№
|
Дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів
|
Сторінки
|
|
ІІ семестр
Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення
|
-
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка, довшого від даного.
|
– знає таблиці додавання і віднімання числа 6;
– будує відрізок довший від даного.
|
С.68
С.65
|
-
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження суми та знаходження невідомого доданка.
|
– розв’язує задачі на знаходження суми та невідомого доданку;
– обґрунтовує вибір дії розв’язання задачі.
|
С.69
С.66
|
-
|
|
Складання і розв'язування задач. Розв'язування задач на дві дії. Кругові приклади.
|
– складає і розв'язує задачі;
– обгрунтовує вибір дії розв'язання задачі;
– знає, що таке кругові приклади.
|
С.70
С.67
|
-
|
|
Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми та остачі.
|
– знає таблиці додавання і віднімання числа 7;
- вміє розв'язувати задачі на знаходження суми й остачі.
|
С.71
С.68
|
-
|
|
Розв'язування виразів і задач на застосування табличного додавання та віднімання. Порівняння виразів.
|
- розв'язує приклади і задачі;
- порівнює числові вирази;
- обгрунтовує правильність рівності чи нерівності.
|
С.72
С.69
|
-
|
|
Таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків.
|
- знає таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9.
- вимірює і порівнює довжини відрізків.
|
С. 73
С.70
|
-
|
|
Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
|
- розв'язує прості задачі на знаходження невідомого доданка;
- знає способи додавання і віднімання чисел.
|
С. 74
С.71
|
-
|
|
Літр. Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв'язування задач.
|
- знає одиницю місткості – літр;
- додає і віднімає в межах 10;
- розв'язує задачі.
|
С. 75
С.72
|
-
|
|
Розв'язування задач на вимірювання місткості (об’єму) рідини в літрах. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.
|
- вміє розв'язувати задачі на вимірювання об'єму рідини в літрах;
-знає таблиці додавання і віднімання чисел.
|
С. 76
С.73
|
-
|
|
Кілограм. Вимірювання маси предметів кілограмами. Розв'язування задач.
|
- знає одиницю вимірювання маси – кілограм;
- розв'язує задачі.
|
С. 77
С.74
|
-
|
|
Зміна сум при зміні одного з доданків. Розв'язування задач про масу предметів.
|
- знає, що при зміні одного з доданків змінюється сума;
- розв'язує задачі про масу предметів;
|
С .78
С.75
|
-
|
|
Додавання і віднімання по одному і частинами. Задачі на знаходження суми та невідомого доданка.
|
- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;
- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.
|
С. 79
С.76
|
-
|
|
Переставна властивість додавання. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.
Розв'язування задач. Порівняння виразів.
|
- розуміє переставну властивість дії додавання;
-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.
- розуміє переставну властивість дії додавання;
- розв'язує задачі, порівнює вирази.
|
С. 80
С.77
|
|
С. 81
С.78
|
Числа 11—20. Величини
|
-
|
|
Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10.
|
- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;
- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.
|
С. 84
С.2
|
-
|
|
Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.
Десятковий склад чисел другого десятка. Порівняння чисел до 20. Розв'язування задач.
|
- розуміє переставну властивість дії додавання;
-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.
- розуміє переставну властивість дії додавання;
- розв'язує задачі, порівнює вирази.
|
С. 85
С.3
|
|
С. 86
С.4
|
-
|
|
Лічба в межах 20. Розв'язування задач. Побудова відрізка більшого від даного.
|
- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;
- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.
|
С. 87
С.5
|
-
|
|
Дециметр. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10.
|
- розуміє переставну властивість дії додавання;
-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.
|
С. 88
С.6
|
-
|
|
Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Вимірювання висоти і довжини різними мірками. Розв'язування задач.
|
- розуміє переставну властивість дії додавання;
- розв'язує задачі, порівнює вирази.
|
С. 89
С.7
|
-
|
|
Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10.
Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.
|
- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;
- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.
- розуміє переставну властивість дії додавання;
-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.
|
С. 90
С.8
|
|
С. 91
С.9
|
-
|
|
Письмова нумерація чисел 11-20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
|
- утворює двоцифрові числа способом додавання одиниці до попереднього числа і способом віднімання одиниці від наступного числа;
- розв'язує задачі на знаходження невідомого доданка.
|
С. 92
С.10
|
-
|
|
Розв'язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Ламана лінія.
|
- розв'язує задачі на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць;
- розпізнає та називає плоскі та
|
С. 93
С.11
|
об'ємні геометричні фігури.
|
-
|
|
Письмова нумерація чисел 11-20. Запис чисел у нумераційній таблиці.
|
- визначає десятки і одиниці в двоцифровому числі;
- розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.
|
С. 94
С.12
|
-
|
|
Додавання і віднімання виду 10 + 4, 14-4, 14-10.
|
- розуміє зміст дії додавання виконує віднімання виду 10+4, 14-4, 14-10
|
С. 95
С.13
|
-
|
|
Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром.
|
- читає і порівнює числові вирази; -знає співвідношення між одиницями довжини.
|
С. 96
С.14
|
-
|
|
Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13 + 1, 15 - 1.
|
- рахує в межах 20;
- виконує додавання і віднімання виду: 13+1 ,13-1.
|
С. 97
С.15
|
-
|
|
Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
Розв'язування виразів на додавання і віднімання в межах 20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.
|
- рахує в межах 20;
- порівнює вирази;
- розв'язує задачі на знаходження невідомого доданка
- розв'язує приклади на додавання і віднімання в межах 20;
- розв'язує задачі на знаходження невідомого доданка.
|
С. 98
С.16
|
|
С. 99
С.17
|
-
|
|
Розв'язування виразів та задач на додавання і віднімання. Розв'язування задач на час.
|
-розв'язує приклади та задачі на додавання і віднімання;
- розв'язує задачі на час.
|
С.100
С.18
|
-
|
|
Позначення точок на відрізку буквами. Складання і розв'язування задач.
|
- позначає точки на відрізку буквами;
- складає і розв'язує задачі.
|
С. 101
С.19
|
-
|
|
Розв'язування задач. Додавання і віднімання чисел. Порівняння довжин відрізків.
Лічба в межах 20. Розв'язування виразів і задач.
|
- розв'язує задачі;
- додає і віднімає числа;
- порівнює довжини відрізків.
- рахує в межах 20;
- розв'язує приклади і задачі.
|
С. 102
С.20
|
|
С. 103
С.21
|
-
|
|
Таблиця додавання і віднімання чисел в межах 10. Доповнення числа до 10. Розв'язування виразів на основі нумерації в межах 20.
|
- знає таблиці додавання і віднімання в межах 10;
- доповнює числа до 10.
|
С. 104
Роб. зош.
(с.22)
|
Нумерація чисел від 21 до 100
|
-
|
|
Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (№ 1— 8).
|
- усвідомлює десяток як одиницю лічби;
- розуміє, що десятками лічать так, як простими одиницями.
|
с.108-109
с.26
|
-
|
|
Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Розв'язування задач. (№9-16).
|
- називажє числа в межах 89 в прямому і зворотному порядках;
- розв'язує задачі.
|
с.109-110
с.27
|
-
|
|
Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. (№ 17-25).
|
- розуміє утворення назв двоцифрових чисел;
- читає і записує двоцифрові числа.
|
с.110-112
с.28
|
-
|
|
Лічба 10. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачами. (№ 26-33).
|
- усвідомлює позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа;
- розуміє поняття – розряд, одиниці першого і другого розряду.
|
с.112-113
с.29
|
-
|
|
Рівності і нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр. Дециметр. Метр. (№ 34-41).
|
- порівнює числові вирази і результати порівняння записує у вигляді рівності або нерівності.
- знає одиницю довжини метр та її позначення при числах, співвідношення між одиницями довжини.
|
с.113-115
с.30
|
-
|
|
Письмова нумерація чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі (за таблицею). Порівняння виразів. (№ 42-48).
|
- розуміє утворення назв двоцифрових чисел;
- читає і записує двоцифрові числа;
- порівнює вирази.
|
с.115-116
с.31
|
-
|
|
Письмова нумерація чисел. Запис чисел в нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі. (№ 49-57).
|
- усвідомлює позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа;
- визначає число десятків і одиниць у двоцифровому числі.
|
с.116-118
с.32
|
-
|
|
Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Грошові монети та банкноти України. Порівняння чисел. (№ 58—65).
|
- знає одиниці вартості – копійка, гривня та їх позначення при числах;
- порівнює числа.
|
с.118-119
с.33
|
-
|
|
Читання і запис, порівняння чисел (усно). Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє, наступне доданого числа. Додавання і віднімання одиниці. (№ 66-70).
|
- читає, записує і порівнює числа;
- додає і віднімає одиницю.
|
с.119-120
с.34
|
-
|
|
Випадки додавання і віднімання чисел, пов'язаних з нумерацією. Елементи трикутника. Творча робота над задачами. (№ 71-79).
|
- додає і віднімає числа;
- знає елементи трикутника.
|
с.120-122
Роб. зош.
с.35
|
-
|
|
Закріплення випадків додавання і віднімання. Додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. (№ 80-87)
|
- обчислює приклади на додавання і віднімання розрядних чисел;
- розв'язує задачі.
|
с.122
с.35
|
-
|
|
Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого. (№ 88-97).
|
- додає і віднімає круглі десятки;
- розв'язує задачі.
|
с.123-124
с.36
|
-
|
|
Доба. Розв'язування задач, пов'язаних з часом і вартістю. (№ 98-105).
|
- знає період часу - добу;
- роз'язує задачі, пов'язані з часом і вартістю.
|
с.124-125
с.37
|
-
|
|
Зв'язок між компонентами дій віднімання. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного та доданка. (№ 106-113).
|
- усвідомлює зв'язок між компонентами дії віднімання;
- розв'язує задачі на знаходження невідомого зменшуваного та доданку.
|
с.125-127
с.38
|
-
|
|
Година. Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години. (№ 114-121).
|
- знає одиниці часу – година , хвилина;
- визначає час за годинником з точністю до години.
|
с.127-128
с.39
|
-
|
|
Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків. Розв'язування задач на знаходження суми та невідомого доданка. (№ 122-128).
|
- вміє розкладати число на суму розрядних доданків;
- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданку.
|
с.128-129
с.40
|
Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд
|
-
|
|
Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№ 129-137).
Креслення многокутників на папері в клітинку. (№ 138-144).
|
- вміє додавати двоцифрові числа без переходу через десяток;
- розв'язує задачі.
– додає двоцифрові числа без переходу через десяток;
- креслить многокутники.
|
с.130-131
с.41
|
|
с.131-132
с.42
|
-
|
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду: 54 + 30, 54 + 3. (№ 145-154).
|
- знає застосування, правила додавання до випадків виду: 54+30,54+3;
- розв'язує задачі на знаходження суми.
|
с.132-133
с.43
|
-
|
|
Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду: 20 + 47, 2 + 47. Розв'язування задач на знаходження суми. Порівняння виразів. (№155-162).
|
- застосовує правило додавання двоцифрових чисел до прикладів виду: 20+47, 2+47;
- порівнює вирази.
|
с.133-134
с.44
|
-
|
|
Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. (№ 163-171).
|
- застосовує різні прийоми знаходження суми двоцифрових чисел, складає і роз'язує задачі на знаходження невідомого доданка.
|
с.135-136
с.45
|
-
|
|
Порівняння виразів. Збільшення числа на кілька одиниць. Складання і розв'язування задач на різницеве порівняння. (№ 172-179).
|
- порівнює вирази;
- складає і розв'язує задачі на різницеве порівняння.
|
с.136-137
с.46
|
-
|
|
Віднімання двоцифрових чисел без переходу через 10 (загальний випадок). Обернені задачі. (№ 180-194).
|
- віднімає двоцифрові числа без переходу через десяток;
- розв'язує задачі.
- вміє скласти задачу, обернену до даної.
|
с.137-139
с.47-48
|
-
|
|
Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів виду: 79-40, 79-4. Задачі на купівлю товару. (№ 195-202).
|
віднімає двоцифрові числа виду: 79-40, 79-4;
- розв'язує задачі на купівлю товару.
|
с.140-141
с.49
|
-
|
|
Складання задач за схемою. (№ 203-213).
|
- розв'язує задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел;
- складає задачі за схемою.
|
с.141-142
с.50
|
-
|
|
Узагальнення вивченого матеріалу.
Одиниці вимірювання довжини – см, дм, м. (Повторення)
|
- розпізнає геометричні фігури за певними ознаками, будує їх;
- знає одиниці вимірювання довжини – см, дм, м;
записує результати вимірювання
|
Дод. впр.
|
-
|
-
|
Підсумкова тематична перевірка (комбінована робота)
|
добирає і застосовує потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі
|
|
-
|
|
Аналіз роботи. Узагальнення вивченого матеріалу. Розв’язування виразів і задач. Вправи на розпізнавання просторових фігур.
|
має уявлення про спосіб додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток й виконує відповідні обчислення за зразком;
обґрунтовує вибір арифметичної дії для розв’язування задач;
добирає і застосовує потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі
|
|
-
|
|
Буквена символіка (запис переставного закону додавання, взаємозв’язку між діями додавання і віднімання).
Розв’язування виразів і задач.
|
- позначає точки на відрізку буквами;
- складає і розв'язує задачі.
|
|
-
|
|
Подвійні числові нерівності. Істині та хибні числові рівності та нерівності.
Розв’язування виразів і задач.
|
-розрізняє рівності і нерівності;
-порівнює числові вирази
|
|
-
|
|
Перетворення іменованих чисел. Заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Розв’язування виразів і задач.
|
-розуміє зміст поняття «іменоване число»;
-перетворює іменовані числа;
-замінює більші одиниці вимірювання меншими
|
|
-
|
|
Повторення вивченого. Узагальнення і систематизація.
|
добирає й застосовує потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі
|
|
-
|
|
Підсумковий урок. Що вивчатимемо в 2 класі.
|
аналізує, оцінює, коригує результати своєї діяльності
|
|