Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Календарне планування для 1 класу 2 семестр
Навчання грамоти за букварем М.В. Захарійчук

113 Ч Закріплення вивчення букви б. розвиток мовлення за текстом П.Короля «Снігова баба і зайчик». Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Мовні ігри, анаграми.
114 П Письмо великої букви б під лічбу. Письмо великої букви б. формування аудіативних умінь за змістом загадки Л.Вознюк. словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
115 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [г], вивчен¬ня букви г. Формування аудіативних умінь за текстом 3. Мензатюк (с. 112). Звуко-буквені зі¬ставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «ві¬ночку». Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 113).
116 П Письмо рядкової букви г під лічбу. Письмо ряд¬кової букв г. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк (с. 89). Складовий аналіз сло¬ва. Буквений диктант. Списування з друковано¬го тексту.
117 Ч Закріплення вивчення букви г. Розвиток мов¬лення за текстом за І. Роздобудько «Винахідливі гноми» (с. 115). Диференційований підхід у фор¬муванні вмінь читати (с. 110-111). Мовні ігри.
118 П Письмо великої букви г під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом скоромовки. Слов-никовий диктант. Списування з друкованого тексту
119 Робота з дитячою книжкою. Книжка допоможе зрозуміти, що таке добро, зло. Ти — добрий. Ти - добра. Вчинки характеризують людину. Вчинки персонажів твору розкривають його особливості. Розширити уявлення учнів про теми художніх тво¬рів; навчати визначати в художньому творі вчинки, давати їм оцінку, характеризувати персонажів тво¬ру (добрий чи злий); розкрити на прикладі вчинків персонажів твору сутність поняття «доброта».
120 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [ґ], вивчен¬ня букви ґ. Формування аудіативних умінь за текстом Д. Матіяш (с. 116). Звуко-буквені зі¬ставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів. Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 117). Роз¬виток мовлення за змістом вірша Л. Вознюк.
121 П Письмо елементів рядкової букв ґ під лічбу. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Воз¬нюк (с. 89). Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту
122 Ч Закріплення вивчення букви ґ. Розвиток мов¬лення за текстом за В. Запорожець. Диференці¬йований підхід у формуванні умінь читати (с. 118-119). Мовні ігри.
123 П Письмо елементів великої букви ґ під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом скоромовки. Складовий аналіз слова. Бук- вений диктант. Списування з друкованого тексту.
124 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [ч], вивчен¬ня букви ч. Формування аудіативних умінь за текстом 3. Мензатюк (с. 120). Звуко-буквені зі¬ставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Диференційований підхід у форму¬ванні умінь читати (с. 121). Розвиток мовлення за змістом тексту за А. М’ястківським. Закріп¬лення правопису великої букви
125 П Письмо елементів рядкової букви ч під лічбу. Письмо рядкової букв ч. Формування аудіатив¬них умінь за віршем Г. Чубач. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкова¬ного тексту.
126 Урок розвитку зв’язного мовлення. Зима-біло- сніжка. Зима надворі. Зима в поезії. Навчати розповідати про Діда Мороза, використовувати слова з тексту (яка борода, кожушок, взуття). Будувати висловлювання-прохання до Святого Миколая.
127 Ч Закріплення вивчення букви ч. Розвиток мов¬лення за текстом М. Павленко «Моя сестричка» (с. 123). Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 122-123). Мовні ігри. Закріп¬лення правопису великої букви.
128 П Письмо елементів великої букви ч під лічбу. Формування аудіативних умінь за змістом загад¬ки. Словниковий диктант. Списування з друко¬ваного тексту
129 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [й], вивчен¬ня букви й. Формування аудіативних умінь за віршем В. Марсюка (с. 124). Звуко-буквені зі¬ставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Диференційований підхід у форму¬ванні вмінь читати (с. 124-125). Розвиток мов¬лення за текстом Е. Шима (с. 125).
130 П Письмо елементів рядкової букви й під лічбу. Письмо рядкової букви й. Формування аудіатив¬них умінь за змістом скоромовки. Складовий аналіз слова. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.
131 Ч Закріплення вивчення букви й. Розвиток мов¬лення за текстом О. Погребняк (с. 127). Дифе¬ренційований підхід у формуванні умінь читати (с. 126-127). Мовні ігри. Антоніми (без уживан¬ня термінів).
132 П Письмо елементів великої букви м під лічбу. Письмо великої букви й. Формування аудіатив¬них умінь за змістом вірша Л. Вознюк. Словни¬ковий диктант. Списування з друкованого тек¬сту.
133 Робота з дитячою книжкою. Якими можуть бути персонажі твору? Який ти? Ти — хоробрий. Ти хоробра. Повторити ланцюжок тем дитячих кни¬жок; формувати в дітей уміння давати характе¬ристику персонажам твору за їхніми вчинками; розширити набір рис: хороший друг, добрий, хо¬робрий.
134 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [х], ви¬вчення букви х. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба (с. 128). Звуко- буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні ви¬ди роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «віночку». Диференційований під¬хід у формуванні умінь читати (с. 129). Розви¬ток мовлення за віршем М. Зайця (с. 129)
135 П Письмо елементів рядкової букви де під лічбу. Письмо рядкової букви х. Формування аудіатив- них умінь за віршем Л. Лабовської (с. 12). Скла¬довий аналіз слова. Буквений диктант. Спису¬вання з друкованого тексту.
136 Ч Закріплення вивчення букви х. Розвиток мов¬лення за змістом ілюстративного матеріалу. Мовні ігри (с. 130). Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 131).
137 П Письмо елементів великої букви х під лічбу. Пись¬мо великої букви х. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л. Вознюк. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
138 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [ж], вивчен¬ня букви ж. Формування аудіативних умінь за текстом А. Мілна (с. 132). Звуко-буквені зістав¬лення. Аналітико-синтетичні види роботи зі сло- вами-назвами намальованих предметів у «віноч¬ку». Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 133).
139 П Письмо елементів рядкової букви ж під лічбу. Письмо рядкової букви ж. Формування аудіа¬тивних умінь за віршем Л. Вознюк. Звуко-скла- довий аналіз слів. Словниковий диктант. Спису¬вання з друкованого тексту.
140 Урок розвитку зв’язного мовлення. Продовження оповідання. Навчати учнів придумувати й пра¬вильно розповідати, як може закінчитися опи¬сана подія.
141 Ч Закріплення вивчення букви ж. Розвиток мов¬лення за віршем М. Пригари «Тайна» (с, 135). Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 134-135). Мовні ігри.
142 П Письмо елементів великої букви ж під лічбу. Письмо великої букви ж. Формування аудіатив¬них умінь за віршем Л. Біленької. Словниковий диктант. Складовий аналіз слова. Мовні ігри. Списування з друкованого тексту
143 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [ш], ви¬вчення букви ш. Формування аудіативних умінь за віршем Н. Кир’ян (с. 136). Звуко-буквені зіс¬тавлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами намальованих предметів у «ві¬ночку», Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток мовлення за віршем В. Сосюри «Орися кошика взяла» (с. 137).
144 П Письмо елементів рядкової букви ш під лічбу. Письмо рядкової букви ш Формування аудіа¬тивних умінь за віршем Г. Чубач. Зіставлення звукової схеми слова з намальованими предме¬тами. Буквений диктант. Списування з друкова¬ного тексту.
145 Ч Закріплення вивчення букви ш. Розвиток мов¬лення за текстом В. Орлова (с. 139). Диференці¬йований підхід у формуванні умінь читати. Роз¬виток діалогічного мовлення (с. 138-139).
146 П Письмо елементів великої букви ш під лічбу. Письмо великої букви ш. Формування аудіатив¬них умінь за змістом вірша-добавлянки В. Крав¬чука. Мовні ігри. Словниковий диктант. Спису¬вання з друкованого тексту.
147 Робота з дитячою книжкою. Ти — розумний. Ти — розумна. Розширення рис характеру персонажів твору. Збагачення словника першокласників сло¬вами «розумний», «розумна». Читання та розігру¬вання творів, у яких прославляється розум. Роз¬ширити уявлення учнів про риси, які властиві лю¬дині, персонажам твору; формувати вміння визна¬чати їх за вчинками; розкрити сутність поняття «розумний»; навчати впізнавати прочитаний твір за орієнтирами: заголовок, малюнки.
148 Ч Вивчення букви ї та її звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь за віршем 0. Па- лійчука (с. 140). Звуко-буквені зіставлення. Ана- літико-синтетичні види роботи зі словами-на¬звами намальованих предметів у «віночку». Диференційований підхід у формуванні умінь читати (с. 140-141). Розвиток мовлення за зміс¬том тексту В. Сухомлинського (с. 141)
149 П Письмо рядкової букви ї. Формування аудіа- тивних умінь за віршем Л. Вознюк (с. 24). Зі¬ставлення звукової схеми слова з назвами нама¬льованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
150 Ч Закріплення вивчення букви ї. Розвиток мов¬лення за змістом вірша О. Василенко (с. 143). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
151 П Письмо великої букви ї. Формування аудіатив- них умінь за змістом загадки Г. Чубач. Аналіти- ко-синтетичні вправи. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
152 Ч Вивчення букви я та її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Формування аудіа- тивних умінь за віршем за Л. Вознюк (с. 144). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетич- ні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь чи¬тати слова з буквою я.
153 П Письмо елементів рядкової букви я під лічбу. Письмо рядкової букви я. Формування аудіатив- них умінь за віршем Л. Вознюк (с. 27). Зістав¬лення звукової схеми слова з назвами намальо¬ваних предметів. Буквений і словниковий дик¬тант. Списування з друкованого тексту.
154 Урок розвитку зв’язного мовлення. Переказуван¬ня прослуханого тексту за запитаннями. На¬вчати учнів запам’ятовувати зміст, розуміти вчинки персонажів твору, передбачати розгор¬тання подій, правильно відтворювати прочитане.
155 Ч Закріплення вивчення букви я. Розвиток мов¬лення за віршем В. Крищенка «Сонячне яблуко» (с. 146). Диференційований підхід у формуванні умінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
156 П Письмо елементів великої букви я під лічбу. Фор-мування аудіативних умінь за змістом загадки л. Воз-нюк. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту
157 Ч Вивчення букви ю та її звукових значень [йу], [у] після м’якого приголосного. Формування аудіа- тивних умінь за текстом А. І'ригорука (с. 148). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетич- ні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Формування вмінь чи¬тати слова з буквою ю. Розвиток мовлення за тек¬стом Я. Гояна.
158 П Письмо елементів великої букви ю під лічбу. Письмо рядкової букви ю. Формування аудіативних умінь за віршем Н. Забіли (с. 33). Зі¬ставлення звукової схеми слова з назвами на¬мальованих предметів. Буквений і словнико¬вий диктант. Списування з друкованого тексту.
159 Ч Закріплення вивчення букви ю. Розвиток мов¬лення за віршем В. Крищенка «Сонячне яблуко» (с. 146). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Розвиток умінь виразного читан¬ня. Розвиток мовлення за текстом В. Сухомлинського «Усі книжечки хороші» (с. 151).
160 П Письмо елементів великої букви ю під лічбу. Письмо великої букви ю. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л. Біленької (с. 33). Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
161 Робота з дитячою книжкою. Ти — слухняний. Ти — слухняна. Вчинки персонажів твору. Ха¬рактерні риси персонажів твору. Слухняний — неслухняний: добре це чи погано. Навчати сприймати зміст твору, визначати вчинки персо¬нажів, давати їм характеристику, усвідомлювати свої вчинки і прагнути до хорошого.
162 Ч Вивчення букви є та її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за І. Сенченком (с. 152). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Форму¬вання умінь читати слова із буквою е. Розвиток мовлення за змістом вірша Т. Шевченка
163 П Письмо елементів рядкової букви е під лічбу. Письмо рядкової букви е. Формування аудіативних умінь за змістом вірша Ж. Вовк-Черемуш. Зіставлення звукової схеми слова з назва¬ми намальованих предметів. Буквений і слов¬никовий диктант. Списування з друкованого тексту.
164 Ч Закріплення вивчення букви є. Розвиток мов¬лення за змістом тексту за Л. Муур (с. 154-155). Диференційований підхід у формуванні умінь читати. Розвиток умінь виразного читання.
165 П Письмо елементів великої букви є під лічбу. Письмо великої букви е. Формування аудіативних умінь за змістом загадки Л. Вознюк. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.
166 Ч Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц ], вивчення букви ц. Формування аудіативних умінь за змістом вірша В. Слєпцова (с. 156). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами назвами предметів, які намальовані у «віночку». Розвиток мовлення за текстом Н. Бічуї (с. 157). Диференційований під¬хід у формуванні умінь читати слова з буквою ц.
167 П Письмо елементів рядкової букви ц під лічбу. Письмо рядкової букви ц. Формування аудіатив¬них умінь за змістом вірша І. Мацко. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з друковано¬го тексту
168 Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлювання за початком і сюжет¬ним малюнком. Навчати дітей передбачати роз¬гортання подій, описаних на початку тексту; формувати вміння визначати за словами, вчин¬ками персонажів їхній настрій, співвідносити описане з намальованим і на основі цього скла¬дати зв’язне висловлювання продовження сю¬жету.
169 Ч Закріплення вивчення букви ц. Розвиток мовлен¬ня за текстом Г. Манівої «Слухняні капці» (с. 159). Диференційований підхід у формуванні вмінь читати (с. 158).
170 П Письмо елементів великої букви ц під лічбу. Письмо великої букви ц. Формування аудіативних умінь за змістом загадки. Мовні ігри. Спису¬вання з друкованого тексту (с. 79).
171 Ч Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. Формування аудіативних умінь за віршем В. Крищенка(с. 160). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами- назвами предметів, які намальовані у «віночку» Формування умінь читати слова із буквою щ. Розвиток мовлення за змістом тексту за Гр. Тю¬тюнником.
172 П Письмо елементів рядкової букви щ під лічбу. Письмо рядкової букви щ. Формування аудіа¬тивних умінь за змістом вірша Ж. Вовк-Черемуш (с. 43). Зіставлення звукової схеми слова з назвами намальованих предметів. Буквений і словниковий диктант. Списування з друковано¬го тексту.
173 Ч Закріплення вивчення букви щ. Розвиток мов¬лення за віршем Л. Вознюк (с. 162). Диференці¬йований підхід у формуванні умінь читати. Роз¬виток умінь виразного читання.
174 П Письмо елементів великої букви щ під лічбу. Письмо великої букви щ. Формування аудіатив¬них умінь за змістом загадки Л. Біленької. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий дик¬тант. Списування з друкованого тексту
175 Робота з дитячою книжкою. Ти — чесний. Ти — чесна. Вчинки, за якими можна назвати персо¬нажа твору і людину в житті чесною чи нечес¬ною. Навчати учнів оцінювати вчинки персона¬жів твору; розкрити зміст поняття «чесний»; формувати вміння робити висновки з прочита¬ного.
176 Ч Закріплення вміння вимовляти звук [ф], ви¬вчення букви ф. Формування аудіативних умінь за змістом тексту за Е. Майнардус (с. 164). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико- синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Фор¬мування умінь читати слова з буквою ф.
177 П Письмо елементів рядкової букви ф під лічбу. Письмо рядкової букви ф. Формування аудіа¬тивних умінь за змістом вірша Ж. Вовк-Черемуш. Мовні ігри. Словниковий диктант. Спису¬вання з друкованого тексту.
178 Ч Закріплення вивчення букви ф. Формування умінь читати слова із буквою ф. Аналітико-син- тетичні види роботи. Мовні ігри (с. 166-167).
179 П Письмо елементів великої букви ф під лічбу. Письмо великої букви ф. Формування аудіатив¬них умінь за змістом вірша Л. Біленької. Мовні ігри. Словниковий диктант. Списування з дру¬кованого тексту.
180 Ч Практичне ознайомлення зі звуком [дж], букво- сполученням, яке його позначає. Формування аудіативних умінь за текстом Ю. Ярмиша (с. 168). Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які на¬мальовані у «віночку». Формування вмінь читати слова з буквосполученням дж.
181 П Письмо слів із буквосполученням дж. Словни¬кові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за віршем Л. Вознюк
182 Урок розвитку зв’язного мовлення. Побудова зв’язного висловлювання за серією сюжетних малюнків. Навчати дітей передбачати розгортан¬ня подій, описаних на початку тексту; формува¬ти вміння визначати за словами, вчинками пер¬сонажів їхній настрій, співвідносити описане з намальованим і на основі цього складати зв’язне висловлювання продовження сюжету.
183 Ч Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз'], буквосполученням, яке його позначає. Форму¬вання аудіативних умінь за змістом вірила Г. Бой¬ка (с. 170). Звуко-буквені зіставлення. Аналіти- ко-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку». Фор¬мування вмінь читати слова з буквосполученням дз.
184 П Письмо слів із буквосполученням дз. Словнико¬ві диктанти. Списування з друкованого тексту.
185 Ч Апостроф. Формування умінь читати слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у «віночку» (с. 172-173).
186 П Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту
Тема 3 Післябукварний період
187 Ч Ознайомлення з підручником «Читанка». Прислухайтеся до звуків — читайте правильно. С. Козлов «Звуки і голоси» (казка). Робота з дитячою книжкою.
188 П Ознайомлення з підручником «Українська мова». Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки. Розвиток зв'язного мовлення.
189 Ч Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г. Малик «Казка про те, чому пагупа не навчився розмовляти». Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуславський «Бабуся вихідна». Г. Бойко «Сама бачила».
190 Ч Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука».(казка).
191 Ч Вимовляйте чітко звуки— читайте правильно. Г. Малик «У лісі».
192 П Приголосні звуки. Приголосні звуки: м'які й тверді. Дзвінкі й глухі приголосні звуки.
193 Ч Учіться визначати у тексті пригоду. Т. Пустовар «Цуцик і ґудзик». С. Шаповалов «Зозуляста курка».

194 П Буква й і буквосполучення йо. Виконання мовних завдань.
195 Ч Чітко вимовляйте звуки. Висловлюйте цікаві думки. 3. Мензатюк «Гарбузище». Г. Просяник «Веселинки від Наталинки».
196 П Буква г. Виконання мовних завдань. Букви г і ґ. Виконання мовних завдань.
197 П Буква я. Розвиток зв'язного мовлення.
198 Ч Слухайте, читайте, уявляйте. Д. Красицький «Малий маляр». Робота з дитячою книжкою.
199 П Буква ю. Звуко-буквений аналіз слів.
200 Ч Читайте уважно. С. Цушко «Комп'ютернята».
Т. Петровська «Молоко».
201 П Буква є. Звуко-буквений аналіз слів. Навчальний диктант.
202 Ч Навчайтеся бути уважними до слова. С. Козлов «Дозвольте з вами посутінкувати...».
203 П Буква ї. Звуко-буквений аналіз слів.
204 Ч Учіться записувати свої думки та почуття.
І. Роздобудько «Місяць у слоїку».
205 Ч Чітко вимовляйте звуки. Читайте правильно. М. Герасименко «Мобільний телефон».
206 П Знак м'якшення (ь). Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення.
207 Ч Барвисті слова у творі М. Слабошпщький «Лелеча весна».
208 П Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо.
209 Ч Гарний, радісний настрій твору. Визначайте настрій у твори Є. Шморгун «Ла-та-та!». Г. К. Андерсен «Ромашка» (казка).
210 П Буква щ. Словниковий диктант.
211 П Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Розвиток зв'язного мовлення. Буквосполучення дз, звук [д~з]•
212 Ч Звуки весни у твори В. Чухліб «Джмелиний оркестр». Як треба читати. Л. Вороніна «Бурулька» (казка).
213 П Апостроф. Письмо під диктування. Склад. Поділ слова на склади.
214 Ч Міркуйте, чому так. Б. Грінченко «Ластівка». Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв».
215 П Велика буква в іменах і прізвищах людей. Велика буква в назвах міст, сіл, річок.
216 Ч Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові іграшки». Слухайте, думайте. 3. Мензатюк «Ярмарок».
217 П Слова — назви предметів. Закріплення знань про слова — назви предметів. Розвиток зв'язного мовлення.
218 Ч Читаючи, керуйте своїм голосом. Т. Маршалова «Лісова кравчиня».
219 Ч Учіться розповідати про себе. М. Павленко «Я — Оля Маляренко...». Робота з дитячою книжкою.
220 П Слова — назви ознак предметів. Закріплення знань про слова — назви ознак предметів.
221 Ч Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки». Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер».
222 П Слова — назви дій предметів. Закріплення знань про слова — назви дій предметів.
223 Ч І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити». Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі В. Запорожець «Кульбабка».
224 П Слова, протилежні за значенням. Слова, близькі за значенням.
225 П Слова, однакові за звучанням, проте різні за значенням.
Розвиток зв'язного мовлення.

226 Ч Уважно слухайте, читайте, шукайте в тексті відповіді. І. Франко «Кролик і Ведмідь» (казка).
227 П Речення. Вживання розділових знаків у кінці речення.
228 Ч Читайте — думайте. А. Григорук «Гра». На сонці тепло, біля матері добре. А. Костецький «Все не так». Найважливіша думка. Л. Лапіна «Як півник співати навчився».
229 П Закріплення знань про речення. Списування і складання
речень.
230 Ч Слова в тексті яскраві. В. Чухліб «Як Сонце сходить». Робота з дитячою книжкою.
231 П Текст. Зміст, заголовок тексту. Відповідність заголовка змістові тексту. Закріплення знань про текст

232 Ч Навчайтеся розуміти переживання. В. Марсюк «Диктант». Перевірка навички читання.
233 Ч Свято букваря
234 П Узагальнення і систематизація знань учнів. Контрольне списування.
235 Ч Визначайте настрій вірша. О. Палійчук «Алло!». С. Гусак «Канікули». Г. Чубам «У селі в бабусі». Л. Гоян «Канікули». Робота з дитячою книжкою. Підсумок за рік.
236 П Узагальнення і систематизація знань учнів. Розвиток зв'язного мовлення. Підсумок за рік.


Російська мова за підручником В.І.Статівки

Тема 5 продолжение
33. Рождество — семейный праздник. Составление высказы¬ваний по рисункам
34. Правила вежливости. Этикетные формулы общения. Пра¬вила поведения детей в общественных местах. Разыгрыва¬ние сказки по ролям
35. Составляем диалоги. Составление диалогов с помощью вспомогательных материалов
36. Работа с текстом. Деление связного высказывания на предложения
37. Деление предложения на слова.
Тема 6 Значение слова
38. Значение слова. Слова, называющие признак, действие, количество. Сходство и различие слов русского и украин-ского языков
39. Время. Части суток. Дни недели. Составление сказки по данному началу и опорным словам
40. Времена года. Месяцы. Календарные празднования. На-родные приметы
41. Времена года. Месяцы. Пословицы и поговорки о време¬нах года. Сказка В. Бианки «Хитрый Лис и умная Уточка»
42. Составляем загадки. Составление высказывания с опорой на алгоритм составления загадки
43. Русские народные игры. Правила поведения в игре
44. Составляем считалки. Составление высказывания с опорой на алгоритм составления считалки
45. Слова, близкие по значению. Воспроизведение прослу-шанного диалога
56. Слова, противоположные по значению. Продолжение предложений. Пересказ сказки с использованием противо-положных по значению слов
47. Профессии. Усвоение тематической лексики
48. Труд взрослых и детей. Составление диалогов по рисунку
49. Труд взрослых и детей. Работа над пословицами. Состав-ление концовки к тексту
50. Повторение
Тема 7 Звуки и буквы. Слог. Ударение.
51. Звуки слова. Ознакомление со смыслоразличительной ро¬лью звуков
52. Гласные и согласные звуки. Выделение ударного гласного звука
53. Звуки [ч’] — [ш’ш’]. Усвоение нормативного произноше¬ния мягких согласных [ч’], [ш’ш’]. Подбор слов с данными звуками
54. Звуки [ц], [ж], [ш]. Усвоение нормативного произношения твердых согласных. Практическое усвоение отдельных грамматических форм существительных в дательном, тво-рительном и предложном падежах
55. Звук [г]. Усвоение нормативного произношения взрывного звука [г]. Подбор слов с этим звуком. Описание картины В. Маковского «Девочка и гуси»
56. Деление слов на слоги. Условные обозначения гласных, твердых и мягких согласных звуков
Тема 8 Родной край
57. Составляем скороговорки
58. Развиваем память
59. Животный и растительный мир родного края. Сказка «Маша и медведь»
60. Природа в народном творчестве: загадках, песнях, хоро-водах. Заклички
61. Украина — многонациональная страна. Русская и украин¬ская культуры — близкие культуры. Украинский язык — государственный язык. Русский язык — один из самых распространенных языков общения в Украине
62. Государственные символы Украины и России
63. Народные символы Украины и России
64. Составление рассказа. Части рассказа. Составление рас¬сказа по рисункам. Подбор заголовка
65. Содержание диалогов. Обобщенное содержание диало¬гов. Составление диалогов
66. Повторение. Итоговый урок за год


Математика за підручником М.В.Богданович


65 Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і відні-
мання числа 6. Розв’язування та порівняння задач на зна-
ходження суми і на збільшення числа на кілька одиниць
66 Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і відні-
мання. Кругові вирази
67 Складання таблиць додавання і віднімання числа 7.
Розв’язування задач різних видів. Співвідношення виразу
та його значення
68 Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і відні-
мання числа 7. Порівняння виразів
69 Складання таблиць додавання і віднімання чисел 8 і 9.
Вправи та задачі на засвоєння таблиць додавання і відні-
мання чисел. Різницеве порівняння довжин відрізків. Кру-
гові вирази
70 Знаходження суми довжин двох відрізків. Задачі на знахо-
дження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць
додавання і віднімання
71 Літр. Задачі на знаходження невідомого доданка, на різ-
ницеве порівняння чисел, на знаходження суми
72 Літр. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання
чисел. Задачі на знаходження остачі
72 Кілограм. Вправи на засвоєння таблиць додавання і відні-
мання в межах 10. Порівняння виразів і чисел
73 Поняття про вік людини. Залежність суми від зміни одно-
го з доданків. Вправи і задачі на засвоєння таблиць до-
давання і віднімання чисел у межах 10. Закріплення назв
геометричних фігур
74 Додавання і віднімання чисел частинами. Додавання і від-
німання чисел з використанням числових відрізків. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання чисел
75 Переставна властивість додавання. Вправи на застосуван-
ня таблиць додавання і віднімання в межах 10
76 Вправи на засвоєння переставної властивості додавання.
Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка,
зменшення і збільшення числа на кілька одиниць. Порів-
няння виразів
ЧИСЛА 11 — 20. ВЕЛИЧИНИ (24 ГОД)
77 Десяток. Закріплення таблиць додавання і віднімання
в межах 10. Побудова відрізків заданої довжини
78 Утворення і назви чисел другого десятка. Задачі на збіль-
шення і зменшення числа на кілька одиниць
79 Лічба предметів у межах 20. Порівняння чисел. Вправи на
знаходження пропущеного числа. Розв’язування задач різних видів. Побудова відрізків заданої довжини
80 Складання та обчислення значення виразів за малюнками.
Закріплення таблиць додавання і віднімання чисел у ме-
жах 10
81 Дециметр. Співвідношення між сантиметром і дециметром.Вимірювання та різницеве порівняння відрізків. Вправи на
засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10. Лічба в межах 20
82 Лічба в межах 20. Задачі на знаходження суми, на різни-
цеве порівняння чисел. Розв'язування задач на збільшення
і зменшення числа на кілька одиниць
83 Позначення чисел другого десятка цифрами. Побудова
відрізків заданої довжини
84 Утворення чисел другого десятка з десятка й одиниць. Послідовність чисел від 1 до 20. Вправи і задачі на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10
85 Письмова нумерація в межах 20. Розв’язування задач на
збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Порів-
няння чисел і виразів
86 Складання рівностей на основі переставної власти-
вості додавання та зв'язку дій додавання і віднімання.
Розв’язування задач різних видів. Замкнена і незамкнена
ламані лінії
87 Лічба в межах 20. Письмова нумерація чисел 11—20.
Записування чисел під диктовку. Порівняння чисел у межах 20
88 Додавання і віднімання виду 10 + 3, 14 — 4. Розв'язування
задач на знаходження остачі та на різницеве порівняння
89 Вправи на засвоєння назв компонентів при додаванні і відніманні. Порівняння виразів і чисел. Підготовчі вправи до розв'язування задач на дві дії. Вимірювання і запис довжини відрізків
90 Лічба в межах 20. Послідовність чисел від 1 до 20.
Попереднє і наступне числа. Додавання і віднімання виду
14 + 1, 17 — 1. Розв'язування задач опрацьованих видів
91 Читання, запис і знаходження значення виразів. Закріп-
лення назв компонентів при відніманні. Задачі на різнице-
ве порівняння чисел. Порівняння виразів і чисел
92 Читання і знаходження значення виразів. Складання рів-
ностей за малюнками та схемами. Закріплення таблиць
додавання і віднімання в межах 10. Розв'язування задач
на знаходження невідомого доданка
93 Письмова нумерація чисел 11—20. Записування чисел під
диктовку. Вправи на закріплення таблиць додавання і від-
німання в межах 10
94 Позначення кінців відрізка буквами. Побудова відрізків заданої довжини. Складання та розв'язування задач на знаходження невідомого доданка за малюнками
95 Вправи і задачі на закріплення таблиць додавання і відні-
мання в межах 10. Читання рівностей різними способами.
Побудова відрізків заданої довжини. Вимірювання довжини відрізків
96 Складання рівностей із заданою різницею та за малюн-
ками. Нумерація чисел у межах 20. Задачі на збільшення
і зменшення числа на кілька одиниць
97 Узагальнена таблиця додавання і віднімання в межах 10.
Закріплення назв компонентів при додаванні і відніманні
98 Доповнення чисел до 10. Вправи на застосування способу
додавання і віднімання чисел частинами. Розв'язування задач опрацьованих видів
99 Віднімання числа частинами. Задачі на знаходження неві-
домого доданка, на різницеве порівняння
100 Вправи на застосування способу додавання і віднімання
частинами. Закріплення назв компонентів при додаванні
і відніманні
НУМЕРАЦІЯ ЧИСЕЛ ВІД 21 ДО 100 (16 ГОД)
101 Послідовність чисел від 1 до 20. Утворення і називання чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Задачі на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць
102 Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89.
Задачі на знаходження остачі
103 Утворення і назви чисел від 89 до 100. Лічба в межах 100.
Задачі на знаходження невідомого доданка. Побудова відрізків
104 Лічба десятками. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Розв'язування задач опрацьованих видів
105 Рівності. Нерівності. Порівняння чисел і виразів. Знаки
«=», «*». Закріплення чисел у межах 10. Поняття «санти-
метр», «дециметр», «метр». Вимірювання метром
106 Читання чисел в нумераційних таблицях. Визначення кількості десятків і одиниць у двоцифрових числах. Задачі на збільшення і зменшення чисел на кілька одиниць.Порівняння виразів і чисел
107 Письмова нумерація чисел першої сотні. Таблиця чисел
першої сотні. Визначення кількості десятків і одиниць
у двоцифрових числах. Складання та розв'язування задач
на знаходження суми та остачі. Творча робота над зада-
чею
108 Письмова нумерація чисел. Послідовність чисел у межах
100. Записування чисел під диктовку. Порівняння чисел.
Грошові банкноти і монети України. Складання задач на
знаходження вартості
109 Послідовність чисел у межах 100. Одноцифрові і двоциф-
рові числа. Додавання і віднімання 1
110 Послідовність чисел у межах 100. Попереднє і наступне
числа. Доповнення задач даними, розв’язування складе-
них задач. Вершини, кути, сторони трикутника. Побудова
многокутників. Підготовчі вправи до введення задач на
дві дії
111 Лічба в межах 100. Випадки додавання і віднімання,
пов’язані з нумерацією чисел. Розв'язування задач опра-
цьованих видів
112 Додавання і віднімання круглих чисел. Порівняння круглих чисел. Вправи і задачі на закріплення таблиць додавання і віднімання в межах 10. Підготовчі вправи до введення задач на дві дії
113 Поняття «доба», «частини доби», «дні тижня». Задачі, що
містять одиниці часу
114 Порівняння та розв'язування задач на знаходження остачі
та невідомого доданка. Підготовчі вправи до знаходження
невідомого зменшуваного і невідомого від'ємника. Порів-
няння виразів і чисел
115 Одиниці вимірювання часу. Поняття «година», «хвилина».Побудова відрізків заданої довжини. Складання та обчислення значень виразів за таблицею
116 Розрядні доданки. Запис чисел у вигляді суми розрядних
доданків. Вправи на закріплення переставної властивості
додавання. Розв'язування задач опрацьованих видів. Еле-
менти многокутників
ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ
БЕЗ ПЕРЕХОДУ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД (10 ГОД)
117 Правило додавання двоцифрових чисел виду 34 + 52. За-
дачі на знаходження суми і невідомого доданка
118 Застосування загального правила додавання двоцифрових
чисел. Складання та розв’язування задач на знаходження
суми та на збільшення числа на кілька одиниць. Вимірю-
вання сторін многокутників
119 Застосування загального правила додавання двоцифрових
чисел до випадків виду 54 + 30, 54 + 3. Порівняння до-
вжини відрізків
120 Додавання двоцифрових чисел без переходу через роз-
ряд. Додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією. За-
дачі на знаходження суми
121 Додавання двоцифрових чисел виду: 53 + 45, 37 + 2,
20 + 74. Розв’язування задач опрацьованих видів
122 Порівняння виразів і чисел. Складання та розв’язування
задач, подібних до запропонованої. Задачі на різницеве
порівняння
123 Правило віднімання двоцифрових чисел виду 57 — 34.
Складання та розв’язування задач на знаходження остачі.
Підготовчі вправи до розв'язування задач на дві дії. Побу-
дова відрізків заданої довжини
124 Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел. Обернені задачі. Складання обернених задач
125 Віднімання двоцифрових чисел виду 79 — 40, 79 — 4. Складання обернених задач
126 Віднімання і додавання двоцифрових чисел. Складання
обернених задач. Підготовчі вправи до розв'язування за-
дач на дві дії
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО. ДОДАВАННЯ І
ВІДНІМ АННЯ 3 ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД У МЕЖАХ 20 (8 ГОД)
127 Доповнення чисел до 10. Додавання числа частинами.
Обернені задачі
128 Розкладання одноцифрових чисел на два доданки. Задачі
на знаходження остачі та на різницеве порівняння
129 Додавання і віднімання чисел частинами. Короткий запис
умови задачі. Порівняння виразів і чисел
130 Додавання і віднімання чисел частинами. Об’ємні фігури:
циліндр, куб, куля. Складання обернених задач. Порівнян-
ня виразів
131 Додавання і віднімання чисел частинами. Задачі на знахо-
дження остачі. Складання задач на різницеве порівняння.
Порівняння іменованих чисел
132 Доповнення чисел до 10. Закріплення таблиць додавання
і віднімання в межах 10. Розв'язування задач опрацьованих видів
133 Повторення і закріплення вивченого за рік
134 Узагальнюючий урок за рік


Трудове навчання
Тема 5 Робота з природним матеріалом
17 Робота з природним матеріалом. Практична робота. Виго-
товлення аплікацій із природних матеріалів з використан-
ням клеєного способу з'єднання
18 Робота з природним матеріалом. Виготовлення персона-
жів казок і мультфільмів із природних матеріалів на пло-
щині
19 Робота з природним матеріалом. Практична робота. Виго-
товлення композицій за мотивами казок
Тема 6 Робота з пластиліном
20 Робота з пластиліном. Практична робота. Виготовлення
плоских зображень фруктів
21 Робота з пластиліном. Практична робота. Виготовлення
плоских зображень овочів
22 Робота з пластиліном. Практична робота. Виготовлення
плоских зображень овочів
23 Робота з пластиліном. Практична робота. Виготовлення
виробів із пластиліну на площині за власним задумом
Тема 7 Комбіновані роботи
24 Комбіновані роботи. Конструювання найпростіших виро-
бів за допомогою засвоєних технологій аплікацій. Прак-
тична робота. Створення аплікації з паперу на тему
25 Комбінована робота. Практична робота. Створення аплі-
кації з паперу на тему
26 Комбінована робота. Практична робота. Створення аплі-
кації на тему
27 Комбінована робота. Практична робота. Створення аплі-
кації з пластиліну на тему
28 Комбінована робота. Практична робота. Створення аплі-
кації з пластиліну на тему
Тема 8 Екскурсіїї
29 Екскурсія до шкільної бібліотеки
30 Екскурсія до шкільної їдальні
31 Резервний урок
32 Підсумковий урок за рік


Природознавство за підручником Т.Г.Гільберг


33 Хто такі комахи
34 Дослідницький практикум. Як живуть лісові мурашки
35 Риби
36 Птахи
37 Звірі
38 Тварини живого куточка. Запитання до природи. Чим живиться їжак?
39 Домашні улюбленці
40 Запитання до природи. За що нам вдячні домашні рослини і тварини?
41 Узагальнення за темою «Світ живої природи»
Тема 4 Рідний край
42 Місце, де я живу. Дослідницький практикум. Чим славиться моє місто (село)
43 Водойми рідного краю
44 Екскурсія до водойми
45 Які рослини ростуть у лісах мого краю
46 Які рослини називають лікарськими
47 Для чого створено Червону книгу України
48 Які культурні рослини вирощують у рідному краї
49 Запитання до природи. Звідки береться олія?
50 Тварини рідного краю
51 Яких свійських тварин вирощують у рідному краї
52 Чому потрібно охороняти тварин.
53 Урок-проект. Моє улюблене місце відпочинку.
54 Узагальнення за темою «Рідний край»
Тема 5 МОЯ КРАЇНА — УКРАЇНА ( ГОД)
55 Що ми знаємо про нашу країну — Україну
56 Що ми знаємо про нашу країну — Україну
57 Карта України
58 Водойми України. їх значення для людини
59 Міні-проект «Як облаштувати джерело»
60 Чорне та Азовське моря
61 Карпати
62 Кримські гори
63 Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про яку ти мрієш
64 Дослідницький практикум. Мандрівка Україною, про яку
ти мрієш
65 Узагальнення за темою «Моя країна — Україна»
66 Підсумковий урок за рік
Основи здоров’я за підручником О.В.Гнатюк

17 Поведінка дитини в автономній ситуації в населеному
пункті. Практична робота. Моделювання ситуації пошуку допомоги, якщо заблукав, загубився, відстав від класу
18 Як поводитися з незнайомими людьми
19 Коли ти сам удома. Побутові небезпеки
20 Місця підвищеної небезпеки у школі
21 Мікрорайон школи. Вибір безпечного маршруту від школи додому
22 Крокуємо вулицею. Складові дороги. Безпечний перехід проїзної частини дороги
23 Я — пасажир. Правила користування громадським транспортом
24 Узагальнення отриманих знань
Тема 4 Психічна і духовна складові здоров’я ( год.)
25 Унікальність людини
26 Повага до себе та інших людей
27 Народні традиції. Родинні свята. Практична робота. Як
влаштувати веселе свято
28 Емоції та настрій людини. Як покращити свій настрій.
Практична робота. Розучування ігор, що сприяють гарному настрою
29 Рішення і наслідки. Уміння приймати рішення
30 Корисні та шкідливі звички. Практична робота. Перегляд та обговорення поведінки персонажів мультфільмів, їхньо-го ставлення до свого здоров’я та здоров’я інших
31 Наближаються канікули. Рішення для здоров’я
32 Узагальнення отриманих знань
33 Підсумковий урок

Образотворче мистецтво

Тема 3 Зображення основних форм і їхніх частин у графіці та живописі
17 Усвідомлення вибору положення аркуша паперу залежно
від форми об'єкта зображення. Тематичне завдання
18 Розмаїття форм. Взаємозв'язок основної форми та її час-
тин. Тематичне завдання
19 Особливості зображення складної форми на основі про-
стих форм. Порівняння розмірів форм та їхніх складових
частин. Тематичне завдання
20 Виражальні можливості ліній. Створення виразного обра-
зу графічними засобами на основі творчої уяви. Тематичне завдання
21 Закріплення знань про лінію горизонту. Поняття плано-
вості. Ознайомлення з технікою набризку. Тематичне зав-
дання
22 Поглиблення знань про колір, його виражальні можливос-
ті. Асоціативне сприйняття кольорів. Тематичне завдання
23 Створення засобами кольору певного за характером ви-
разного образу. Тематичне завдання
24 Елементарне поняття про гармонію споріднених кольорів.
Тематичне завдання
25 Симетрія як засіб гармонізації форми. Ознайомлення
з технікою монотипії. Тематичне завдання
Тема 4 Цілісність форми в скульптурі та архітектурі
(4 ГОД)
26 Цілісність форми. Особливості створення складної форми
на основі простих форм в об’ємі. Тематичне завдання ....
27 Зображення в об'ємі птахів, тварин з урахуванням пропор-
цій. Узгодження основної форми з елементами декору.
Тематичне завдання
28 Поняття про будову тіла людини (тулуб, голова, руки,
ноги), порівняння частин тіла за формою та розміром. Те-
матичне завдання
29 Складові частини будівлі. Визначення основного (геоме-
тричного) характеру форми будівлі. Тематичне завдання
Тема 5. Стилізування та орнаментальне оздоблення форм у декоративно-прикладному мистецтві

30 Розширення уявленнь про декоративне прикрашання форм геометричними елементами. Поєднання силуетної форми та декору.
31 Поняття візерунка та орнаменту (на елементарному рівні). Спрощення форм рослинного світу під час створення орнаменту.
32 Поняття "орігамі” як виду художньої роботи з папером.
33 Узагальнення

Фізична культура (без плавання і лижної підготовки)
Школа активного ввдпочинку (рекреації)
49 Завдання на семестр. Оргашзацшт вправи. Різновиди ходьби та бггу. Комплекс ЗРВ. Рухлив11гри «На свої м1сця», «Прокладання залхзниці», «По¬тяг» . Ходьба з вправами для відновлення дихання
50 Організаційні вправи. Р1зновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «Совонька», «Липкі кущики», «Хто влучніше?», «Гравець у колі. Вправи для розвитку еластичності м’яз1в
51 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та б1гу. Комплекс ЗРВ. Рухлив1 ггри «Слухай сигнал», «Влучно в щль», «Свгглофор», «Хвостики». Впра¬ви для профілактики ПЛОСКОСТОПОСТ1
52 Організаційні вправи. Ргзновиди ходьби та б1гу. Комплекс ЗРВ. Рухлив! 1гри «Лігає — не л1тає», «Жонглер», «Передав — сідай!», «Стрибунці - горобчики». Дихальні вправи
Школа м’яча
53 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Тримання м’яча. Підкидання і ловіння м’яча після відскоку від підлоги. Удари м’яча об підлогу. Рухлива гра «Передав — сідай!». Ходьба з вправами для відновлення дихання
54 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підкидання і ловіння м’яча піс¬ля відскоку від підлоги. Передавання м’яча з рук у руки. Ведення м’яча на місці. Вправи для роз¬витку еластичності м’язів
55 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Передачі м’яча у парах. Ведення м’яча на місці. Рухлива гра «Приборкувач м’яча». Вправи для профілактики плоскостопості
56 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Передавання м’яча з рук у руки. Передачі м’яча у парах. Контрольний норматив із ведення м’яча на місці. Дихальні вправи
57 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Ведення м’яча носком у кроці. Удари внутрішньою стороною стопи по нерухомо¬му м’ячу. Рухлива гра «Влучно в ціль». Чергуван¬ня ходьби та бігу
58 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Зупинка м’яча, що котиться, підо¬швою. Удари внутрішньою стороною стопи по не¬рухомому м’ячу. Рухлива гра «Гравець у колі». Вправи для формування правильної постави
59 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ведення м’яча носком. Удари вну-трішньою стороною стопи по нерухомому м’ячу. Зупинка м’яча, що котиться, підошвою. Рухлива гра на увагу
60 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Удари внутрішньою стороною сто¬пи по нерухомому м’ячу. Контрольний норматив із зупинки м’яча, що котиться, підошвою. Рухли¬ва гра «Хто влучніше?». Повільний біг
61 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Тримання малого м’яча. Підки¬дання та ловіння малого м’яча. Метання малого м’яча з-за голови. Ходьба з вправами для віднов¬лення дихання
62 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Підкидання та ловіння м’яча. Ме¬тання малого м’яча з-за голови. Стрибки зі ска¬калкою. Вправи для розвитку еластичності м’язів
63 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг ЗО м. Підкидання та ловіння м’яча. Метання малого м’яча у вертикальну ціль. Вправи для профілактики плоскостопості
64 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Підкидання та ловіння мало¬го м’яча. Контрольний норматив із метання м’яча з-за голови у ціль. Рухлива гра «Хто влучніше?». Дихальні вправи
Школа активного відпочинку (рекреації)
65 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «Колобки та їжач¬ки», «Театр звірів», «Ой, у полі жито», «По гри¬би». Чергування ходьби та бігу
66 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «Життя лісу», «До своїх прапорців», «Ми весела дітвора», «Хто біль¬ше? ». Вправи для формування правильної постави
67 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «Вершники- спортсмени», «Виклик номерів», «Вовк у канаві», «Через зони». Рухлива гра на увагу
68 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «Переліт птахів», «Будиночки», «Іподром», «Гравець у колі». По¬вільний біг
69 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Рухливі ігри «Горобці й горлиці», «Ловіння мавп». Контрольний навчальний нор¬матив із уміння грати у народні та рухливі ігри. Ходьба з вправами для відновлення дихання
70 Резервний час
71 Резервний час
Теоретико-методична підготовка
72 Життєво важливі способи пересування людини. Режим дня. Особиста гігієна. Спортивний одяг і взуття
Школа пересувань
73 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по го-ризонтальній гімнастичній лаві. Пересування із зупинками за зоровим і слуховим сигналами. Вправи для розвитку еластичності м’язів
74 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Приставний крок. Лазіння по по¬хилій гімнастичній лаві. «Човниковий» біг 4x9 м. Вправи для профілактики плоскостопості
75 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Крок галопу. Лазіння по гімна¬стичній стінці. Вистрибування вгору з присіду. * Дихальні вправи
76 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Крок галопу. Елементи україн¬ських народних танців. Перелізання через пере¬шкоду. Чергування ходьби та бігу
77 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Крок польки. Елементи україн¬ських народних танців. Підлізання під перешко¬дою. Вправи для формування правильної постави
78 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Танцювальна комбінація на 32 такти. Контрольний норматив із лазіння та пе¬релізання. Рухлива гра на увагу
79 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4x9 м. Танцю¬вальна комбінація на 32 такти. Рухлива гра «Ви¬клик номерів» Повільний біг
80 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Контрольний норматив із тан¬цювальних кроків. Рухлива гра «Вовк у канаві». Ходьба з вправами для відновлення дихання
Школа стрибків
81 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки в глибину. Застрибування на підвищену опору. Вправи для розвитку еластичності м’язів
82 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. «Човниковий» біг 4x9 м. Стрибки в глибину. Стрибки у висоту з місця. Вправи для профілактики плоскостопості
83 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки у висоту з місця та прямо¬го розбігу. Біг до 500 м. Дихальні вправи
84 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг з високого старту. Контроль¬ний норматив зі стрибків у висоту з прямого роз¬бігу. Рухлива гра «Через зони». Чергування ходь¬би та бігу
Теоретико-методична підготовка
85 Міфи та легенди Давньої Греції про виникнення Олімпійських ігор
Школа пересувань
86 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба у напівприсіді, присіді, із різним положенням рук. Біг із різних вихідних по¬ложень. Чергування ходьби та бігу до 600 м. Впра¬ви для розвитку еластичності м’язів
87 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба у напівприсіді, присіді, із різним положенням рук. Біг зі зміною напрямку. Стрибки на місці. Ходьба з вправами для віднов¬лення дихання
88 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба «змійкою». «Човниковий» біг 4 х 9 м. Стрибки на місці. Вправи для розвитку еластичності м’язів
89 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі. Біг із високого старту. Стрибки з поворотами. Вправи для профілактики плоскостопості
90 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі. Стрибки з поворотами. Чергування ходьби та бігу до 800 м. Дихальні вправи
91 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Стрибки з просуванням уперед.
« Човниковий » біг 4 х 9 м. Біг до 400 м. Вправи для формування правильної постави
92 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі. Контр-ольний норматив із «човникового» бігу 4x9 м. Стрибки у присіді. Чергування бігу та ходьби
93 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бі¬гу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній опорі. Стрибки у довжину з місця. Контрольний норма¬тив із чергування ходьби та бігу. Рухлива гра на увагу
94 Визначення динаміки змін показників розвитку фізичних якостей
95 Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Тестування швидкості, витрива¬лості, гнучкості, сили, спритності та швидкісно- силових якостей. Рухлива гра на увагу. Підбиття підсумків за семестр і рік
96 Резервний час
97 Резервний час
98 Резервний час
99 Резервний час
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: vinipuh (08.01.2013) | Автор: Виничук Наталія Леонідівна E
Переглядів: 13271 | Рейтинг: 3.2/5
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!