Каталог статей
Головна » Статті » Літній оздоровчий табір (пришкільний та ін.) » Барви сонячного літа | [ Додати статтю ] |
Магія імені Заняття для учнів 4-8 класів Мета: формування позитивної самооцінки; підвищення самоповаги; розвиток креативного мислення. Обладнання: кольорові олівці, фарба, крейда, папір А4, А3, ножиці, ватман, старі журнали, ножиці, клей, скоч, велика паперова квітка. План-конспект заняття Психолог. Ще прадавні люди вважали, що існує взаємозв’язок між ім’ям та долею людини. За ім’ям можна визначити походження людини, її національність, стать, віросповідання. Воно впливає і на характер людини. В самому звучання імені зашифровано багато інформації. Одне і теж ім’я може звучати по-різному: лагідно, приємно, велично, жорстко, сухо, неприємно. Кожне ім’я несе в собі запас енергії. Чим «сильнішим» є ім’я, тим повніше може проявитись особистість, само реалізуватися. Сильним стає ім’я в тому випадку, коли людина приймає його. І. Вправа «Малювання імені». 1. На папері дитина пише перелік варіантів свого імені. Необхідно вибрати одне, яке б хотілося намалювати. 2. Використовуючи засоби образотворчого мистецтва, намалювати своє ім’я. 3. Написати вертикально своє ім’я і напроти кожної літери написати не менше 3 асоціацій. 4. Обговорення малюнка і асоціативного ряду. ІІ. Закодоване ім’я. 1. Із літер свого імені скласти інші. 2. Вибрати те, яке найбільше сподобалося. Воно є таємним (ім’я-захисник). ІІІ. Вправа «Метелик». Уявіть метелика: його легкість, чарівність, неповторність. За легендою коли народжується дитина, над ним кружляє хоровод метеликів. Це можливі імена дитини. Вони чекають, щоб їх обрали. Ви не знали, що метелики-імена літають по білому світу в пошуках свого хазяїна? Метелики обережно підлітають до малюка і якщо його подих не порушує польоту, метелик назавжди залишається з дитиною, віддаючи їх свою легкість і крила для польоту. Із обгорток з цукерок, журналів діти роблять «свого метелика», пишуть на ньому найулюбленіше ім’я. ІV. Вправа «Хоровод метеликів». Вироблені з паперу метелики наклеюються на велику квітку (ромашку). V. Обговорення. Що сподобалося? Що не сподобалося? Чи важко було малювати своє ім’я? | |
Переглядів: 2671 | Рейтинг: 5.0/1 |
Всього коментарів: 0 | |