Каталог статей
Головна » Статті » Вчитель вчителю » Допомога молодому вчителю | [ Додати статтю ] |
Освітній
процес, орієнтований на підготовку особистості до життя в сучасному світі,
що характеризується нестабільністю, наявністю проблем і проблемних ситуацій у
всіх потенційних сферах діяльності випускника школи, потребою в засвоєнні
швидко мінливих знань, повинен забезпечити: - мобільність випускника школи, здатність до
самостійного освоєння знань, можливість розвитку в собі необхідних умінь, - оволодіння пошуковими, проблемними,
дослідницьким типами діяльності, практичними навичками роботи з комп'ютером,
умінням користуватися мережею Інтернет. У навчальному закладі склалася
необхідність в створенні моделі випускника школи збереження здоров’я,
який повинен мати: 1.
Необхідний рівень навченості, сформованості
ключових компетенцій, необхідних для подальшого професійного зростання та
успішної трудової діяльності. 2.
Рівень ключових компетенцій, необхідний для
сбереження та зміцнення здоров’я. 3.
Рівень сформованості ключових компетенцій,
пов’язаних із взаємодією людини і соціальної сфери. 4.
Рівень сформованості ключових компетенцій,
повязаних із взаємодією людини і навколишнього середовища. 5.
Необхідний рівень сформованості культури
людини. Реалізація моделі випускника школи збереження здоров’я дасть змогу виховати
особистість всебічно освічену, здатну до життєтворчої діяльності, мотивовану на
здоровий спосіб життя. В моделі, розробленій
педагогічним колективом нашої школи відображені саме ті якісні характеристики
учня, які повинні формуватися в процесі навчання, і забезпечити йому життєве та
професійне самовизначення. Модель випускника
розглядається нами не як сувора схема, а як відкрита система, що постійно
доповнюється. Головна ідея: випускник школи № 18 – особистість, яка фізично,
морально, психічно здорова, творчо розвинена, соціально-орієнтована, здатна до
самореалізації Ø Випускник школи усвідомлює різноманіття життєвих цінностей, особисту самооцінку. Ø Випускник школи є громадянином – патріотом Батьківщини Ø Випускник школи вміє здійснювати вибір, жити та працювати у різновіковому
колективі. Ø Випускник школи здатен до спілкування із людьми на гуманістичних принципах. Ø Випускник школи має необхідний рівень теоретичних знань, потребу в знаннях та здатність до самоосвіти. Ø Випускник школи дотримується здорового способу життя. Структура життєвої компетентності
складається з основних блоків: q Здоров’язберегаючий потенціал q Ментальність громадянина – патріота
України q Духовний потенціал q Пізнавальний потенціал q Культурний потенціал q Комунікативний потенціал | |
Переглядів: 1666 | Рейтинг: 0.0/0 |
Всього коментарів: 0 | |