Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю [ Додати статтю ]

Я оцінюю свій урок

Я оцінюю свій урок

 

Тест

 

 

Учитель який хоче мати великі результати навчання повинен знати стилі пізнання своїх учнів, покладати це в основу організації спільної діяльності педагога і школярів на уроці

 

 

Скільки б ти не жив, усе життя слід навчатися.

Сенека

 

1.Цілеспрямованість уроку:

·                 Я поставив(ла) перед собою мету – 10

·                 Мета нечітко сформульована – 5

·                 Урок проведено без конкретної мети – 0

2.Зміст уроку:

·                 На уроці подано багато інформації – 10

·                 Використано мало інформації – 5

·                 Прозвучала "зайва інформація – 0

3.Закріплення навчального матеріалу:

·                   Використовувала проблемні питання, творчі завдання – 10

·                   Звучали лише відтворюючі запитання – 5

·                   Не проведено – 0

4.Ставлення вчителя до учнів:

·                 Вимогливе – 10

·                 Прискіпливе – 5

·                 Байдуже – 0

5.Ставлення учнів до вчителя:

·                 Шанобливе – 10

·                 Байдуже – 5

·                 Зневажливе – 0

6. Контакт з класом :

·                 Повне взаєморозуміння – 10

·                 Вдається вести урок у потрібному руслі – 5

·                 Кожен займається своєю працею – 0

7. Врахування психологічних особливостей на уроці:

·                 Постійно – 10

·                 Не завжди – 5

·                 Забуваю про вік учнів – 0

8. Манера ведення уроку:

·                 Захоплююча, упевненна – 10

·                 Жвава, емоційна – 5

·                 Нудна, монотонна – 0

9. Планування уроку:

·                 Чітке, продумане – 10

·                 Нечітке але послідовне – 5

·                 Безладне, поганий контроль часу – 0

10.Стимулювання діяльності учнів:

·                 Оцінки учнів коментовані згідно з критеріями оцінювання знань – 10

·                 Оцінки роботи учнів майже немає – 5

·                 Оцінок немає, діяльність учнів без контролю – 0

11. Темп уроку:

·                 Високий, швидкий – 10

·                 Низький, роздроблений – 5

·                 Немає відчуття часу, "провали – 0

12. Міжпредметні зв’язки:

·                 Тісні – 10

·                 Слабкі – 5

·                 Немає взагалі – 0

13. Демонстрація вчителем ерудиції та кваліфікації:

·                 Відмінні фахова підготовка та загальна ерудиція – 10

·                 Добре володіння навчальним матеріалом – 5

·                 Монотонний виклад матеріалу за підручником – 0

14. Культура мовлення:

·                 Висока – 10

·                 Достатня – 5

·                 Низька – 0

15. Результативність:

·                 Учні розширили свій кругозір, внесок у розвиток дітей – 10

·                 Мети досягла – 5

·                 Мети не досягла – 0
 
 

Підсумкова оцінка як сума балів:

100-140 – відмінно – працюй у такому ж режимі.

70 – 95 – добре – готуйся до уроків ретельніше.

40-65 – задовільно – звернися за допомогою до наставника.

0-35 – незадовільно – подумай про правильність вибору професії.

Категорія: Допомога молодому вчителю | Додав: [ADM]Irina (04.12.2010)
Переглядів: 1664 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!