Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Математика, 2 клас. Продовження

Математика
(5 годин на тиждень)
авт. Богданович М., Кочина Л., Листопад Н., Шпакова В.
підр. М. В. Богданович
«Математика», Київ «Освіта», 2 клас, 2002

ІІ семестр

Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел
з переходом через десяток

81. Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування складених задач.
82. Усне додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок) (№№478-487).
83. Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування прикладів і задач. Розв’язування задач на рух у протилежних напрямах (№№488-494).
84. Усне додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач двома способами (№№495-503).
85. Усне додавання виду 76 + 4. Розв’язування задач на дві дії (№№504-511).
86. Усне додавання виду 38 + 52. Розв’язування задач на зустрічний рух (№№512-520).
87. Усне віднімання виду 40 – 8. Розв’язування задач на порівняння числа із сумою чисел (№№521-529).
88. Закріплення обчислень виду 40 – 8. Порівняння виразу та числа. Складання задачі за поданим виразом (№№530-536).
89. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач.
90. Усне віднімання виду 53 – 8. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№№537-544).
91. Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№№545-554).
92. Закріплення прийому загального випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею (№№555-559).
93. Віднімання виду 50 – 34. Кругові приклади. Розв’язування складених задач (№№560-567).
94. Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач за коротким записом і за малюнком (№№568-575).
95. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Усні обчислення за таблицею. Розв’язування задач (№№576-582).
96. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування складених задач.
97. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
98. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.

Арифметичні дії множення і ділення

99. Ознайомлення учнів із дією множення. Знак множення. Розв’язування задач (№№583-590).
100. Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Розв’язування задач на множення (№№591-600).
101. Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення (№№601-608).
102. Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення числа 2 (№№609-617).
103. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач на множення (№№618-628).
104. Порівняння виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач на дві дії різного ступеня (№№629-635).
105. Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дві дії різного ступеня (№№636-642).
106. Ознайомлення учнів із дією ділення. Знак ділення. Розв’язування задач (№№643-649).
107. Зв'язок дій множення і ділення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв’язування задач (№№650-657).
108. Таблиця ділення на 2. Розв’язування задач на ділення (№№658-663).
109. Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення (№№664-669).
110. Назви чисел при діленні. Розв’язування простих і складених задач на застосування таблиці ділення на 2 (№№670-679).
111. Повторення таблиць множення числа 2 та ділення на 2. Розв’язування задач. Порівняння виразів (№№680-689).
112. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Складання і розв’язування задач (№№690-697).
113. Повторення таблиць множення числа 2 та ділення на 2. Розв’язування задач. Ознайомлення з об’ємними фігурами (конус, циліндр).
114. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
115. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
116. Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№698-706).
117. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач (№№707-714).
118. Коло і круг. Креслення кола. Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій (№№715-722).
119. Вправи з дужками на дії різного ступеня. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Вправи на запам’ятовування таблиці множення числа 3 (№№723-729).
120. Складання виразів із дужками. Повторення взаємозв’язку дій множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії (№№730-737). 121. Повторення письмового додавання та віднімання. Знаходження значень виразів із дужками. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№№738-746).
122. Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій.
123. Таблиця ділення на 3. Розв’язування прикладів і задач (№№747-754).
124. Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Обчислення периметра квадрата (№№755-761).
125. Розв’язування задач на вивчені випадки арифметичних дій. Знаходження значень виразів на дві та три дії (№№762-771).
126. Розв’язування задач на дві дії різного ступеня. Знаходження значень буквених виразів (№№772-780).
127. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задач на дві дії за поданим виразом. Знаходження значень буквених виразів (№№781-787).
128. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
129. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
130. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення і складених задач на три дії за поданим планом (№№788-796).
131. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач.
132. Таблиця множення числа 4. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. (№№797-804).
133. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач (№№805-812).
134. Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4 (№№813-818).
135. Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв’язування задач (№№819-827).
136. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження довжини сторони квадрата за його периметром. Побудова квадрата (№№828-834).
137. Закріплення таблиці ділення на 4. Складання задач за її розв’язанням. Побудова прямого кута на папері в клітинку (№№835-842).
138. Половина, третина і чверть. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Складання задач за схемами виразів (№№843-852). 139. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач.
140. Таблиця множення числа 5. Знаходження значень буквених виразів. Складання і розв’язування задачі за малюнком і схемою (№№853-863).
141. Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5 (№№864-873).
142. Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів (№№874-879).
143. Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв’язування задач (№№880-888).
144. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Порівняння виразів (№№889-896).
145. Порядок виконання дій у виразах. Розв’язування задачі за допомогою складання виразу (№№897-903).
146. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач (№№904-914).
147. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач.
148. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
149. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.

Повторення в кінці року

150. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією (№№915-921).
151. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач (№№922-926).
152. Табличні випадки додавання та віднімання з переходом через десяток. Розпізнавання геометричних фігур (№№927-932).
153. Додавання і віднімання виду 27 + 3, 90 – 2. Розв’язування задач (№№933-940).
154. Випадки додавання і віднімання виду 28 + 5, 46 – 7. Розв’язування задач (№№941-947).
155. Перевірка додавання відніманням. Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Дії з іменованими числами (№№948-954).
156. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 57 + 26. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задач (№№955-959).
157. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток виду 42 – 14, 84 – 53. Розв’язування задач (№№960-965).
158. Повторення вивченого про дію множення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№966-972).
159. Повторення вивчених таблиць множення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№973-978).
160. Повторення вивченого про дію ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№979-983).
161. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№984-987).
162. Узагальнення і систематизація знань учнів.
163. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота за рік.
164. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів.
165. Узагальнення і систематизація знань учнів.
166. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 6726 | Рейтинг: 4.0/1
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!