Космос
Діти виходять на вулицю. Вчитель об’єднує клас у дві команди та оголошує про початок космічної подорожі. Для цього потрібно затвердити маршрут, але на мапі зникли всі картки з координатами планет. Кожна планета позначає свою цифру і станцію, на якій знаходиться космонавт. І тут потрібно вирішити перші завдання.
Завдання «Лабіринт»
Одній дитині (капітану космічного корабля) зав’язують очі і запускають у лабіринт, намальований крейдою на асфальті (або викладений на землі мотузками). Команда має провести капітана через лабіринт так, щоб він не вийшов за його межі. Будь-який заступ за лінію — і треба проходити лабіринт із початку. Проводячи капітана лабіринтом, кожен учасник команди може вимовляти тільки одне слово («прямо», «праворуч», «стій» тощо) і тільки у свою чергу. Якщо провідники збиваються (кажуть два слова або не в свою чергу), капітан починає прохід лабіринту спочатку.
Завдання «Змагання на влучність»
Потрібно запустити «космічні розвідувальні зонди» (кульки, скатані з фольги) і вивчати «кільця Сатурна» (гімнастичні обручі). Завдання дітей потрапити кулькою в кільце (обруч).
Завдання «Допомога Всесвіту»
Діти об’єднуються у дві команди, їм дають два порожні контейнери. Один для паперу, а другий для пластмаси. Їм потрібно розсортувати сміття по контейнерах.
Джерело: https://osvitoria.media/experience/try-kvesty-yaki-vchytel-mozhe-organizuvaty-na-svoyemu-urotsi/ |