Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Математика, 3 клас

Математика
(4 години на тиждень)

авт. прогр. Богданович М., Кочина Л., Листопад Н., Шпакова В.
підр. М. В. Богданович
«Математика», 3 клас, Київ «Освіта», 2003

І семестр
Сотня. Повторення матеріалу 2 класу

1. Усна і письмова нумерація чисел першої сотні.
Випадки додавання і віднімання, пов’язані
з нумерацією чисел (№№1-12).
2. Усне додавання і віднімання двоцифрових чисел.
Ознайомлення з деякими буквами латинського алфавіту.
Периметр трикутника (№№13-21).
3. Додавання і віднімання чисел частинами.
Буквене позначення точок і відрізків. Складання
і розв’язування задач за коротким записом (№№22-32).
4. Зв'язок дій додавання і віднімання. Перевірка
додавання відніманням. Розв’язування задач (№№33-40).
5. Рівняння і нерівності. Розв’язування рівнянь
на знаходження невідомого доданка. Задачі на дві дії (№№41-49).
6. Додавання і віднімання виду 38 + 2, 80 – 4.
Поняття «обернена задача». Розв’язування рівнянь (№№50-59).
7. Додавання і віднімання виду 36 + 7, 73 – 8.
Задачі, що містять дворазове збільшення (зменшення)
числа на кілька одиниць (№№60-68).
8. Назви чисел при відніманні. Перевірка віднімання додаванням.
Знаходження значень виразів із буквеними компонентами.
Периметр трикутника (№№69-78).
9. Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел.
Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого зменшуваного.
Задачі на знаходження третього доданка (№№79-87).
10. Додавання двоцифрових чисел із переходом через
десяток виду 46 + 39. Розв’язування рівнянь.
Розв’язування задач двома способами.
Розпізнавання геометричних фігур. (№№88-97).
11. Віднімання двоцифрових чисел із переходом через
десяток виду 73 – 28.
Складання і розв’язування рівнянь на знаходження
невідомого доданка.
Розв’язування задачі на три дії (№№98-105).
12. Назви чисел при множенні.
Таблиці множення чисел 2 і 3.
Розв’язування складеної задачі на дві дії
різного ступеня (№№106-113).
13. Знаходження значень виразів із діями
різного ступеня. Розв’язування складених задач,
що містять дію множення. Календар. Століття (№№114-121).
14. Назви чисел при діленні.
Зв'язок між діями ділення і множення.
Розв’язування задач, що містять дворазове зменшення
числа на кілька одиниць (№№122-130).
15. Таблиці ділення на 2 і 3. Обчислення значень виразів на дві дії
різного ступеня. Творча робота над задачею (№№131-136).
16. Таблиці множення числа 4 та ділення на 4.
Розв’язування задач на дві дії різного ступеня.
Порівняння виразів (№№137-145).
17. Таблиці множення числа 5 та ділення на 5.
Складання і розв’язування задач за малюнками (№№146-153).
18. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.

Табличне множення і ділення (продовження)

19. Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 6.
Знаходження значень виразів із буквою.
Розв’язування рівнянь (№№154-164).
20. Доба. Година. Хвилина. Секунда. Визначення часу за годинником.
Задачі. що містять дворазове збільшення (зменшення) числа в
кілька разів (№№165-172).
21. Визначення часу за годинником.
Задачі на дворазове застосування збільшення (зменшення) числа на
кілька одиниць чи в кілька разів.
Дії з іменованими числами (№№173-182).
22. Складання й обчислення виразів. Визначення часу за
годинником. Розв’язування задач (№№183-191).
23. Таблиця ділення на 6. Розв’язування задач
і прикладів, що містять ділення на 6.
Творча робота над задачами (№№192-201).
24. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 6.
Задачі на спосіб зведення до одиниці (перший вид).
Знаходження довжини ламаної (№№202-211).
25. Вправи на закріплення таблиць множення та ділення. Розв’язування
задач. Складання й обчислення виразів (№№212-218).
26. Порівняння величин і чисел. Знаходження значень виразів на дії
різного ступеня. Розв’язування задач на дві дії (№№219-227).
27. Розв’язування простих задач на порівняння.
Задачі на зведення до одиниці. Дії з іменованими числами (№№228-
237).
28. Таблиця множення числа 7.
Обчислення значень виразів на дві дії різного ступеня.
Задачі на зведення до одиниці (№№238-246).
29. Розв’язування прикладів та задач, що містять
множення числа 7. Рівняння на знаходження невідомого від’ємника
(№№247-254).
30. Задачі з буквеними даними (аналіз розв’язання).
Складання і знаходження значень виразів.
Задачі на дві дії різного ступеня (№№255-262).
31. Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Розв’язування задачі з буквеними даними (№№263-271).
32. Таблиця ділення на 7. Задачі на порівняння даного числа з
результатом першої дії (№№272-280).
33. Вправи на засвоєння таблиці ділення на 7.
Складання виразів за числовими даними малюнка.
Розширена задача на спосіб зведення до одиниці (№№281-289).
34. Розв’язування рівнянь на знаходження
невідомого множника. Задачі на зведення до одиниці.
Аналіз розв’язування задачі на три дії (№№290-300).
35. Розв’язування рівнянь. Перевірка розв’язання рівнянь.
Розв’язування задач на порівняння двох чисел, одне з яких задане
відношенням до другого (№№301-309).
36. Вправи на закріплення вивчених таблиць множення і ділення.
Складання і розв’язування рівнянь, задач.
Порівняння виразів і чисел. (№310-317).
37. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
38. Аналіз контрольної роботи. Таблиця множення числа 8.
Розв’язування задач на дві і три дії (№№318-325).
39. Вправи і задачі на засвоєння таблиці множення числа 8.
Складання задачі на суму двох добутків.
Точки і пряма (№№326-332).
40. Задачі на зведення до одиниці (другий вид).
Обчислення значення виразів.
Розпізнавання трикутників (№№333-339).
41. Розв’язування задач на зведення до одиниці.
Вправи на засвоєння таблиці множення числа 8.
Розпізнавання многокутників (№№340-349).
42. Таблиця ділення на 8. Вправи на застосування таблиці ділення на 8. Задачі на зведення до одиниці. Складена задача, що містить
знаходження частин числа (№№350-358).
43. Вправи і задачі на засвоєння таблиці ділення на 8. Задачі на
різницеве порівняння двох добутків і двох часток. Прямокутник
(№№359-366).
44. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого діленого.
Розв’язування задачі на кратне порівняння
двох часток за поданим планом (№№367-377).
45. Вправи на засвоєння таблиць множення і ділення.
Розв’язування рівнянь. Задачі з буквеними даними (№№378-386).
46. Таблиця множення числа 9. Задачі на суму двох добутків.
Периметр трикутника (№№387-395).
47. Вправи й задачі на засвоєння таблиці множення числа 9.
Складені задачі, що містять знаходження частини числа.
Складання і розв’язування рівнянь (№№396-404).
48. Розв’язування рівнянь на знаходження невідомого дільника.
Складання виразів. Задачі на дві та три дії (№№405-415).
49. Вправи і задачі на закріплення вивчених таблиць множення і
ділення. Складання задачі за поданим виразом.
Елементи куба (грань, ребро, вершина) (№№416-424).
50. Таблиця ділення на 9. Вправи й задачі на застосування таблиці
ділення на 9. Задачі на зведення до одиниці. Знаходження частини
числа (№№425-432).
51. Вправи й задачі на засвоєння таблиці ділення на 9. Прості задачі з
буквеними даними. Розв’язування задачі двома способами.
Розташування відрізків (№№433-441).
52. Розв’язування рівнянь. Задачі на зведення до одиниці (другий вид).
Розпізнавання об’ємних геометричних фігур (№№442-449).
53. Переставна властивість дії множення. Розв’язування нерівностей.
Складені задачі, на знаходження невідомого компонента (№№450-
457).
54. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.

Тисяча
Нумерація трицифрових чисел

55. Аналіз контрольної роботи. Лічба в межах 199.
Попереднє і наступне числа до даного числа.
Задачі на сумісні дії першого і другого ступеня (№№458-468).
56. Розкладання чисел на розрядні доданки. Утворення числа 200. Назви чисел третього розряду. Задачі на дві дії, що передбачають
знаходження невідомого зменшуваного (№№469-478).
57. Утворення трицифрових чисел із сотень, десятків і одиниць.
Назви розрядних чисел першого, другого та третього розрядів.
Перетворення іменованих чисел. Задачі на спільну роботу (№№479-
487).
58. Утворення трицифрових чисел. Читання чисел у нумераційній
таблиці. Додавання чисел різних розрядів. Ціна, вартість.
Творча робота над задачами (№№488-497).
59. Порівняння трицифрових чисел. Запис чисел у нумераційній
таблиці. Приклади додавання і віднімання, пов’язані
з нумерацією чисел. Розв’язування задач (№№498-505).
60. Запис та читання трицифрових чисел. Порівняння трицифрових
Чисел. Розв’язування задач на три дії (№№506-515).
61. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
62. Аналіз контрольної роботи. Визначення числа сотень і десятків у
трицифрових числах. Віднімання від трицифрового числа одиниць
певного розряду. Задачі, що передбачають збільшення (зменшення)
числа у кілька разів (№№516-525).
63. Узагальнення знань і вмінь учнів.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 10290 | Рейтинг: 3.6/10
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!