КВЕСТ-ГРА
«Пригоди першокласників у чарівному царстві»
Автор: Шевченко Антоніна Анатоліївна, вихователь групи продовженого дня 1 класу Добропільської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №6 Добропільської міської ради.
Мета: формувати у дітей вміння дотримуватися правил колективної гри;
виховувати у дітей почуття товариськості, бажання прийти друзям на допомогу, шукати вихід з проблемних ситуацій; виробляти навчальні навички (вміння відповідати на запитання, слухати відповіді інших, не перебивати мовця); створювати мотивації до читання; розвивати інтерес і допитливість учнів.
Обладнання: чарівна карта, інструкція до карти, лист, зірки, конверти з пазлами, мультимедійна дошка (або телевізор), комп’ютер.
Хід заняття
1.ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ.
Встаньте, дітки, всі рівненько,
Посміхніться всі гарненько.
Посміхніться всі до мене,
Посміхніться і до себе.
Привітайтесь: Добрий день!
Хай гарно розпочнеться новий день!
2.ВСТУПНА БЕСІДА.
Вихователь: Хлопці та дівчата, сьогодні на шкільну електронну пошту надійшов незвичайний лист. В ньому виявився лист, чарівна карта та інструкція до неї.
Пропоную відкрити лист.
Доброго дня, учні 1 класу!
Мене звати Док. Я гном з казкового королівства «Шести царств». Хочу запросити вас до нас в гості та пограти в нашу улюблену квест-гру.
Всього 6 царств та 6 завдань. Вони дуже цікаві. Я думаю, що всі ви любите пригоди. Правда?
Для того щоб пригоди були більш цікавими, а завдання простішими, ви розділіться на дві команди. Перша команда «Пізнайки», а друга «Всезнайки». За правильне виконання завдань команда отримуватиме зірку на свій рахунок.
Карта Шести царств у вас вже є. А саме головне уважно познайомтесь з інструкцією до квесту.
Бажаю вам успіху!
Гном Док.
Вихователь: Згодні на запрошення? Готові вирушати в чарівний світ гри?
З листом ми познайомились. Тепер треба розібратися з інструкцією до квес-гри.
Інструкція до квест-гри
1. Команда повинна працювати злагоджено та дружньо.
2. По закінченню кожного етапу подавати сигнал, взявшись за руки і піднявши їх в гору.
3. Участь в етапах повинні приймати всі учасники команди.
4. Дискваліфікація за шахрайство обох команд.
5. За порушення гри чи грубе порушення дисципліни команда отримує штраф.
Вихователь: Інструкція зрозуміла? Команда «Пізнайки» готова? Команда «Всезнайки» готова? Вирушаємо в путь!
3. ОСНОВНА ЧАСТИНА.
Вихователь: Ось і наша карта. І перша зупинка. Чарівне царство «Казкових героїв»
Додай ім'я казкового героя.
Казкові герої часто носять довгі імена. Давайте назвемо повне ім'я героя.
Вихователь називає одну частину імені командам по черзі, а вони доповнюють другу.
1 команда 2 команда
Кощій... (Безсмертний) Олена...(Чудова)
Василина.... (Премудра) Іван...(Царевич)
Хлопчик-з....(пальчик) Спляча...(красуня)
Баба- ...(Яга) Змій...(Горинич)
Гуси-...(Лебеді) Крихітка...(Ховрошечка)
Коник...(Горбоконик) Сівка....(Бурка)
Соловей… (Розбійник) Курочка- ...(Ряба)
Молодці, як швидко та дружньо ви справилися. Кожна команда отримує по зірочці на свій рахунок.
Вихователь: Вирушаємо далі. Друга зупинка. Чарівне царство «Загадок»
1 команда 2 команда
Чекали маму з молоком, У дитинстві всі над ним сміялися,
А пустили вовка в дім, Відштовхнути його старалися:
Ким же були ці Адже ніхто не знав, що він
Маленькі діти? Білим лебедем народжений.
(Семеро козенят) (Гидке каченя )
Вона була артисткою Він в Італії народився,
Прекрасної, як зірка, Він пишався своєю сім'єю.
Від злого Карабаса Він не просто хлопчик-цибуля,
Втекла назавжди. Він надійний, вірний друг.
(Мальвіна) (Чиполіно)
Над простим моїм питанням Старенька бабуся у лісі жила,
Не витратиш багато сил. Гостинці для неї онука несла.
Хто хлопчика з довгим носом Хто дівчинку ту по дорозі зустрів?
З поліна змайстрував? Як казка ця зветься? Хто б відповів?
(тато Карло) («Червона Шапочка»)
Допоможе завжди вам, Хто моторчик свій заводить?
І птахам, і дітлахам. З даху в гості хто приходить?
Він під деревом сидить, І на свято він дістався —
Добрий лікар… Скажем дружно: «Здрастуй,…»
(Айболить) (Карлсон).
Так набридло на віконці Вигнав дід козу із хати —
Все на сонечку сидіть. Та й пішла вона блукати:
Я візьму і покочуся, Всі козу ту виганяли,
Щоб побачити весь світ. Рак козуню ущипнув,
(«Колобок») Зайцю хатку повернув. («Коза-дереза»)
Сидить дівчина в корзині Він розбійник, він лиходій,
На ведмежій дужій спині. Свистом він лякав людей.
А чому ж вона сховалась (Соловей-розбійник.)
До ведмедя не призналась?
(«Маша і ведмідь»)
Ви дуже швидко виконали і це завдання, за що і отримуєте по зірочці на свій рахунок.
Вихователь: Ну, що вирушаємо далі! Третя зупинка. Чарівне царство «Казок»
Казок є дуже і дуже багато. І всі вони вчать нас відрізняти хороше від поганого, друзів від ворогів, поважати добро і правду, боротися зі злом.
— А ви знаєте казки? Зараз перевіримо:
1 команда
«…А Півник тим часом замісив тісто, приніс дрова, розпалив у печі, а Мишенята танцюють та в ігри грають…» (Колосок).
«…Кізонько моя мила, Кізонько моя люба, чи ти пила, чи ти їла?..» (Коза-Дереза.)
«…Не їж мене, я тобі пісеньку заспіваю…» (Колобок).
Старенька бабуся у лісі жила.
Гостинці для неї онука несла.
Хто дівчинку цю по дорозі зустрів?
Як казка ця зветься? Хто б відгадав?
(Шарль Перро «Червона Шапочка»)
На городі виростала,
Сили набирала,
Непомітно, дуже швидко,
Великою стала.
Став тут дід усіх гукати
Та красуню рвати.
А цю казку, діти, ви
Встигли відгадати?
(Українська народна казка «Ріпка»)
До школи прямує хлопчак дерев'яний,
Чомусь потрапляє у цирк полотняний.
Відома ця книжка тобі, чи не так?
В пригодах яких побував цей хлопчак?
(О.Толстой «Пригоди Буратіно»)
2 команда
«…От Котик почув Півника, прибіг, забрав його у Лисички і приніс додому…» (Котик і Півник).
«…Хто, хто тут живе? Я – Мишка-шкряботушка, Жабка-скрекотушка, Зайчик-побігайчик! А ти хто така?» (Рукавичка).
Він веселий і незлобний,
Цей хороший дивачок.
З ним господар хлопчик Робін
І товариш П'ятачок.
До прогулянок він ласий,
Є на мед чутливий нюх,
Зветься плюшевий ведмедик,
Всім відомо... (Вінні-Пух).
(Олександр Мілн «Вінні-Пух»)
Підробив він голосок,
Став малим співати.
Здогадалися вони:
Ні, не наша мама.
(Українська народна казка «Вовк та семеро козенят»)
Сидить дівчина в корзині
На ведмежій дужій спині.
А чому ж вона сховалась
До ведмедя? Не призналась.
(Російська народна казка «Маша та ведмідь»)
Хто моторчик свій заводить?
З даху в гості хто приходить?
І на свято він дібрався.
Скажем дружно: «Здрастуй, ... (Карлсон)».
(Астрід Ліндгрен «Карлсон»)
Ви добре виконали завдання, тож рухаємося далі.
Вихователь: Четверта зупинка. Чарівне царство «Танцювальне»
ВИДЕО-ФІЗ-ХВЛИНКА «_________________»
Вихователь: Передостання зупинка, п’ята. Чарівне царство «Казкового одягу»
1 команда 2 команда
Найдобріший і безстрашний чоловік носив докторський білий халат, білу шапочку, на носі окуляри. (Доктор Айболить.) Який казковий герой любив яскраві фарби і тому носив жовті канареєчные штани і помаранчеву сорочку з зеленою краваткою? (Незнайко.)
Який персонаж ходить в червоній (або блакитний) шубі з білим коміром, носить валянки, і шапку, а ніс і щоки у нього завжди червоні? (Дід Мороз) Хто був володарем жаб'ячої шкіри? (Василина Прекрасна.)
Одягнений він був чарівно - шовковий кафтан, тільки не можна сказати, якого кольору цей каптан: він відливав то синім, то зеленим, то червоним, дивлячись куди він повернеться. (Оле-Лукойє.) Жінка, закутана в найтонший білий тюль, який, здавалося, був зітканий з мільйонів снігових зірочок. Жінка ця, надзвичайно прекрасна, була вся з льоду, з сліпучого, блискучого льоду! (Снігова королева.)
Молодці, ви гарно справилися. Кожна команда отримує по зірочці на свій рахунок. Рухаємось далі.
Вихователь: Осі і наша остання зупинка, шосте царство. Чарівне царство «Пазликів».
У кожної команди є конверт з пазлами. Вам треба швидко і правильно скласти картинку і вказати назву казки за епізодом.
Команди готові. Молодці, гарно справилися з завданням. Наші пригоди закінчилися. Підрахуємо кількість ваших зірок.
Перша команда «Пізнайки» - ___ зірок; Друга команда «Всезнайки» - ___ зірок.
3. Підведення підсумків.
Ось і підходить до кінця наша казкова пригода по королівствам. Сьогодні ви показали себе справжніми знавцями казок. А найголовніше ви показали, як вмієте працювати в команді. І я вважаю, що це найголовніше. Працювати командою краще, ніж поодинці. Я бачу ваші радісні обличчя, а це значить, що ми разом з вами отримали масу позитивних емоцій і кожен з нас став сьогодні ще добрішим.
Скачати
Джерело: http://abetkaland.in.ua/prygody-pershoklasnykiv-u-charivnomu-tsarstvi/ |