Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник | [ Додати статтю ] |
Карта вивчення підлітка, схильного до правопорушень 1. Загальні дані: 1) Школа__________________________________________ Клас ____________________ 2) Прізвище, ім'я, по-батькові учня _____________________________________________ _____________________________________________ 3) Дата народження «________» ____________ ___________ року 4) Домашня адреса __________________________________________ 2. Дані спостережень класного керівника: 1) Основні вияви «труднощів», де, з якого часу спостерігаються __________________________________________________________________ 2) Ставлення до навчання (успішність, чи має бажання вчитися, якщо не вчиться, то з яких предметів?)__________________________________________________________________ 3) Ставлення до праці (що любить робити?) ________________________________________________________________________________________ 4) Поведінка в колективі (взаємовідносини з колективом, чи має друзів, хто вони?) ______________________________________________________________________ 5) Ставлення до дорослих, учителів (хто з них є авторитетом, чому?) _______________________________________________________________________ 6) Як проводить вільний час? (гуртки, спорт, чи цікавиться музикою, театром, кіно, читанням художньої літератури?)
_______________________________________________________________________
7) Норми культурної поведінки (чи володіє навичками культурної поведінки і культурою мови?
Такт по відношенню до дорослих, товаришів. Охайність. Як веде себе в громадських місцях?) _______________________________________________________________________
8) Які засоби впливу застосовувались до учня школою, батьківським комітетом, сім'єю тощо?
_______________________________________________________________________
3. Умови життя в сім'ї:
1) Прізвище, Ім'я, по-батькові батьків, місце роботи. Чи має сестер, братів? Які вони? Батько:____________________________________________________________
Мати: _____________________________________________________________
2) Матеріально-побутові умови (в яких умовах проживає, матеріальна забезпеченість сім'ї)
___________________________________________________________________
3) Взаємовідносини в сім'ї. Чи мають відхилення в поведінці члени сім'ї (алкоголізм, хуліганство, судимість)?
____________________________________________________________________
4) Виховання в сім'ї (характер впливу на учня, його участь у домашній роботі. Заохочення і покарання. Наявність контролю з боку членів сім'ї. Відношення учня до батьків і батьків до нього)
_______________________________________________________________________
5) Стан здоров'я учня. Фізичний розвиток. Чи займається спортом? Які відхилення має у фізичному чи розумовому розвитку?
_______________________________________________________________
4. Висновки:
1) Які причини відхилення від позитивної поведінки?
_______________________________________________________________________
2) Комплекс заходів, які рекомендуються або раніше застосовувалися для перевиховання підлітка:
_______________________________________________________________________
Класний керівник (_____ ________________________)
«_________»_________________________________20___ року Висновок психолога: ______________________________________________________________________
Психолог (_____________________________)
«__________»_________________________20______ року | |
Переглядів: 3031 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |