслення, макети.

Категорія: Інноваційні технології навчання | Додав: [ADM]Irina (21.10.2009)
Переглядів: 3085 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!