Каталог статей
Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа | [ Додати статтю ] |
Конкурс акторської майстерності Правила: від кожного загону вибираються по два (мінімум) представники – хлопчик і дівчинка. Вони продумують за допомогою вихователів собі імідж і презентують його. Це й буде І конкурсом. Далі – різноманітні конкурси, в яких учасники демонструють свої акторські здібності. Конкурси оцінює журі. Після кожного конкурсу один чи кілька учасників, які набрали найменшу кількість балів, вибувають (отримуючи при цьому заохочувальні призи – все-таки грають діти), поки не залишиться 1 переможець. Кількість конкурсів визначається Вашою фантазією і можливостями, кількістю учасників (загону) і відведеним на гру часом. Нижче наводяться завдання, з яких можна скласти цікаву конкурсну програму. І.Ведучий: Уявіть та інсценізуйте нам ситуації: 1. Вокзал. Потяги прибувають і відправляються. Зараз вам за моїм сигналом треба показати дії людини, яка, запізнюючись, застрибнула у потяг, що вже рушив, і через деякий час дізнається, що потяг іде в протилежний потрібному бік. 2. Ви поспішаєте до вагону. У руках – сумка з речами, пакет із яблуками, за спиною – рюкзак. Раптом пакет рветься, яблука розкочуються. Ваші дії. 3. Ви прибули додому і раптом виявили, що сумка не ваша. 4. Ви вийшли з вагону, потяг пішов. Раптом з’ясовується, що це не ваша станція, а потяга не буде цілий тиждень. ІІ. Кожному учаснику потрібно показати звуками, мімікою, жестами: - скрип дверей - чайник, що кипить - транспорт, що заводять - вентилятор - як смажиться котлета - як лижник іде по снігу - як б’ється скло. ІІІ. Потрібно сісти так, як сідає: - мавпа - бджола на квітку - квочка на яйце - один із трьох товстунів - дуже втомлена людина. ІV. Продемонструвати, як іде людина: - яка добре пообідала - у якої тисне взуття - яка невдало підфутболила цеглину - з гострим приступом радикуліту - артист балету - канатоходець. V. Мімікою і звуками зобразити: - як вас облили супом у їдальні - як на вас у лісі напала зграя комарів - як ви входите удвох у вузькі двері. VІ. Мімікою і звуками зобразити: - занепокоєння кота - сумного пінгвіна - захопленого і радісного кролика - розгніване порося. VІІ. Мелодію пісні „Солнечный круг”: - прогавкати - пронявкати - промукати - проквоктати. VІІІ. Виконати 1-2 куплети „В лесу родилась ёлочка” так, як би її заспівали б: - африканські людожери - індійські йоги - кавказькі горці - оленеводи Чукотки - воїни-індіанці - англійські джентльмени. ІХ. Покажіть танець: - зі шваброю - зі стільцем - з чемоданом - з чайником - з подушкою Х. Покажіть танець маленьких: - кошенят - щенят - мавпенят - поросят - лошат. ХІ. Зобразити скульптури – „жертви спорту” - штангіста, який не встиг вчасно відстрибнути від штанги, - воротаря, який піймав шайбу зубами, - парашутиста, який забув, за що смикати, - горнолижника, який не встиг утекти від лавини. ХІІ. Прочитати вірш „Наша Таня” виразно: - як на мітингу - як диктор телебачення - з дефектом мови - як будь-хто із знаменитостей (Путін, Єльцин, Кучма...) Наша Таня громко плачет: Уронила в речку м’ячик. Тише, Танечка, не плач! Не утонет в речке м’яч! Підведення підсумків. Нагородження. | |
Переглядів: 3324 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |