Математика (4 години на тиждень)
авт. прогр. Богданович М., Кочина Л., Листопад Н., Шпакова В. підр. М. В. Богданович «Математика», 3 клас, Київ «Освіта», 2003
ІІ семестр
Міри довжини і маси
55. Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями довжини. Креслення і вимірювання відрізків. Аналіз розв’язання задач на три дії (№№ 526-535). 56. Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин. Відношення між одиницями довжини. Творча робота над задачею (№№ 536-545). 57. Міри маси. Грам. Центнер. Тонна. Відношення між одиницями маси. Задачі з буквеними даними (№№ 546-553).
Додавання і віднімання в межах 1000 Усне додавання і віднімання
58. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і віднімання круглих десятків із переходом через десяток. Задачі на дві дії першого ступеня. Кути. Побудова прямого кута на папері в клітинку (№№ 554-563). 59. Додавання і віднімання круглих сотень та десятків. Усне додавання трицифрових чисел виду 520+340. Розширені задачі на зведення до одиниці (перший вид) (№№ 564-570), (№№ 571-579). 60. Усне віднімання трицифрових чисел виду 470-320. Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень. Складені задачі, що передбачають суми двох і трьох доданків (№№ 580-587). 61. Усне додавання і віднімання виду 430+500, 430+50, 760-400, 760-40. Складені задачі, що передбачають суми двох і трьох доданків (№№ 588-596). 62. Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел. Обчислення значень буквених виразів. Розширені задачі на зведення до одиниці (№№ 597-603). 63. Різні способи віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка віднімання додаванням. Розв’язування задач на три дії (№ 604-611). 64. Усне додавання і віднімання виду 230+70, 200-60. Дії з іменованими числами (№№612-618). Розширені задачі на зведення до одиниці (другий вид). Побудова трикутника і прямокутника на папері в клітинку (№№ 619-625). 65. Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел без переходу через десяток. Додавання круглих трицифрових чисел із переходом через розряд виду 380+590. Розширені задачі на зведення до одиниці (другий вид) (№№ 626-634). 66. Усне віднімання круглих чисел із переходом через розряд виду 420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених випадків арифметичних дій (№№635-643). 67. Віднімання трицифрових чисел виду 650-290. Розширені задачі на зведення до одиниці (№№644-652). 68. Віднімання трицифрових чисел виду 600-270. Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Периметр трикутника (№№653-662). 69. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
Письмове додавання і віднімання
70. Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків. Розв’язування рівнянь (№№663-671), (№№672-680).
71. Письмове додавання трицифрових чисел за умови, що сума одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десятків. Задачі з буквеними даними (№№681-688). 72. Письмове віднімання трицифрових чисел за умови, що зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії. Дії з іменованими числами(№№689-697). 73. Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд. Складання і розв’язування задач за коротким записом. Периметр прямокутника (№№698-705), (№№706-713). 74. Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи). Розв’язування нерівностей способом випробування. Складання обернених задач (№№714-721). 75. Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через розряд (два переходи). Задачі на дві дії, що передбачають порівняння першої дії з одним із даних чисел (№№722-731). 76. Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох доданків. Задачі, що передбачають суму трьох і двох доданків (№№732-741). 77. Письмове виконання сумісних дій додавання і віднімання. Задача на три дії (різницеве порівняння двох сум) (№№742-750). 78. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
Множення і ділення в межах 1000 Усне множення і ділення
79. Аналіз контрольної роботи. Множення чисел 1 і 0. Множення на 1 і 0. Задачі на дві і три дії (№№751-757). 80. Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Розв’язування задачі на різницеве порівняння двох часток за поданим планом (№№758-767). 81. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Задачі, що передбачають знаходження невідомого компонента (№№768-778). 82. Множення чисел 10 і 100. Розв’язування задач, обернених до задач на суму двох добутків, за поданим планом. (№№ 779-786). 83. Множення і ділення на 10 і 100. Розв’язування та порівняння взаємопов’язаних задач на зведення до одиниці (№№787-795). 84. Ділення виду 80:8, 700:7. Задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою (аналіз розв’язання) (№№ 796-803). 85. Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число. Задачі на дві та три дії (№№ 804-811). 86. Ділення числа на добуток. Задачі на дві дії, пов’язані з одиничною нормою (аналіз розв’язання) (№№ 812-820). 87. Ділення виду 80:20, 600:30. Розв’язування простих і складених задач (№№ 821-829). 88. Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами. Розв’язування задач із буквеними даними (№№ 830-839). 89. Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24. 3. Задача на суму двох добутків. Задачі, пов’язані з одиничною нормою (№№ 840-846). 90. Множення числа на суму. Складання задач за даним рівнянням. Задачі, пов’язані з одиничною нормою (№№ 847-855). 91. Множення одноцифрового числа на двоцифрове (на основі переставної властивості дії множення). Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Обчислення значень буквених виразів. Відкладання довжин сторін прямокутника на прямій (№№ 856-865). 92. Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3.24. Складання рівностей. Розв’язування задач на порівняння двох часток (№№866-873). 93. Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до табличних випадків, виду 70.8, 420:6. Задачі на три дії, що передбачають збільшення (зменшення) числа в кілька разів (№№ 874-882). 94. Множення виду 320.3. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Знаходження довжини сторони рівнобедреного трикутника (№№ 883-893). 95. Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в межах 1000. Творча робота над задачами (№№ 894-901). 96. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота. 97. Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число. Розв’язування задач двома способами (№№ 902-909). 98. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3. Розв’язування рівнянь. Творча робота над задачами (№№ 910-918). 99. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2. Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Складання задач за поданим виразом (№№ 919-929). 100. Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа (№№ 930-937). 101. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач, обернених до задач на знаходження суми двох добутків (№№ 938-945). 102. Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування задачі за поданим виразом та скороченим записом. Розв’язування рівнянь (№№ 946-954). 103. Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків. Розв’язування рівнянь (№№ 955-963). 104. Ділення виду 64:16 способом випробування. Розв’язування і порівняння складених задач на три дії. Периметр прямокутника (№№ 964-972). 105. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування рівнянь. Задачі на три дії, пов’язані із порівнянням двох часток (№№973-980). 106. Позначення частин числа цифрами. Складені задачі, що містять знаходження частини числа (№№981-989). 107. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування задач на час. Задачі, що містять знаходження частини числа (№№ 990-999). 108. Ділення трицифрового числа на двоцифрове способом випробування. Задачі, обернені до задач на знаходження суми двох добутків (№№ 1000-1009). 109. Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових значень виразів. Задачі на дві дії, що передбачають порівняння чисел (№№ 1010-1019). 110. Ділення з остачею (розгляд прийому обчислення). Задачі на знаходження четвертого пропорційного (№№ 1020-1029). 111. Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач, які передбачають знаходження частини числа або числа за його частиною. Розв’язування нерівностей (№№ 1030-1039). 112. Контроль навчальних досягнень. Контрольна робота.
Повторення вивченого за рік. Ознайомлення з письмовим множенням і діленням
113. Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення і ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду 213.3 (№№ 1040-1050). 114. Повторення ділення з остачею. Письмове множення на одноцифрове число виду 37.6, 127.3 (№№ 1051-1059). 115. Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення на одноцифрове число виду 182.3, 151.6 (№№ 1060-1065). 116. Повторення усного додавання і віднімання круглих трицифрових чисел. Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове число виду 966:3 (№№ 1066-1074). 117. Повторення письмового додавання й віднімання трицифрових чисел. Письмове ділення на одноцифрове число виду 864:4 (№№ 1075-1082). 118. Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове число. Письмове ділення на одноцифрове число виду 276:4 (№№ 1083-1092). 119. Повторення позатабличного множення і ділення. Письмове ділення на одноцифрове число виду 822:6 (№№1093-1100). 120. Контроль навчальних досягнень. Контрольна робота. 121. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань учнів. 122. Узагальнення і систематизація знань учнів. Розв’язування «цікавих задач» (с.158-159). 123. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.
|