Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Гурткова робота | [ Додати статтю ] |
Тема. Інструменти та матеріали. Мета: ознайомити дітей з інструментами та матеріалами для гачкуваня, розвивати у дітей вміння поєднувати кольори і виховувати любов до мистецтва. Обладнання: набір гачків, ниток для гачкування. Хід заняття. І. Вступна бесіда. - Діти чи подобаються вам яскраві і гарні іграшки? - Хто з вас хотів би сам виготовити іграшку, або закладку до книжки, а може хтось з вас хотів би своїми руками згачкувати красивого комірчика, чи оздобити носову хусточку? - А як ви думаєте, чи можна зробити виріб не докладаючи зусиль? - А чи можна зробити виріб без інструментів чи матеріалів? Звичайно, що ні. Отож на сьогоднішньому занятті гуртка ми почнемо пізнавати світ краси з самого початку. А початок цей власне у вмінні правильно підібрати інструменти і матеріали. - А які ж інструменти потрібні нам? - Як же ж правильно підібрати гачки? Але добрати гачки, це лише половина справи, а другою важливою складовою є підібрати нитки. Це означає, що маємо навчитись підбирати товщину нитки, а також колір. Отже, тема сьогоднішнього заняття є : ІІ. Оголошення теми заняття. - Діти, сьогодні на занятті ви дізнаєтеся, які інструменти та матеріали необхідні для гачкування. ІІІ. Розповідь керівника. Приступаючи до в'язання, перш за все добирають гачок та нитки. Гачки для в'язання бувають металічні, дерев'яні, пластмасові та кісткові. Розрізняють гачки короткі (12-15 см.) і довгі (35-45 см.), товсті і тонкі (№ 1-6). (Показ набору гачків). Більш зручні гачки з пластмасовою або дерев'яною ручкою, а також ті, в яких є приплюснута частина. Основна частина гачка - головка, але її товщину визначає номер гачка. Якщо товщина головки 3мм, то це гачок № 3. У в'язальниці для роботи з нитками різної товщини повинен бути набір гачків від №1 до №6. Підбираючи гачок, потрібно особливу увагу звернути на головку. Надто гостра головка пошкоджує вказівний палець лівої руки, а тупа розтягує петлі і ускладнює в'язання. Гачки завжди зберігають в коробці, так як подряпини, викривлення роблять їх непридатними для роботи. Гачок повинен бути в 1,5-2 рази тонший за самі нитки, щоб добре захоплювати нитку, не розділяти її. Вироби з шерстяної пряжі в'яжуть товстими гачками (№2-6). Тонкими металічними гачками (№ 0,5-1,5) в'яжуть ажурні вироби (мережива, серветки). Для в'язання використовують нитки: шерстяні, напівшерстяні, синтетичні, гарус, краше, лляні, катушечні № 10-20. сеттону, ірис та інші. (Показ набору ниток для гачкування). При доборі ниток для в'язання необхідно враховувати поєднання кольорів. Кожен колір має багато відтінків від світлого до темного, наприклад: від світло-сірого до чорного, від світло-голубого до темно-синього, від жовтого до червоного. Кольори підібрані в такій послідовності добре поєднуються. ІІІ. Розвиток вмінь дітей поєднувати кольори. -А зараз ми з вами будемо вчитися поєднувати кольори. ІV. Підсумок заняття. - Що сьогодні ви дізналися нового на занятті. - Які бувають нитки? - Які гачки? - Чи сподобалося вам заняття? | |
Переглядів: 3248 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |