Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Карта вивчення підлітка, схильного до правопорушень

Карта вивчення підлітка, схильного до правопорушень

1. Загальні дані:

1) Школа__________________________________________ Клас  ____________________

2)    Прізвище, ім'я, по-батькові учня _____________________________________________

_____________________________________________

3)    Дата народження  «________»   ____________        ___________  року

4)    Домашня адреса __________________________________________

2. Дані спостережень класного керівника:

 

1)      Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігаються

__________________________________________________________________

2)      Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчиться, то з яких предметів?)__________________________________________________________________

3)    Ставлення до праці (що любить робити?)

________________________________________________________________________________________

4)   Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто вони?)

______________________________________________________________________

5)    Ставлення до дорослих, учителів (хто з них є авторитетом, чому?)

_______________________________________________________________________

6)    Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)
_______________________________________________________________________
7)     Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурою мови?
Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?)
_______________________________________________________________________
 8)    Які засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сім'єю тощо?
_______________________________________________________________________
 3. Умови життя в сім'ї:

1) Прізвище, Ім'я, по-батькові батьків, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони?

Батько:____________________________________________________________
Мати: _____________________________________________________________
2) Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, матеріальна забезпеченість сім'ї)
___________________________________________________________________
 3)     Взаємовідносини в сім'ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім'ї (алкоголізм, хуліганство, судимість)?
 ____________________________________________________________________
4)  Виховання в сім'ї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю з боку членів сім'ї. Відношення учня до батьків і батьків до нього)
_______________________________________________________________________
 5) Стан здоров'я учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?
_______________________________________________________________
4. Висновки:
1)      Які причини відхилення від позитивної поведінки?
_______________________________________________________________________
2)  Комплекс заходів, які рекомендуються або раніше застосовувалися  для перевиховання підлітка:
_______________________________________________________________________
 Класний керівник        (_____ ________________________)

«_________»_________________________________20___   року

 

Висновок психолога:

______________________________________________________________________
Психолог                                                                              (_____________________________)

«__________»_________________________20______ року

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (17.01.2011)
Переглядів: 3031 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!