Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Як уникати конфліктів у дитячому колективі Я працюю учителем 3 класу. Прагну, щоб учні не лише оволоділи знаннями та практичними навичками, а й прагнули бути ввічливими, щедрими, добрими, працьовитими. З власного досвіду пересвідчилась, що на практиці цього досягти непросто, адже всі діти різні, великий вплив має виховання в сім’ї, особистий приклад батьків, оточення, вулиця, телебачення. Дуже важливий психологічний стан дитини, її емоції. Адже емоції можуть бути як позитивними, так і негативними. Якщо дитина знаходиться у стані психологічного благополуччя, то їй легко поводитись ввічливо, робити добрі вчинки, з задоволенням працювати. І, навпаки, психологічний розлад будь-кого виведе з рівноваги. Коли дитина відчуває страх, злість, смуток, розпач, зневіру, їй важко виявити людські чесноти. Тому при вивченні теми «Людина серед людей» (Громадянська освіта 3кл.), я використовую ігри, тренінги, вправи, щоб навчити дітей аналізувати свій внутрішній стан, керувати своїми емоціями, шукати правильний вихід із складних для них ситуацій. ГРА «Дружба починається з посмішки» Діти сідають на килимок в коло, лагідно беруться за руки. - Посмішки можна дарувати. Подаруйте один одному посмішку і вам стане приємно. ГРА – ТРЕНІНГ «Різний настрій» (Діти зображають мімікою, рухами відповідний настрій ) Наш Сашко бува веселий, Коли друзі всі в оселі. Наш Сашко бува сердитий, Коли лоб його набитий, Наш Сашко сумний буває, Коли іграшки немає, Наш Сашко буває плаче, Коли хтось відніме м’ячик. Наш Сашко, бува, хитрує, Коли фокуси майструє, А як його насварять - Він ображений стоїть. Як незвичне щось побачить, То дивується одначе. А як чогось злякається – У кущі ховається. ТВОРЧЕ ЗАВДАННЯ. За мімікою обличчя діти вгадують емоцію. ВПРАВА НА САМОРЕГУЛЯЦІЮ «Візьми себе в руки» - Як тільки хочеться когось стукнути, обхопи долонями лікті і сильно притисни руки до грудей – це поза стриманої людини. ГРА «Скинь втому» - Стань, широко розкинувши ноги, трохи зігни їх в колінах, нахились і вільно опусти руки, розправ пальці, схили голову до грудей, відкрий рот. Похитайся в різні боки. Різко тряхни головою, руками, тілом. Ти струсив втому! ВПРАВИ НА ЗНЯТТЯ АГРЕСИВНОСТІ «Два баранця» Діти по двоє стають один навпроти одного, тулуб нахилено вперед, долонями і лобами впираються один в одного. Задача: протистояти натиску і, тиснути на іншого. Хто зрушив – програв. Осадча Олена Павлівна, вчитель початкових класів Кам’янської загальноосвітньої школи I-III ступенів №2 Кам’янської районної ради Черкаської області | |
Переглядів: 2880 | Рейтинг: 1.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |