Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Картка відвідування сім’ї
1. П. І. Б. учня _________________________________________________________________________
2. П. І. Б. батьків _________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
3. Тип родини (повна, неповна, багатодітна, «материнська») _______________________________
4. Вік батьків:
батька ________________ матері ________________
5. Освіта й соціальний статус батьків:
батька ________________ матері ________________
6. Уклад сімейного життя (сприятливий, суперечливий, несприятливий) ___________________
______________________________________________________________________________________
7. Рівень психолого-педагогічної культури (високий, середній, низький):
батька ________________ матері ________________
8. Характеристика взаємин між членами сім’ї (організаційна, емоційна, вольова, конвенціальна,
комунікативна, інтелектуальна єдність) ________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
9. Ціннісні орієнтації сім’ї ________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
10. Захоплення батьків ___________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
11. Конкретна допомога батьків школі _____________________________________________________
______________________________________________________________________________________
______________________________________________________________________________________
12. Індивідуальні особливості дитини ______________________________________________________
13. Рівень вихованості ____________________________________________________________________
14. Навчальна успішність учня ____________________________________________________________
15. Недоліки в сімейному вихованні, помічені психологом або педагогами __________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
16. Особливості родини, які потрібно враховувати школі ____________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
17. Чи є ця сім’я проблемною _____________________________________________________________
18. Педагогічні цілі, що витікають з характеристики соціального статусу родини _____________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________
19. Напрями та особливості психолого-педагогічної роботи з цією родиною _________________
_______________________________________________________________________________________
_______________________________________________________________________________________

Психолого-педагогічний аналіз позакласного виховного заходу
І. Обґрунтування вибору змісту, форми та цілей виховного заходу
1. Тема ___________________________________________________________________
2. Мета ___________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
3. Форма проведення заходу (лекція, бесіда, диспут, екскурсія тощо)
_________________________________________________________________________
4. Відповідність заходу віковим особливостям школярів
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
5. Причини, внаслідок яких виникла потреба проведення заходу з цієї тематики (зацікав-
леність школярів, отримання необхідної інформації для вчителя, особливості ситуаціїї,
що склалася, конкретний випадок, що потребує реагування, тощо)
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
6. Основні завдання виховного заходу
_________________________________________________________________________
ІІ . Психологічне обґрунтування виховного заходу
1. Попередня організаційна робота з підготовки до заходу з боку шкільного психолога
(психодіагностування, підготовка теоретичного матеріалу, робота з учнями, педагогами,
батьками, консультування зі спеціалістами та ін.)
_________________________________________________________________________
2. Попередня робота з підготовки до заходу з боку учнів (вивчення літератури, підготовка
виступів і т. ін.)
_________________________________________________________________________
3. Які особистісні якості, знання, вміння та навички знадобляться під час підготовки до
заходу
_________________________________________________________________________
4. Прізвища учнів, яких необхідно залучити до підготовки й проведення заходу
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________
5. Розвитку яких психічних процесів та якостей школярів сприяють інформація та завдан-
ня, використані в цьому заході
_________________________________________________________________________
6. На розвиток яких особистісних якостей спрямований захід
_________________________________________________________________________
ІІІ . Психолого-педагогічний аналіз перебігу заходу
1. Організація початку заходу
_________________________________________________________________________
2. Рівень дисципліни учнів під час проведення заходу
_________________________________________________________________________
3. Рівень зацікавленості учнів запропонованим матеріалом
_________________________________________________________________________
4. Рівень емоційності учнів
_________________________________________________________________________
5. Прояв почуттів, емоцій у школярів під час проведення заходу
_________________________________________________________________________
6. Оцінка роботи ведучих заходу
_________________________________________________________________________
ІV. Самоаналіз заходу
1. Чи досягнуто поставленої мети
_________________________________________________________________________
2. Оцінка підготовленості до виховного заходу з боку педагога (врахування вікових осбли-
востей, робота з різними групами учівського колективу, педагогічний такт, різноманіття
використаного педагогічного «арсеналу» та ін.)
_________________________________________________________________________
3. Недоліки в проведенні заходу
_________________________________________________________________________
4. Успішність заходу
_________________________________________________________________________
5. Рекомендації з подальшої роботи

Категорія: Я - класний керівник | Додав: OlgaREX (31.07.2010) | Автор: Ольга E
Переглядів: 5748 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!