Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Інноваційні технології навчання [ Додати статтю ]

Творчі роботи учнів з проекту "Чудова земля - Україна"
Творчі роботи учнів з проекту
"Чудова земля -  Україна"
                     
                         Ворона Світлана

Рідна Україна

Моя рідна Україно,

Ти одна єдина.

Люблю тебе як рідну неньку

І вночі і в днині.

Як поїду на чужину

Тебе не забуду

І візьму землі я жменьку

На згадку про тебе.

Як приїду я з чужини,

Побіжу в сади, лани,

До пахучої, дзвінкої

Рідної землі.

Та тебе я , Україно,

Довік не забуду.

І любить, як рідну неньку

Завжди тебе буду.

 

Україно - рідна земле,

Край мій незабутній,

Тут живе моя родина

З козацьких часів ще

Тут мій прапор синьо-жовтий,

Тризуб золотистий,

Тут мої міста і села,

Тут школа, і друзі

Мої ниви колосисті,

Моє небо чисте.

Над Дніпром моя столиця

Горда й величава.

Я горджуся, що сьогодні

Це вільна держава.

 

                                 Сокур Анна

Моя рідна Черкащина

Кожна людина з любов’ю ставиться до своєї маленької батьківщини, де вона народилася, де зробила свій перший крок у життя. Тут вперше дитина пізнає світ, чує рідну мову, мамину колискову пісню. Для мене таким краєм є Черкащина. Це красивий, мальовничий куточок України, що дав світові таких видатних постатей, як Тарас Шевченко, Іван Нечуй-Левицький, Богдан Хмельницький та багато інших.

         Безкраї широти Черкащини живили наснагою видатних митців, що приїздили на нашу землю. Серед них Олександр Пушкін, Петро Чайковський, Микола Лисенко.

         Вражають своєю красою й річки Черкащини. Тонкою змійкою, ховаючись в очереті, через весь край протікають Рось та Росава. Стрімко несе свої сині води могутній Дніпро, омиваючи й береги мого рідного міста, що стало колискою мого дитинства.

         То як же не любити цей розмаїтий, милий серцю край?!

 

                               Величко Ольга

Мова моя барвінкова

Кожному народу дорога його рідна мова. «Рідна мова дорога людині, як саме життя», - говорить народна мудрість. Без мови не може існувати народ.

Мова наша прекрасна і неповторна. Нею говорили наші діди і прадіди. Ще з народження українською мовою мені матуся співала чарівну колискову, бабуся читала цікаву казку, татусь говорив мудре слово.

Видатні поети Тарас Шевченко, Леся Українка, Іван Франко збагачували і боронили рідну мову своїми глибоко-задумливими рядками віршів. З їхніми творами ми знайомимось в початкових класах, вчимося любити рідний край, свою землю, свій народ.

Ще з дитинства ми повинні берегти рідну мову і говорити рідним словом.

 

                         Михайлик В’ячеслав

Моя Батьківщина

Моя Батьківщина – це Україна. Тут живуть моя родина і друзі. Тут знаходиться школа, працюють вчителі, які навчають мене любити рідний край, українське слово, поважати людей.

Я вважаю, що Батьківщина починається саме з цього. У молодших класах ми вивчали вірші про нашу Україну, на уроках музики співаємо українські пісні. На уроках навколишнього світу вчителька нам розповідає про чудову землю Україну, звичаї, традиції та обряди українського народу. Все це допомагає нам більше дізнатися про корені свого народу, про відважних мужніх синів і дочок України.

Ми маємо самобутню історію, культуру і мову. І я пишаюся тим, що я українець.

 

               Волощенко Ярослава

Моя Україна

Україна… Скажеш одне слово і в уяві обов’язково вимальовуються тополі, калина в лузі, а там верба край долини. Глянеш довкола – і зрадіє душа від того, що я народилася в такій прекрасній країні.

Наша Україна багата на неозорі степи, зелені ліси, глибокі озера, широкі річки. Багата вона і на корисні копалини. В ній є вугілля, нафта, руди, золото, мідь.

А яка прекрасна українська мова. Скільки чудових казок, пісень склав народ цією мовою. З якою любов’ю оспівували нашу мову у своїх рядках Тарас Шевченко, Леся Українка, Сидір Воробкевич

Мово рідна, слово рідне,

Хто вас забуває,

Той у грудях не серденько,

А лиш камінь має.

Чудовий і народ український: гостинний, веселий, співучий. Скільки красивих міст і сіл створено їхніми працьовитими руками.

Я горджуся, що я українка, що мої предки українські, що споконвіку мій рід живе на цій чудові землі.

 

                               Литвин Владислав

Моя Батьківщина

Батьківщина – це місце, де ти народився, де виріс, де твоє дитинство проминуло однією прекрасною, чарівною казкою. Батьківщина – це колискова пісня, почута з матусиних вуст, це школа, в якій тебе навчали читати і писати, любити і шанувати рідний край.

Я пишаюся, що моя Батьківщина – Україна. Україна – це рідна чудова земля. Вона пережила важкі часи, війни, голодомори та репресії. Та і зараз Україна ще не зовсім подолала економічні негаразди, але вона обов’язково вистоїть і наш народ буде жити щасливо. В усі часи в Україні були такі люди, які віддавали своє життя за славне майбутнє, прославили свою державу навіки. Будуть в Україні ще свої герої, буде Україна могутньою державою, такою, як за часів Володимира Великого та Ярослава Мудрого.

Тому гордіться, що народилися і живете на такій чудовій славній українській землі.

 

                               Герольд Ірина

Квітни, мово наша рідна

Я дуже люблю Україну. Як же не любити її безмежні поля, голубі річки та блакитні озера, солов’їний спів у лісах, запах трав у лугах.

А яка чудова українська мова! В ній відчувається і гомін трав, і шум струмка і дзвінкоголосий спів солов’я. Недаремно нашу мову називають дзвінкоголосою, солов’їною, барвінковою. По милозвучності вона посідає друге місце серед європейських мов.

Дитина, яка тільки побачила світ, чує мову, якою з нею розмовляють мама, тато, якою їй співають колискову пісеньку. І закохуєшся в цю мову з самого дитинства. Пізніше цю мову досконало вивчаємо в школі, вищих навчальних закладах. Ще з дитсадка дитина знайомиться з творами видатних українських поетів Тараса Шевченка, Івана Франка, лесі Українки.

Ми повинні берегти нашу рідну мову, слідкувати за її чистотою, робити все, щоб вона процвітала.

 

                              Козуб Павло

Рідна земля

Я люблю, як сонце світить

Як ріка тече з гори.

Як на полі врожай родить

В моїй рідній стороні.

Україно, рідна земле,

Незабутній отчий дім

Будиш діток своїх вранці,

Відкриваєш очі їм.

Будь же славна , Україно

Ти назавжди у віках.

І нехай любов до тебе

Не згасає у серцях.

 

                           Черненко Ігор

Моя Україна

Моя Україна – це рідний наш край.

Тут гори й озера, річки й полонини.

Високі дерева, родючі поля.

І землі родючі, просторі степи,

І води могучі річок швидкоплинних.

 

                                Настичук Анастасія

Колиска мого дитинства

Я живу в Черкаській області. Моя земля славна родючими полями, квітучими садами, повноводними річками та густими лісами.

Якби ви бачили Черкащину, то зрозуміли б, що немає нічого прекраснішого за це диво.

Багато талановитих художників, поетів, композиторів, вчених народила Черкаська земля. Серед них Іван Нечуй-Левицький, Василь Симоненко, Дмитро Чередниченко.

Не Черкащині народився великий син українського народу Т.Г.Шевченко. це талановитий поет і художник. Його твори відомі в усьому світі. В моєму рідному місці поховано Великого Кобзаря. Гору, де поховано поета в народі назвали Тарасовою.

Я горджуся з того, що живу на Черкащині.

 

                                     Пушенко Патрісія

Моє рідне місто

Канів – старовинне місто на березі славного Дніпра. В ньому багато пам’яток культури і мистецтва. Наше місто славиться Тарасовою горою, де поховано великого сина України Тараса Шевченка.

Я пишаюся тим, що народилася тут, на найкращій землі. Коли від’їжджаєш з Канева на кілька тижнів, вже сумуєш за своєю домівкою, за дзвінкоголосим співом солов’я, зеленими вулицями та красивими алеями міста. Бо там найкраще місце на землі «де вродився ти».

Кожен українець має свою найдорожчу маленьку батьківщину. З цих сіл, містечок і великих міст складається наша держава. Любімо її, бережімо її, будьмо достойними її славної історії.
 

Анкета учасника проекту «Чудова земля – Україна»

1.     Прізвище, ім’я, по батькові

2.     Вік.

3.     Клас.

4.     Назва опрацьованої теми.

5.     Чи виконав те, що задумав?

6.     Чи вийшло зробити те, що я записав основним результатом проекту?

7.     Що було зроблено добре?

8.     Що було зроблено погано?

9.     Що було виконати легко, а що було важким?

10.            Хто міг би мені подякувати за цей проект?

11.            Що казала мама про мій проект?

12.            Як оцінила мій проект вчителька?

13.            Як оцінили мій проект однокласники?

 
Категорія: Інноваційні технології навчання | Додав: [ADM]Irina (27.02.2010)
Переглядів: 8318 | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!