Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Календарно-тематичне планування [ Додати статтю ]

Математика, 3 клас. Продовження

Математика
(4 години на тиждень)

авт. прогр. Богданович М., Кочина Л., Листопад Н., Шпакова В.
підр. М. В. Богданович
«Математика», 3 клас, Київ «Освіта», 2003

ІІ семестр

Міри довжини і маси

55. Міри довжини. Міліметр. Відношення між одиницями довжини.
Креслення і вимірювання відрізків.
Аналіз розв’язання задач на три дії (№№ 526-535).
56. Міри довжини. Кілометр. Порівняння значень величин.
Відношення між одиницями довжини.
Творча робота над задачею (№№ 536-545).
57. Міри маси. Грам. Центнер. Тонна. Відношення між одиницями
маси. Задачі з буквеними даними (№№ 546-553).

Додавання і віднімання в межах 1000
Усне додавання і віднімання

58. Додавання і віднімання круглих сотень. Додавання і
віднімання круглих десятків із переходом через десяток.
Задачі на дві дії першого ступеня. Кути. Побудова прямого кута
на папері в клітинку (№№ 554-563).
59. Додавання і віднімання круглих сотень та десятків.
Усне додавання трицифрових чисел виду 520+340.
Розширені задачі на зведення до одиниці (перший вид)
(№№ 564-570), (№№ 571-579).
60. Усне віднімання трицифрових чисел виду 470-320.
Задачі і вправи на застосування прийомів обчислень.
Складені задачі, що передбачають суми двох і трьох
доданків (№№ 580-587).
61. Усне додавання і віднімання виду 430+500, 430+50,
760-400, 760-40. Складені задачі, що передбачають суми двох і
трьох доданків (№№ 588-596).
62. Різні способи усного додавання круглих трицифрових чисел.
Обчислення значень буквених виразів. Розширені задачі
на зведення до одиниці (№№ 597-603).
63. Різні способи віднімання круглих трицифрових чисел. Перевірка
віднімання додаванням. Розв’язування задач на три дії (№ 604-611).
64. Усне додавання і віднімання виду 230+70, 200-60.
Дії з іменованими числами (№№612-618).
Розширені задачі на зведення до одиниці (другий вид).
Побудова трикутника і прямокутника на папері в клітинку
(№№ 619-625).
65. Усне додавання і віднімання круглих трицифрових чисел
без переходу через десяток. Додавання круглих трицифрових
чисел із переходом через розряд виду 380+590.
Розширені задачі на зведення до одиниці (другий вид)
(№№ 626-634).
66. Усне віднімання круглих чисел із переходом через розряд
виду 420-70. Вправи і задачі на застосування вивчених
випадків арифметичних дій (№№635-643).
67. Віднімання трицифрових чисел виду 650-290.
Розширені задачі на зведення до одиниці (№№644-652).
68. Віднімання трицифрових чисел виду 600-270.
Задачі, що передбачають суми трьох і двох доданків.
Периметр трикутника (№№653-662).
69. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.

Письмове додавання і віднімання

70. Аналіз контрольної роботи. Письмове додавання і віднімання
трицифрових чисел без переходу через розряд. Задачі, що
передбачають суми трьох і двох доданків. Розв’язування рівнянь
(№№663-671), (№№672-680).
71. Письмове додавання трицифрових чисел за умови, що сума
одиниць дорівнює 10 або сума десятків дорівнює 10 десятків.
Задачі з буквеними даними (№№681-688).
72. Письмове віднімання трицифрових чисел за умови, що
зменшуване містить один нуль. Складені задачі на дві і три дії.
Дії з іменованими числами(№№689-697).
73. Письмове додавання і віднімання трицифрових чисел із
переходом через розряд. Складання і розв’язування задач за
коротким записом. Периметр прямокутника (№№698-705),
(№№706-713).
74. Письмове додавання трицифрових чисел із переходом через
розряд (два переходи). Розв’язування нерівностей способом
випробування. Складання обернених задач (№№714-721).
75. Письмове віднімання трицифрових чисел із переходом через
розряд (два переходи). Задачі на дві дії, що передбачають
порівняння першої дії з одним із даних чисел (№№722-731).
76. Письмове додавання трицифрових чисел у випадку кількох
доданків. Задачі, що передбачають суму трьох і двох доданків
(№№732-741).
77. Письмове виконання сумісних дій додавання і віднімання.
Задача на три дії (різницеве порівняння двох сум) (№№742-750).
78. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.

Множення і ділення в межах 1000
Усне множення і ділення

79. Аналіз контрольної роботи. Множення чисел 1 і 0.
Множення на 1 і 0. Задачі на дві і три дії (№№751-757).
80. Ділення на 1. Ділення рівних чисел. Розв’язування задачі
на різницеве порівняння двох часток за поданим планом
(№№758-767).
81. Ділення нуля. Неможливість ділення на нуль. Задачі, що
передбачають знаходження невідомого компонента (№№768-778).
82. Множення чисел 10 і 100. Розв’язування задач, обернених до задач на суму двох добутків, за поданим планом. (№№ 779-786).
83. Множення і ділення на 10 і 100. Розв’язування та порівняння
взаємопов’язаних задач на зведення до одиниці (№№787-795).
84. Ділення виду 80:8, 700:7. Задачі на дві дії, пов’язані з одиничною
нормою (аналіз розв’язання) (№№ 796-803).
85. Множення і ділення розрядних чисел на одноцифрове число.
Задачі на дві та три дії (№№ 804-811).
86. Ділення числа на добуток. Задачі на дві дії, пов’язані з одиничною
нормою (аналіз розв’язання) (№№ 812-820).
87. Ділення виду 80:20, 600:30. Розв’язування простих
і складених задач (№№ 821-829).
88. Множення суми на число. Розв’язування задач двома способами.
Розв’язування задач із буквеними даними (№№ 830-839).
89. Множення двоцифрового числа на одноцифрове виду 24. 3.
Задача на суму двох добутків. Задачі, пов’язані з одиничною
нормою (№№ 840-846).
90. Множення числа на суму. Складання задач за даним рівнянням.
Задачі, пов’язані з одиничною нормою (№№ 847-855).
91. Множення одноцифрового числа на двоцифрове (на основі
переставної властивості дії множення). Задачі, пов’язані з
одиничною нормою. Обчислення значень буквених виразів.
Відкладання довжин сторін прямокутника на прямій (№№ 856-865).
92. Множення одноцифрового числа на двоцифрове виду 3.24.
Складання рівностей. Розв’язування задач на порівняння
двох часток (№№866-873).
93. Множення і ділення в межах 1000, що зводяться до
табличних випадків, виду 70.8, 420:6. Задачі на три дії, що
передбачають збільшення (зменшення) числа в кілька разів
(№№ 874-882).
94. Множення виду 320.3. Задачі, пов’язані з одиничною нормою.
Знаходження довжини сторони рівнобедреного трикутника (№№ 883-893).
95. Закріплення вивчених випадків усного множення і ділення в
межах 1000. Творча робота над задачами (№№ 894-901).
96. Контроль навчальних досягнень учнів. Контрольна робота.
97. Аналіз контрольної роботи. Ділення суми на число.
Розв’язування задач двома способами (№№ 902-909).
98. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 39:3.
Розв’язування рівнянь. Творча робота над задачами (№№ 910-918).
99. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове виду 72:3 і 50:2.
Задачі, пов’язані з одиничною нормою. Складання задач за
поданим виразом (№№ 919-929).
100. Ділення двоцифрових чисел на одноцифрове способом
розкладання на зручні доданки. Задачі, обернені до задач на
знаходження суми двох добутків. Знаходження частини числа
(№№ 930-937).
101. Перевірка ділення множенням. Розв’язування задач, обернених
до задач на знаходження суми двох добутків (№№ 938-945).
102. Перевірка множення діленням. Складання і розв’язування
задачі за поданим виразом та скороченим записом.
Розв’язування рівнянь (№№ 946-954).
103. Ділення виду 360:3. Задачі, обернені до задач на знаходження
суми двох добутків. Розв’язування рівнянь (№№ 955-963).
104. Ділення виду 64:16 способом випробування.
Розв’язування і порівняння складених задач на три дії.
Периметр прямокутника (№№ 964-972).
105. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове.
Розв’язування рівнянь. Задачі на три дії, пов’язані із порівнянням
двох часток (№№973-980).
106. Позначення частин числа цифрами. Складені задачі, що містять
знаходження частини числа (№№981-989).
107. Ділення двоцифрового числа на двоцифрове. Розв’язування
задач на час. Задачі, що містять знаходження частини числа
(№№ 990-999).
108. Ділення трицифрового числа на двоцифрове
способом випробування. Задачі, обернені до задач на
знаходження суми двох добутків (№№ 1000-1009).
109. Ділення з остачею (ознайомлення). Порівняння числових
значень виразів. Задачі на дві дії, що передбачають
порівняння чисел (№№ 1010-1019).
110. Ділення з остачею (розгляд прийому обчислення). Задачі
на знаходження четвертого пропорційного (№№ 1020-1029).
111. Знаходження числа за його частиною. Розв’язування задач,
які передбачають знаходження частини числа або числа за
його частиною. Розв’язування нерівностей (№№ 1030-1039).
112. Контроль навчальних досягнень. Контрольна робота.

Повторення вивченого за рік.
Ознайомлення з письмовим множенням і діленням

113. Аналіз контрольної роботи. Повторення таблиць множення і
ділення. Письмове множення на одноцифрове число виду
213.3 (№№ 1040-1050).
114. Повторення ділення з остачею. Письмове множення на
одноцифрове число виду 37.6, 127.3 (№№ 1051-1059).
115. Повторення нумерації трицифрових чисел. Письмове множення
на одноцифрове число виду 182.3, 151.6 (№№ 1060-1065).
116. Повторення усного додавання і віднімання круглих трицифрових
чисел. Ознайомлення з письмовим діленням на одноцифрове
число виду 966:3 (№№ 1066-1074).
117. Повторення письмового додавання й віднімання трицифрових
чисел. Письмове ділення на одноцифрове число виду 864:4
(№№ 1075-1082).
118. Повторення позатабличного множення і ділення на одноцифрове
число. Письмове ділення на одноцифрове число виду 276:4
(№№ 1083-1092).
119. Повторення позатабличного множення і ділення. Письмове
ділення на одноцифрове число виду 822:6 (№№1093-1100).
120. Контроль навчальних досягнень. Контрольна робота.
121. Аналіз контрольної роботи. Узагальнення і систематизація знань
учнів.
122. Узагальнення і систематизація знань учнів. Розв’язування
«цікавих задач» (с.158-159).
123. Узагальнення і систематизація знань учнів. Підсумок за рік.

Категорія: Календарно-тематичне планування | Додав: Галин (15.07.2010) | Автор: Галина Іванівна E
Переглядів: 8955 | Рейтинг: 3.2/8
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!