Математика (5 годин на тиждень) авт. Богданович М., Кочина Л., Листопад Н., Шпакова В. підр. М. В. Богданович «Математика», Київ «Освіта», 2 клас, 2002
ІІ семестр
Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток
81. Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування складених задач. 82. Усне додавання двоцифрових чисел з переходом через десяток (загальний випадок) (№№478-487). 83. Застосування прийомів усного додавання двоцифрових чисел у процесі розв’язування прикладів і задач. Розв’язування задач на рух у протилежних напрямах (№№488-494). 84. Усне додавання виду 38 + 4. Розв’язування задач двома способами (№№495-503). 85. Усне додавання виду 76 + 4. Розв’язування задач на дві дії (№№504-511). 86. Усне додавання виду 38 + 52. Розв’язування задач на зустрічний рух (№№512-520). 87. Усне віднімання виду 40 – 8. Розв’язування задач на порівняння числа із сумою чисел (№№521-529). 88. Закріплення обчислень виду 40 – 8. Порівняння виразу та числа. Складання задачі за поданим виразом (№№530-536). 89. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування задач. 90. Усне віднімання виду 53 – 8. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№№537-544). 91. Загальний випадок усного віднімання двоцифрових чисел із переходом через десяток. Розв’язування задач (№№545-554). 92. Закріплення прийому загального випадку віднімання двоцифрових чисел. Творча робота над задачею (№№555-559). 93. Віднімання виду 50 – 34. Кругові приклади. Розв’язування складених задач (№№560-567). 94. Усне і письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел. Складання і розв’язування задач за коротким записом і за малюнком (№№568-575). 95. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Усні обчислення за таблицею. Розв’язування задач (№№576-582). 96. Закріплення додавання і віднімання двоцифрових чисел. Розв’язування складених задач. 97. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 98. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
Арифметичні дії множення і ділення
99. Ознайомлення учнів із дією множення. Знак множення. Розв’язування задач (№№583-590). 100. Читання прикладів на множення. Назви чисел при множенні. Розв’язування задач на множення (№№591-600). 101. Таблиця множення числа 2. Розв’язування задач на множення (№№601-608). 102. Порівняння виразів, що містять табличні випадки множення числа 2. Розв’язування задач на множення числа 2 (№№609-617). 103. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач на множення (№№618-628). 104. Порівняння виразів. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач на дві дії різного ступеня (№№629-635). 105. Закріплення таблиці множення числа 2. Розв’язування вправ і задач на дві дії різного ступеня (№№636-642). 106. Ознайомлення учнів із дією ділення. Знак ділення. Розв’язування задач (№№643-649). 107. Зв'язок дій множення і ділення. Складання прикладів на ділення з прикладів на множення. Розв’язування задач (№№650-657). 108. Таблиця ділення на 2. Розв’язування задач на ділення (№№658-663). 109. Застосування таблиці ділення на 2 для розв’язування задач на ділення на рівні частини та ділення на вміщення (№№664-669). 110. Назви чисел при діленні. Розв’язування простих і складених задач на застосування таблиці ділення на 2 (№№670-679). 111. Повторення таблиць множення числа 2 та ділення на 2. Розв’язування задач. Порівняння виразів (№№680-689). 112. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Складання і розв’язування задач (№№690-697). 113. Повторення таблиць множення числа 2 та ділення на 2. Розв’язування задач. Ознайомлення з об’ємними фігурами (конус, циліндр). 114. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 115. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів. 116. Таблиця множення числа 3. Знаходження значень виразів на дії різного ступеня. Розв’язування задач (№№698-706). 117. Вправи та задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач (№№707-714). 118. Коло і круг. Креслення кола. Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій (№№715-722). 119. Вправи з дужками на дії різного ступеня. Вимірювання і порівняння довжин відрізків. Вправи на запам’ятовування таблиці множення числа 3 (№№723-729). 120. Складання виразів із дужками. Повторення взаємозв’язку дій множення і ділення. Знаходження довжини ламаної лінії (№№730-737). 121. Повторення письмового додавання та віднімання. Знаходження значень виразів із дужками. Розв’язування задач. Творча робота над задачею (№№738-746). 122. Розв’язування вправ і задач на вивчені випадки арифметичних дій. 123. Таблиця ділення на 3. Розв’язування прикладів і задач (№№747-754). 124. Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3. Обчислення периметра квадрата (№№755-761). 125. Розв’язування задач на вивчені випадки арифметичних дій. Знаходження значень виразів на дві та три дії (№№762-771). 126. Розв’язування задач на дві дії різного ступеня. Знаходження значень буквених виразів (№№772-780). 127. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Складання задач на дві дії за поданим виразом. Знаходження значень буквених виразів (№№781-787). 128. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 129. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів. 130. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач на ділення і складених задач на три дії за поданим планом (№№788-796). 131. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач. 132. Таблиця множення числа 4. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. (№№797-804). 133. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці множення числа 4. Складання задач (№№805-812). 134. Закріплення таблиці множення числа 4. Задачі на дві дії, що містять табличні випадки множення числа 4 (№№813-818). 135. Таблиця ділення на 4. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв’язування задач (№№819-827). 136. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 4. Знаходження довжини сторони квадрата за його периметром. Побудова квадрата (№№828-834). 137. Закріплення таблиці ділення на 4. Складання задач за її розв’язанням. Побудова прямого кута на папері в клітинку (№№835-842). 138. Половина, третина і чверть. Дії з іменованими числами. Порівняння виразів. Складання задач за схемами виразів (№№843-852). 139. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Розв’язування задач. 140. Таблиця множення числа 5. Знаходження значень буквених виразів. Складання і розв’язування задачі за малюнком і схемою (№№853-863). 141. Збільшення та зменшення числа в кілька разів. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 5 (№№864-873). 142. Закріплення таблиці множення числа 5. Розв’язування задач на збільшення та зменшення числа в кілька разів (№№874-879). 143. Таблиця ділення на 5. Застосування таблиці ділення для знаходження значень виразів і розв’язування задач (№№880-888). 144. Розв’язування вправ і задач на засвоєння таблиці ділення на 5. Порівняння виразів (№№889-896). 145. Порядок виконання дій у виразах. Розв’язування задачі за допомогою складання виразу (№№897-903). 146. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач (№№904-914). 147. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Застосування правил про порядок виконання арифметичних дій. Розв’язування задач. 148. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 149. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення знань і вмінь учнів.
Повторення в кінці року
150. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні. Випадки додавання і віднімання, пов’язані з нумерацією (№№915-921). 151. Додавання і віднімання двоцифрових чисел без переходу через десяток. Розв’язування задач (№№922-926). 152. Табличні випадки додавання та віднімання з переходом через десяток. Розпізнавання геометричних фігур (№№927-932). 153. Додавання і віднімання виду 27 + 3, 90 – 2. Розв’язування задач (№№933-940). 154. Випадки додавання і віднімання виду 28 + 5, 46 – 7. Розв’язування задач (№№941-947). 155. Перевірка додавання відніманням. Письмове додавання і віднімання двоцифрових чисел. Дії з іменованими числами (№№948-954). 156. Додавання двоцифрових чисел з переходом через розряд виду 57 + 26. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задач (№№955-959). 157. Віднімання двоцифрових чисел з переходом через десяток виду 42 – 14, 84 – 53. Розв’язування задач (№№960-965). 158. Повторення вивченого про дію множення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№966-972). 159. Повторення вивчених таблиць множення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№973-978). 160. Повторення вивченого про дію ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№979-983). 161. Повторення вивчених таблиць множення і ділення. Узагальнення і систематизація знань учнів (№№984-987). 162. Узагальнення і систематизація знань учнів. 163. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота за рік. 164. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. 165. Узагальнення і систематизація знань учнів. 166. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|