Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Календарне планування з математики. 1 клас ІІ семестр 2016-2017 н.р.

 

Дата

                           Тема уроку

Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки учнів

Сторінки

 

 

 ІІ семестр
Лічба. Властивості предметів. Просторові відношення

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на різницеве порівняння. Побудова відрізка, довшого від даного.

– знає таблиці додавання і віднімання числа 6;

– будує відрізок довший від даного.

С.68

С.65

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 6. Задачі на знаходження суми та знаходження невідомого доданка.

– розв’язує задачі на знаходження суми та невідомого доданку;

– обґрунтовує вибір дії розв’язання задачі.

С.69

С.66

  1.  

 

Складання і розв'язування задач. Розв'язування задач на дві дії. Кругові приклади.

– складає і розв'язує задачі;

– обгрунтовує вибір дії розв'язання задачі;

– знає, що таке кругові приклади.

С.70

С.67

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання числа 7. Задачі на знаходження суми та остачі.

– знає таблиці додавання і віднімання числа 7;

- вміє розв'язувати задачі на знаходження суми й остачі.

С.71

С.68

  1.  

 

Розв'язування виразів і задач на застосування табличного додавання та віднімання. Порівняння виразів.

- розв'язує приклади і задачі;

- порівнює числові вирази;

- обгрунтовує правильність рівності чи нерівності.

С.72

С.69

  1.  

 

Таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9. Порівняння довжин відрізків.

- знає таблиці додавання і віднімання чисел 8, 9.

- вимірює і порівнює довжини відрізків.

С. 73

С.70

  1.  

 

Задачі на знаходження невідомого доданка. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.

- розв'язує прості задачі на знаходження невідомого доданка;

- знає способи додавання і віднімання чисел.

С. 74

С.71

  1.  

 

Літр. Додавання і віднімання чисел в межах 10. Розв'язування задач.

- знає одиницю місткості – літр;

- додає і віднімає в межах 10;

- розв'язує задачі.

С. 75

С.72

  1.  

 

Розв'язування задач на вимірювання місткості (об’єму) рідини в літрах. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання.

- вміє розв'язувати задачі на вимірювання об'єму рідини в літрах;

-знає таблиці додавання і віднімання чисел.

С. 76

С.73

  1.  

 

Кілограм. Вимірювання маси предметів кілограмами. Розв'язування задач.

- знає одиницю вимірювання маси – кілограм;

- розв'язує задачі.

С. 77

С.74

  1.  

 

Зміна сум при зміні одного з доданків. Розв'язування задач про масу предметів.

- знає, що при зміні одного з доданків змінюється сума;

- розв'язує задачі про масу предметів;

 

С .78

С.75

  1.  

 

Додавання і віднімання по одному і частинами. Задачі на знаходження суми та невідомого доданка.

- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;

- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.

С. 79

С.76

  1.  

 

Переставна властивість додавання. Вправи на засвоєння таблиць додавання і віднімання в межах 10.

Розв'язування задач. Порівняння виразів.

- розуміє переставну властивість дії додавання;

-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.

- розуміє переставну властивість дії додавання;

- розв'язує задачі, порівнює вирази.

С. 80

С.77

 

С. 81

С.78

Числа 11—20. Величини

  1.  

 

Десяток. Повторення таблиць додавання і віднімання в межах 10.

- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;

- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.

С. 84

С.2

  1.  

 

Утворення чисел другого десятка. Задачі на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць.

Десятковий склад чисел другого десятка. Порівняння чисел до 20. Розв'язування задач.

- розуміє переставну властивість дії додавання;

-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.

- розуміє переставну властивість дії додавання;

- розв'язує задачі, порівнює вирази.

С. 85

С.3

 

С. 86

С.4

  1.  

 

Лічба в межах 20. Розв'язування задач. Побудова відрізка більшого від даного.

- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;

- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.

С. 87

С.5

  1.  

 

Дециметр. Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10.

- розуміє переставну властивість дії додавання;

-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.

С. 88

С.6

  1.  

 

Утворення чисел другого десятка з десятка і одиниць. Вимірювання висоти і довжини різними мірками. Розв'язування задач.

- розуміє переставну властивість дії додавання;

- розв'язує задачі, порівнює вирази.

С. 89

С.7

  1.  

 

Лічба в межах 20. Вправи на засвоєння додавання і віднімання в межах 10.

Позначення чисел другого десятка цифрами. Задачі на збільшення числа на кілька одиниць.

- знає способи додавання і віднімання чисел по одному і частинами;

- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданка.

- розуміє переставну властивість дії додавання;

-знає таблиці додавання і віднімання в межах 10.

С. 90

С.8

 

С. 91

С.9

  1.  

 

Письмова нумерація чисел 11-20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.

- утворює двоцифрові числа способом додавання одиниці до попереднього числа і способом віднімання одиниці від наступного числа;

- розв'язує задачі на знаходження невідомого доданка.

С. 92

С.10

  1.  

 

Розв'язування задач на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць. Ламана лінія.

- розв'язує задачі на різницеве порівняння та збільшення числа на кілька одиниць;

- розпізнає та називає плоскі та

С. 93

С.11

об'ємні геометричні фігури.

  1.  

 

Письмова нумерація чисел 11-20. Запис чисел у нумераційній таблиці.

- визначає десятки і одиниці в двоцифровому числі;

- розрізняє одноцифрові і двоцифрові числа.

С. 94

С.12

  1.  

 

Додавання і віднімання виду 10 + 4, 14-4, 14-10.

- розуміє зміст дії додавання виконує віднімання виду 10+4, 14-4, 14-10

С. 95

С.13

  1.  

 

Читання та порівняння виразів. Заміна сантиметрів дециметром.

- читає і порівнює числові вирази; -знає співвідношення між одиницями довжини.

С. 96

С.14

  1.  

 

Лічба в межах 20. Попереднє та наступне число. Додавання і віднімання виду: 13 + 1, 15 - 1.

- рахує в межах 20;

- виконує додавання і віднімання виду: 13+1 ,13-1.

С. 97

С.15

  1.  

 

Додавання і віднімання чисел в межах 20 на основі нумерації. Порівняння виразів. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.

Розв'язування виразів на додавання і віднімання в межах 20. Розв'язування задач на знаходження невідомого доданка.

- рахує в межах 20;

- порівнює вирази;

- розв'язує задачі на знаходження невідомого доданка

- розв'язує приклади на додавання і віднімання в межах 20;

- розв'язує задачі на знаходження невідомого доданка.

С. 98

С.16

 

С. 99

С.17

  1.  

 

Розв'язування виразів та задач на додавання і віднімання. Розв'язування задач на час.

-розв'язує приклади та задачі на додавання і віднімання;

- розв'язує задачі на час.

С.100

С.18

  1.  

 

Позначення точок на відрізку буквами. Складання і розв'язування задач.

- позначає точки на відрізку буквами;

- складає і розв'язує задачі.

С. 101

С.19

  1.  

 

Розв'язування задач. Додавання і віднімання чисел. Порівняння довжин відрізків.

Лічба в межах 20. Розв'язування виразів і задач.

- розв'язує задачі;

- додає і віднімає числа;

- порівнює довжини відрізків.

- рахує в межах 20;

- розв'язує приклади і задачі.

С. 102

С.20

 

С. 103

С.21

  1.  

 

Таблиця додавання і віднімання чисел в межах 10. Доповнення числа до 10. Розв'язування виразів на основі нумерації в межах 20.

- знає таблиці додавання і віднімання в межах 10;

- доповнює числа до 10.

С. 104

Роб. зош.

(с.22)

Нумерація чисел від 21 до 100

  1.  

 

Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. (№ 1— 8).

- усвідомлює десяток як одиницю лічби;

- розуміє, що десятками лічать так, як простими одиницями.

с.108-109

с.26

  1.  

 

Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Розв'язування задач. (№9-16).

- називажє числа в межах 89 в прямому і зворотному порядках;

- розв'язує задачі.

с.109-110

с.27

  1.  

 

Утворення чисел від 90 до 100. Лічба в межах 100. (№ 17-25).

- розуміє утворення назв двоцифрових чисел;

- читає і записує двоцифрові числа.

с.110-112

с.28

  1.  

 

Лічба 10. Утворення двоцифрових чисел з десятків та одиниць. Творча робота над задачами. (№ 26-33).

- усвідомлює позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа;

- розуміє поняття – розряд, одиниці першого і другого розряду.

с.112-113

с.29

  1.  

 

Рівності і нерівності. Порівняння виразів. Сантиметр. Дециметр. Метр. (№ 34-41).

- порівнює числові вирази і результати порівняння  записує у вигляді рівності або нерівності.

- знає одиницю довжини метр та її позначення при числах, співвідношення між одиницями довжини.

с.113-115

с.30

  1.  

 

Письмова нумерація чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі (за таблицею). Порівняння виразів. (№ 42-48).

- розуміє утворення назв двоцифрових чисел;

- читає і записує двоцифрові числа;

- порівнює вирази.

с.115-116

с.31

  1.  

 

Письмова нумерація чисел. Запис чисел в нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Визначення числа десятків і числа одиниць у двоцифровому числі. (№ 49-57).

- усвідомлює позиційне значення цифри в записі двоцифрового числа;

- визначає число десятків і одиниць у двоцифровому числі.

с.116-118

с.32

  1.  

 

Письмова нумерація чисел. Записування чисел під диктовку. Грошові монети та банкноти України. Порівняння чисел. (№ 58—65).

- знає одиниці вартості – копійка, гривня та їх позначення при числах;

- порівнює числа.

с.118-119

с.33

  1.  

 

Читання і запис, порівняння чисел (усно). Одноцифрові і двоцифрові числа. Попереднє, наступне доданого числа. Додавання і віднімання одиниці. (№ 66-70).

- читає, записує і порівнює числа;

- додає і віднімає одиницю.

с.119-120

с.34

  1.  

 

Випадки додавання і віднімання чисел, пов'язаних з нумерацією. Елементи трикутника. Творча робота над задачами. (№ 71-79).

- додає і віднімає числа;

- знає елементи трикутника.

с.120-122

Роб. зош.

с.35

  1.  

 

Закріплення випадків додавання і віднімання. Додавання і віднімання, пов'язані з нумерацією чисел. (№ 80-87)

- обчислює приклади на додавання і віднімання розрядних чисел;

- розв'язує задачі.

с.122

с.35

  1.  

 

Додавання і віднімання круглих десятків. Вправи і задачі на закріплення вивченого. (№ 88-97).

- додає і віднімає круглі десятки;

- розв'язує задачі.

с.123-124

с.36

  1.  

 

Доба. Розв'язування задач, пов'язаних з часом і вартістю. (№ 98-105).

- знає період часу - добу;

- роз'язує задачі, пов'язані з часом і вартістю.

с.124-125

с.37

  1.  

 

Зв'язок між компонентами дій віднімання. Розв'язування задач на знаходження невідомого зменшуваного та доданка. (№ 106-113).

- усвідомлює зв'язок між компонентами дії віднімання;

- розв'язує задачі на знаходження невідомого зменшуваного та доданку.

с.125-127

с.38

  1.  

 

Година. Хвилина. Визначення часу за годинником з точністю до години. (№ 114-121).

- знає одиниці часу – година , хвилина;

- визначає час за годинником з точністю до години.

с.127-128

с.39

  1.  

 

Письмова нумерація чисел сумою розрядних доданків. Розв'язування задач на знаходження суми та невідомого доданка. (№ 122-128).

- вміє розкладати число на суму розрядних доданків;

- розв'язує задачі на знаходження суми та невідомого доданку.

с.128-129

с.40

Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через розряд

  1.  

 

Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). (№ 129-137).

Креслення многокутників на папері в клітинку. (№ 138-144).

- вміє додавати двоцифрові числа без переходу через десяток;

- розв'язує задачі.

– додає двоцифрові числа без переходу через десяток;

- креслить многокутники.

с.130-131

с.41

 

с.131-132

с.42

  1.  

 

Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до випадків виду: 54 + 30, 54 + 3. (№ 145-154).

- знає застосування, правила додавання до випадків виду: 54+30,54+3;

- розв'язує задачі на знаходження суми.

с.132-133

с.43

  1.  

 

Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до прикладів виду: 20 + 47, 2 + 47. Розв'язування задач на знаходження суми. Порівняння виразів. (№155-162).

- застосовує правило додавання двоцифрових чисел до прикладів виду: 20+47, 2+47;

- порівнює вирази.

с.133-134

с.44

  1.  

 

Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв'язування задач на знаходження невідомого доданка. (№ 163-171).

- застосовує різні прийоми знаходження суми двоцифрових чисел, складає і роз'язує задачі на знаходження невідомого доданка.

с.135-136

с.45

  1.  

 

Порівняння виразів. Збільшення числа на кілька одиниць. Складання і розв'язування задач на різницеве порівняння. (№ 172-179).

- порівнює вирази;

- складає і розв'язує задачі на різницеве порівняння.

с.136-137

с.46

  1.  

 

Віднімання двоцифрових чисел без переходу через 10 (загальний випадок). Обернені задачі. (№ 180-194).

- віднімає двоцифрові числа без переходу через десяток;

- розв'язує задачі.

- вміє скласти задачу, обернену до даної.

с.137-139

с.47-48

  1.  

 

Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до прикладів виду: 79-40, 79-4. Задачі на купівлю товару. (№ 195-202).

віднімає двоцифрові числа виду: 79-40, 79-4;

- розв'язує задачі на купівлю товару.

с.140-141

с.49

  1.  

 

Складання задач за схемою. (№ 203-213).

- розв'язує задачі на додавання і віднімання двоцифрових чисел;

- складає задачі за схемою.

с.141-142

с.50

  1.  

 

Узагальнення вивченого матеріалу.

Одиниці вимірювання довжини – см, дм, м. (Повторення)

- розпізнає геометричні фігури за певними ознаками, будує їх;

- знає одиниці вимірювання довжини – см, дм, м;

записує результати вимірювання

Дод. впр.

  1.  
  1.  

Підсумкова тематична перевірка (комбінована робота)

добирає і застосовує потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі

 

  1.  

 

Аналіз роботи. Узагальнення  вивченого матеріалу. Розв’язування виразів і задач. Вправи на розпізнавання просторових фігур.

має уявлення про спосіб додавання і віднімання двоцифрових чисел  без переходу через десяток й виконує відповідні обчислення за зразком;

обґрунтовує  вибір арифметичної дії для розв’язування задач;

добирає і застосовує потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі

 

  1.  

 

Буквена символіка (запис переставного закону додавання, взаємозв’язку між діями додавання і віднімання).

Розв’язування виразів і задач.

- позначає точки на відрізку буквами;

- складає і розв'язує задачі.

 

  1.  

 

Подвійні числові нерівності. Істині та хибні числові рівності та нерівності.

Розв’язування виразів і задач.

-розрізняє рівності і нерівності;

-порівнює числові вирази

 

  1.  

 

Перетворення іменованих чисел. Заміна більших одиниць вимірювання величини меншими. Розв’язування виразів і задач.

-розуміє зміст поняття «іменоване число»;

-перетворює іменовані числа;

-замінює більші одиниці вимірювання меншими

 

  1.  

 

Повторення вивченого. Узагальнення і систематизація.

добирає й застосовує потрібні знання і способи діяльності для розв’язування навчальної задачі

 

  1.  

 

Підсумковий урок. Що вивчатимемо в 2 класі.

аналізує, оцінює, коригує результати своєї діяльності

 

 



Джерело: http://www.docme.ru/pKD6
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: [ADM]Irina (13.01.2017) | Автор: Валентина Семенчук
Переглядів: 1940 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!