Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Характеристика студентки – практикантки 4-го курсу 5 групи факультету початкової освіти ___________ського державного педагогічного університету спеціальність: «Початкове навчання, англійська мова»
Світлани Станіславівни Коваленко Студентка проходила навчально–педагогічну стажерську практику на базі _______ської загальноосвітньої школи І – ІІІ ступенів №___ у 2-А класі з 01.02.2010 по 05.03.2010рр. За період практики студентка виявила вміння до планування змісту соціально - педагогічної роботи та вчасного його втілення; ефективної взаємодії та співпраці з учнями школи; діагностування міжособистісних взаємин дітей; організувала свою роботу відповідно до вимог, правил внутрішнього розпорядку закладу. Студентка – практикантка під час проходження практики проводила всі заходи та уроки згідно з навчальним планом класного керівника; проводила музичні бесіди; провела виховні години на теми: «Інтелектуальна гра «Найрозумніший»; взяла участь у проведенні свята 8 Березня; проводила ігри для розвитку пам’яті, уваги, уяви, для згуртування колективу. Уроки проведені студенткою були змістовні і цікаві, з дотриманням структурних елементів. Студентка використовувала інноваційні форми навчання, ретельно готувалась до кожного уроку. Особистісні якості студентки – практикантки – сумлінність, відповідальність, товариськість, наполегливість, дисциплінованість, ввічливість, мобільність, комунікабельність та коректність. Слід відмітити високу ступінь підготовленості, достатній теоретичний рівень студентки з фахових та психолого-педагогічних дисциплін, майстерне володіння методикою викладацької, організаторської роботи. Результати проходження навчально-педагогічної практики студенткою С. С. Коваленко рекомендовано оцінити на «відмінно». Директор школи ______________ /П.І.Б./ Класний керівник _______________ /П.І.Б./ | |
Переглядів: 35445 | Рейтинг: 3.6/7 |
Всього коментарів: 0 | |