Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Календарно-тематичне планування Я і Україна. Природознавство. 3 клас

п/п Дата Зміст уроку Сторінки підручника Домашнє завдання Повторення
1. Що таке природа. Ознаки живих організмів: дихають, живляться, рухаю-ться, ростуть, розмножуються, вмирають. Різноманітність живих організмів на Землі. 74-76 Опрацювати ст. «Що таке природа», «Якою буває природа», ст. 74-75. Спостерігай, які предмети неживої природи і живі організми зустрічаються тобі по дорозі до школи.
2. Людина – живий організм. Відмінність людини від інших живих організмів. 154-155 Опрацювати статті на 154-157 сторінках.
3. Рослини – живі організми, джерело поживних речовин і кисню на Землі. 105-111 Ст. 105 – 110.
4. Екскурсія: ознайомлення з різноманітністю рослин у природі, пристосування рослин до різних умов життя; збереженням, примноження й охороною рослинного світу. Підготувати розповідь «Що мені дають рослини».
5. Тварини – живі організми. Різноманітність тварин у природі. Значення тварин у природі. Цінність тварин для людей (пізнавальна, моральна, естетична, оздоровча, практична). 131-134 Опрацювати статті на 131-134 ст. Підготувати розпо-відь «Моя улюблена тварина»
6. Гриби. Значення грибів у природі. Їстивні та отруйні гриби. 150-153 Опрацювати статті на 150-153 стор. Дати відповідь на запитання: про що потрібно пам’ятати, збираючи гриби?
7. Бактерії. Значення бактерій у природі. Корисні та хвороботворні бактерії. Правила гігієни. 153-154 Опрацювати статті на 153-154 стор.
8. Цінність природи для людей (пізнавальна, моральна, естетична, оздоровча, практична). Охорона природи. Негативний вплив діяльності людей на природу. Значення заповідників для збереження природі. Червона книга України. Відповідальність кожної людини за збереження природи. Правила поведінки в природі. Контрольна робота. 76-79 Опрацювати ст. «Збережемо природу», ст. 76-79.
9. Сонячне світло і тепло. Прямолінійне поширення сонячне променів. Залежність нагрівання поверхні Землі від висоти Сонця на небосхилі. Значення сонячного світла і тепла в природі. Явища в природи, їх причини. 82-83 Опрацювати ст. «Сонячне світло і тепло», відповідати на запитання. Повторити «Термометр». Яка властивість рідини використана в термометрах?
10. Тіла. Речовини. Молекули. Тверді, рідкі і газоподібні речовини. Властивості тіл і речовин. 79-81 Ст. 79-81. Опрацювати статті. Дати відповіді на запитання: чому зникають кристалики солі, цукру у склянці з водою?
11. Ґрунт. Склад ґрунту (повітря, вода, перегній, глина, пісок, мінеральні солі). Родючість – основна властивість ґрунту. Утворення ґрунту. Значення ґрунту в природі і для людей. Охорона ґрунту від руйнування. 101-105 Опрацювати статті «Що таке ґрунт», «З чого складається ґрунт», «Охорона ґрунтів», відповідати на запитання.
12. Екскурсія: ознайомлення з ґрунтом. Підготувати розповідь «Навіщо потрібний ґрунт у природі»
13. Гірські породи. Тверді, рідкі й газоподібні гірські породи. Значення гірських порід у природі і для людей. Корисні копалини, їх різноманітність. Утворення корисних копалин у природі. Охорона корисних копалин. Екскурсія: ознайомлення з гірськими породами, покладами корисних копалин. 98-101 Опрацювати статті на 98-101 сторінках. Зібрати зразки корисних копалин.
14. Вода. Вода в природі. Три стани води: рідкий, твердий і газоподібний. Властивості води – рідини (текуча, не має форми, розширюється при нагріванні і стискується при охолодженні). Вода – розчинник. Розчинні і нерозчинні у воді речовини. 91-94 Опрацювати статті на 91-93 сторінках. Подумай: чому взимку можуть руйнуватися водопровідні труби? Дібрати загадки про воду
15. Умови перетворення води в природі з одного стану в інший. Кипіння, випаровування і замерзання води. Кругообіг води в природі. Значення води в природі і для людей. Охорона води та її економне використання. 94-98 Опрацювати статті на 94-98 сторінках. Подумай: коли швидше висихає білизна влітку чи восени? Повторити «Властивості води», ст. 92
16. Повітря. Властивості повітря (пружне, розширюється при нагріванні, стискується при охолодженні, погано проводить тепло). Склад повітря (азот, кисень, вуглекислий газ та інші гази). Домішки в повітрі (водяна пара, пил, сажа, дим та інші речовини). Значення повітря в природі і для людей. Контрольна робота. 86-91 Опрацювати ст. «Повітря навколо нас», «Властивості повітря», «З чого складається повітря», «Збережемо повітря чистим», ст. 89-91.
17. Різноманітність рослин у природі: хвойні і листяні рослини. Розмноження рослин. Умови росту і розвитку рослин. Пристосування рослин до умов нав-колишнього середовища. Цінність рослин для людей (пізнавальна, моральна, естетична, оздоровча, практична). 111,
115,
118-119 Опрацювати ст. «Якими бувають дерева, кущі, трав’янисті рослини”. Відповідати на запитання.
18. Різноманітність рослин у природі: водорості. Розмноження рослин. Умови ро-сту і розвитку рослин. Пристосування рослин до умов навколишнього середовища. Цінність рослин для людей (пізнавальна, моральна, естетична, оздоровча, практична). 115-116 Опрацювати ст. «Водорості». Відповідати на запитання.
19. Різноманітність рослин у природі: мохи, хвощі, і папороті. Однорічні, дворічні, і багаторічні рослини. Розмноження рослин. Умови росту і розвитку рослин. Пристосування рослин до умов навколишнього середовища. Цінність рослин для людей (пізнавальна, моральна, естетична, оздоровча, практична). Охорона рослин. 116-118 Опрацювати ст. «Мохи», «Хвощі й папороті». Поміркуй чим мохи відрізняються від водоростей?
20. Різноманітність рослин у природі: квіткові рослини. Однорічні, дворічні, і багаторічні рослини. Розмноження рослин. Умови росту і розвитку рослин. Пристосування рослин до умов навколишнього середовища. Цінність рослин для людей (пізнавальна, моральна, естетична, оздоровча, практична). Охорона рослин. 119-131 Опрацювати ст. на 119-131 сторінці. Записати назви рослин, які занесені до Червоної книги України.
21. Звірі. Живлення звірів. Ланцюги живлення звірів, причини їх руйнування. Розмноження звірів у природі. Навколишнє середовище звірів. Пристосування звірів до умов навколишнього середовища. Охорона звірів. 137-140,
144-150. Опрацювати ст. на 137-140, 144-150 стор. Усно підготувати розповідь за планом.
22. Птахи. Живлення птахів. Ланцюги живлення птахів, причини їх руйнування. Розмноження звірів у природі. Навколишнє середовище птахів. Пристосування птахів до умов навколишнього середовища. Охорона птахів. 136,
143,
145-147. Опрацювати ст. на 136, 143, 145-147 стор. Поміркуй завдяки яким особливостям будови тіла добувають корм птахи?
23. Екскурсія: ознайомлення з різноманітністю тварин у природі, деякими ознаками пристосування тварин до життя у навколишньому середовищі; охороною тварин. Намалювати свою улюблену тварину, скласти та записати про не розповідь.
24. Плазуни. Живлення плазунів. Ланцюги живлення плазунів, причини їх руйну-вання. Розмноження плазунів у природі. Навколишнє середовище плазунів. Пристосування плазунів до умов навколишнього середовища. Охорона плазунів. 136-137,
142-143. Опрацювати ст. на 136-137, 142-143 стор. Відповідати на запитання.
25. Земноводні. Живлення земноводних. Ланцюги живлення земноводних, причини їх руйнування. Розмноження земноводних у природі. Навколишнє середовище земноводних. Пристосування земноводних до умов навколишнього середовища. Охорона земноводних. 136-137,
142-143. Опрацювати ст. на 136-137, 142-143 стор. Відповідати на запитання.
26. Риби. Живлення риб. Ланцюги живлення риб, причини їх руйнування. Розмноження риб у природі. Навколишнє середовище риб. Пристосування риб до умов навколишнього середовища. Охорона риб. 134-135,
141-142. Опрацювати ст. на 134-135, 141-142. Відповідати на запитання.
27. Комахи. Живлення комах. Ланцюги живлення комах, причини їх руйнування. Розмноження комах у природі. Навколишнє середовище комах. При-стосування комах до умов навколишнього середовища. Охорона комах. Контрольна робота. 134,
140-141. Опрацювати ст. на 134, 140-141. Відповідати на запитання.
28. Органи тіла людини, системи органів. Організм людини – єдине ціле. Шкіра. Її значення. Гігієна шкіри. 155-157 Опрацювати ст. на 155-157 стор. Практичне завдання. Потренуйся надавати допомогу собі і іншим при ушкодженнях шкіри.
29. Скелет і м’язи. Їх значення. Зміцнення скелета і м'язів. 157-161 Стор. 157-161. Опрацювати статті. Чому учні повинні носити рюкзаки, а не портфелі? Повторити «Гриби», ст. 150-152
30. Органи травлення. Їх значення. Гігієна харчування. 161-164 Опрацювати статтю з підручника. Розказати молодшим у сім’ї, як доглядати за зубами Повторити «Скелет і м’язи”, ст. 157-161.
31. Органи дихання. Їх значення. Турбота про чистоту повітря. 164-166 Ст. 164-166. Опрацювати статті. Поміркуй: як слід турбуватись про чистоту повітря? Повторити «Шкіра», ст. 156
32. Органи кровообігу. Їх значення. Зміцнення серця. 166-168 Ст. 166-168. Опрацювати статті. Поміркуй чому в людини змінюється частота пульсу?
33. Нервова система. Їх значення. 168-169 Опрацювати ст. на стор. 168-169.
34. Органи чуття (зір, слух, нюх, смак, дотик). Контрольна робота. 169-172 Ст. 169-172. Опрацювати статті. Розказати молодшим друзям, як слід берегти очі.
35. Підсумкова контрольна робота.
Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Zaia (26.11.2012)
Переглядів: 3562 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!