Математика (5 годин на тиждень) авт. Богданович М.,Кочина Л., Листопад Н., Шпакова В. підр. М. В. Богданович «Математика», Київ «Освіта», 2 клас, 2002
І семестр
Повторення матеріалу
1. Вступ. Лічба в межах 20. Таблиці додавання та віднімання чисел 2 і 3 в межах 10. Задачі на знаходження суми та на зменшення числа на кілька одиниць (№№1-4). 2. Таблиці додавання і віднімання чисел 4 і 5. Нумерація чисел 1-20. Задачі на знаходження суми і різниці (остачі) (№№5-15). 3. Вимірювання довжин відрізків у сантиметрах та дециметрах. Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння чисел. Задачі на знаходження різниці (№№16-24). 4. Назви компонентів дій додавання та віднімання. Таблиці додавання і віднімання чисел 6 та 7. Задачі на різницеве порівняння. Доба і тиждень (№№25-33). 5. Переставна властивість дії додавання. Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць (№№34-42). 6. Додавання і віднімання в межах 10. Порівняння задач на збільшення і зменшення числа на кілька одиниць. Творча робота над задачею (доповнення задачі різними запитаннями) (№№43-48). 7. Додавання і віднімання в межах 10. Складання прикладів на віднімання з прикладів на додавання (зв'язок дії додавання і віднімання). Задачі на знаходження невідомого доданка (№№49-57). 8. Додавання і віднімання в межах 10. Додавання числа частинами. Складання задач за малюнком та відомим запитанням (№№58-64). 9. Прийоми додавання й віднімання по одному та групами. Порівняння виразу і числа. Розв’язування простих задач (№№65-71). 10. Випадки додавання і віднімання в межах 20, пов’язані з нумерацією чисел. Складання задач за аналогією. Рік і місяці (№№72-80). 11. Випадки додавання і віднімання в межах 20, пов’язані з нумерацією чисел. Розв’язування задач. 12. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 13. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
Таблиці додавання і віднімання чисел. Задачі на дві дії. Дужки
14. Таблиці додавання і віднімання числа 2. Креслення відрізків. Складання і розв’язування простих задач (№№81-88). 15. Таблиці додавання і віднімання числа 3. Відрізок. Ламана лінія. Розв’язування простих задач. Знаходження значень виразів на дві дії (№№89-96). 16. Таблиці додавання і віднімання числа 4. Розв’язування простих задач різних видів. Вимірювання довжини ламаної лінії (№№97-105). 17. Вирази із змінною. Позначення змінної буквою. Розв’язування і порівняння задач (№№106-113). 18. Таблиці додавання і віднімання числа 5. Підготовка учнів до ознайомлення зі складеною задачею. Знаходження довжини ламаної лінії (№№114-122). 19. Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Вимірювання та порівняння довжин сторін трикутника. Розпізнавання геометричних фігур (№№123-132). 20. Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Розв’язування задач. 21. Таблиці додавання і віднімання числа 6. Застосування переставної властивості при додаванні виду 5 + 6. Задачі на знаходження суми, що містять вислів «стільки, скільки» (№№133-140). 22. Таблиці додавання і віднімання числа 7. Застосування різних прийомів обчислення. Складання й розв’язування задач за схематичними записами умов (№№141-148). 23. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного (ознайомлення). Повторення табличних випадків додавання і віднімання (№№149-155). 24. Таблиці додавання і віднімання числа 8. Задачі на знаходження невідомого зменшуваного. Знаходження довжини ламаної лінії (№№156-163). 25. Задачі на дві дії (ознайомлення). Знаходження значень виразів (№№164-170). 26. Задачі на дві дії. Знаходження значень виразів. 27. Таблиці додавання і віднімання числа 9. Периметр многокутника. Пояснення даного розв’язання задачі (№№171-176). 28. Узагальнена таблиця додавання і віднімання одноцифрових чисел. Знаходження за таблицею результатів додавання і віднімання. Розв’язування складених задач за поданим планом (№177-184). 29. Розв’язування складених задач двома способами (ознайомлення). Порівняння виразів. Знаходження периметрів трикутників (№№185-190). 30. Вирази з дужками. Порядок виконання дій у виразах, що містять дужки. Розв’язування складених задач (№№191-198). 31. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Читання виразів різними способами. Розв’язування складених задач (№№199-208). 32. Знаходження значень виразів, що містять дужки. Розв’язування складених задач. 33. Закріплення вивчених таблиць додавання та віднімання чисел. Розв’язування складених задач. 34. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 35. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
Нумерація чисел від 21 до 100
36. Утворення і назви чисел від 21 до 39. Лічба в межах 39. Розв’язування складених задач (№№209-218). 37. Утворення і назви чисел від 40 до 89. Лічба в межах 89. Знаходження значень виразів, що містять дужки (№№219-229). 38. Утворення і назви чисел від 89 до 100. Лічба в межах 100. Складання виразів на дві дії (№№230-239). 39. Лічба десятками до 100. Утворення двоцифрових чисел з десятків і одиниць. Розв’язування простих і складених задач (№№240-247). 40. Знаки «більше», «менше» (ознайомлення). Порівняння чисел і виразів із застосуванням знаків «більше», «менше». Сантиметр. Дециметр. Метр. Вимірювання метром (№№248-255). 41. Письмова нумерація чисел першої сотні: читання чисел, записаних у нумераційній таблиці. Порівняння виразів і чисел. Знаходження значення виразів на дві дії (№№256-263). 42. Письмова нумерація: запис чисел у нумераційній таблиці. Таблиця чисел першої сотні. Порівняння чисел і виразів (№№264-272). 43. Запис чисел під диктовку. Пояснення даного розв’язання задачі. Порівняння чисел. Знаходження значень виразів (№№273-279). 44. Читання, запис і порівняння чисел. Одноцифрові та двоцифрові числа. Попереднє й наступне числа до даного числа. Додавання і віднімання одиниці (№№280-289). 45. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Кути многокутника. Творча робота над задачею (№№290-299). 46. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією чисел. Розв’язування простих і складених задач. 47. Закріплення випадків додавання і віднімання, пов’язаних із нумерацією чисел. Прямий кут. Задачі на знаходження третього доданка (№№300-306). 48. Додавання й віднімання розрядних чисел другого розряду (круглих десятків). Розв’язування простих і складених задач (№№307-314). 49. Розв’язування прикладів і задач на додавання й віднімання круглих десятків. Задачі на знаходження третього доданка (№№315-322). 50. Прямокутник. Порівняння виразу і числа. Знаходження числових значень буквених виразів. Календар (№№323-330). 51. Розв’язування задачі на дві дії складанням виразу (ознайомлення) .Запис чисел у вигляді суми розрядних доданків. Година і хвилина (№№331-341). 52. Знаходження числових значень буквених виразів. Розв’язування задач на дві дії складанням виразу. 53. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 54. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток
55. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач (№№342-350). 56. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Задачі, які містять відношення «на …більше» («на …менше) (№№351-358). 57. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел до обчислень виду 54 + 30, 54 + 3. Вимірювання й порівняння довжин відрізків (№№359-366). 58. Застосування загального правила додавання двоцифрових чисел у випадку обчислень виду 20 + 47. Розв’язування задачі складанням виразу (№№367-374). 59. Квадрат. Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач за малюнками (№№375-382). 60. Числові вирази. Складання та читання числових виразів. Розв’язування задач (№№383-387). 61. Застосування різних прийомів знаходження суми двоцифрових чисел. Розв’язування задач. 62. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (загальний випадок). Розв’язування складених задач (№№388-392). 63. Віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток (закріплення). Задачі на дві дії, у яких потрібно порівняти результат першої дії з одним із даних задачі (№№393-399). 64. Застосування загального правила віднімання двоцифрових чисел до обчислень виду 79 – 40, 79 – 4. Розв’язування задач (№№400-407). 65. Закріплення вивченого матеріалу. Побудова квадрата на папері в клітинку. Знаходження периметра квадрата (№№408-413). 66. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Знаходження значень виразів (№№414-424). 67. Задачі на знаходження невідомого від’ємника. Знаходження значень виразів. Повторення вивченого матеріалу. 68. Узагальнення і систематизація знань і вмінь учнів. Самостійна робота. 69. Аналіз самостійної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел
70. Письмове додавання двоцифрових чисел. Творча робота над умовою задачі (№№425-430). 71. Письмове додавання двоцифрових чисел. Знаходження довжини ламаної лінії. Перетворення іменованих чисел (№№431-438). 72. Коротка форма коментування письмового додавання. Складання задач на дві дії за поданим виразом (№№439-446). 73. Письмове віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування простих і складених задач (№№447-452). 74. Коротка форма коментування письмового віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування простих і складених задач (№№453-460). 75. Закріплення письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел. Складені задачі на збільшення (зменшення) суми двох чисел на кілька одиниць (№№461-468). 76. Повторення усного віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Закріплення письмового додавання і віднімання (№№469-477). 77. Закріплення письмового додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. 78. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 79. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів. 80. Узагальнення знань і вмінь учнів.
|