Каталог статей
Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа | [ Додати статтю ] |
КВК «Буду я природі другом»
Мета: сприяти формуванню розвитку пізнавального інтересу дітей; стимулювати до пошукової діяльності; сприяти повноцінному, цікавому проведенню вільного часу; виховувати бережне ставлення до навколишнього середовища. Хід гри Ведучий. Діти, усе що оточує нас, серед чого ми живемо — це природа. Природа дає все необхідне для життя людей, тварин, рослин — воду і повітря. Природа потребує постійної уваги, турботи. Ми повинні берегти природу, охороняти її багатства. Сьогодні ми пограємо в гру — клуб веселих і кмітливих. Будуть змагатися дві команди — «Всезнайки» і «Пізнайки». Як на кожній грі, у нас є журі, яке буде слідкувати за її ходом і в кінці визначить команду-переможницю. Отже, розпочинаємо. І. Привітання команд.
II. Розминка для команд. 1. Яка зараз пора року? 2. Який місяць літа? 3. По чому видно, що зараз літо? 4. Які стоять дерева? 5. Який колір листя у дерев в порівнянні з ним ранньої весною? 6. Чим відрізняється ялина від інших дерев? 7. Як доглядають за деревами? (Обкошують, поливають, білять вапном) 8. У яких дерев листя восени червоне? (Горобина, клен,осика) Рекламна пауза. Дидактично-екологічна гра «Відгадай. хто це?» — Кар-кар, тюх-тюх, тук-тук, цінь-цвірінь. — Ме-ме, му-му, гав-гав, няв-няв. III. Вікторина. Дикі і свійські тварини. 1. Тварини, яких розводить людина і використовує у своєму господарстві. 2. Назвіть диких тварин. 3. Чому вони дикі? 4. Як готується до зими заєць? 5. Як готується білка? 6. Який страшний звір любить малину? 7. Худим чи жирним лягає ведмідь у барліг? 8. Як допомагають тваринам взимку лісники? Рекламна пауза. Дидактично-екологічна гра «Ходить буква рядами». Ходить буква рядами, Дружити хоче з нами, Кого за руку візьме Нехай той птаха назве. 9. Ластівки, журавлі, соловей — перелітні чи зимуючі птахи? 10. Назвіть іще пташок, які полетіли в теплі краї. 11. Що таке вирій? (Тепла пташина країна) 12. Назвіть пташок, які зимують у нас? 13. Чим живляться пташки взимку? 14. Чим страшна зима для птахів? (Голодом, холодом) 15. Як люди допомагають пташкам? 16. Який випадок із свого життя ви можете розповісти? (Як допомогли тварині, пташці, посадили деревце) Психологічний тренінг. Психолог. Я запрошую вас пограти і перетворюю всіх на насіння. (Діти згортаються в клубочок). З теплим весняним сонцем насіння починає повільно рости. (Піднімаються). У нього з'являються листочки. (Руки тягнуть вгору). Росте стебельце (тіло витягується), і з'являються перші пуп'янки на гілочках. (Руки в сторони, пальці стиснуті в кулачки). Настає радісний день і пуп'янки лопаються. (Різко розтуляють кулачки). Пагін перетворюється на чудову сильну квітку. Наступає літо. Квітки гарнішають, посміхаються сусідам-квітам, кивають їм голівками. (Діти повертаються один до одного, усміхаються). Але ось подув холодний вітер, наступила осінь. Квітка гойдається в різні сторони, бореться з негодою (коливання рук, голови, тіла), квітка нахиляється до землі, їй сумно. Та ось пішов зимовий сніг. Квітка знову перетворилася на насіння. (Згорнутися в клубочок). Сніг прикрив насіння, йому тепло і спокійно. Скоро знову настане весна і воно оживе. А тепер тихенько, так, як листячко з дерев падає на землю, сідаємо на стільчики. Ведучий. Загадки про тварин, птахів. Довгі ноги, довгий ніс, Прилетів — обід приніс: Смачних жабеняток Для своїх маляток. (Журавель) Чорномазий, білодзьобий Віл за плугом важко ходить, Черв'ячків, жучків знаходить — Сторож вірний, друг полів, Перший вісник теплих днів. (Грак) Хто гнізда свого не має, Яйця іншим підкидає. Та у лісі в холодку Все кує: ку-ку. (Зозуля) Хоч не шию я ніколи, Та голок в мене доволі. (їжак) Скрізь цей птах літає, Безліч мошок поїдає. За вікном гніздо будує, Тільки в нас він не зимує. (Ластівка) Хвіст пухнастий, Хутро золотисте, В лісі живе, В селі курей краде. (Лисиця) Хто в зиму холодну Ходить злий та голодний? (Вовк) У сірій шубці зимовій, А влітку у рудій. (Білка) Учень. Бережімо ріки, Бережімо води, Як матусю рідну, Бережім природу. Учень. Бережімо кожну Квіточку й травичку, Бо ми всі — природи . Рідної частички. Ведучий. Буду я природі другом. Це значить, що ми повинні дотримуватися правил поведінки в природі. (Команди називають правила поведінки в природі). · Не ламай гілки дерев і кущів. · Не пошкоджуй кору дерев. · Не руйнуй пташиних гнізд. · Не лови диких тварин. · Не рви квітів. Ведучий. І ось настав час нашого вельмишановного журі (журі підводить підсумки конкурсу). Надавати допомогу всьому живому на землі повинен вміти кожен з нас, щоб стати добрим захисником і дбайливим господарем рідної природи. | |||
Переглядів: 6346 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |