Дякую! Урок чудовий, нестандартний, змістовний! Повезло діткам з такою творчою вчителькою!
Наша кнопка
Ми будемо Вам вдячні, якщо ви розмістите нашу кнопку у себе на сайті. Якщо ви хочете обмінятися з нами банерами, пишіть в гостьову книгу, каталог «Друзі сайту» до Ваших послуг
МОН запровадить експеримент підготовки вчителів за інноваційними технологіями
МОН запровадить
експеримент підготовки вчителів за інноваційними технологіями
При Міністерстві освіти і науки України (МОН)
створена робоча група з організації та проведення експерименту з підготовки
педагогічних працівників за інноваційними технологіями. Таке рішення було прийняте на спільній нараді ректорів
класичних та педагогічних університетів 10 вересня 2009 року.
МОН пропонує ввести "послідовну" модель підготовки педагогічних
працівників у класичних університетах. "Запровадження у класичних
університетах "послідовної" моделі підготовки буде оптимальним
рішенням, - сказав заступник міністра освіти і науки Тарас Фініков. - У цьому
випадку на завершальному етапі навчання студенти зможуть здобути ґрунтовну
теоретичну підготовку, що охоплює різноманітні дисципліни й спецкурси, а не
зводиться тільки до вивчення базових курсів педагогіки, психології й методики,
так і практичну через участь у тривалій та ефективній педагогічній
практиці".
"Послідовна" модель навчання передбачає на першому етапі педагогічної
освіти, а дисципліни психолого-педагогічного циклу й навчальну практику - на
завершальному етапі.
Тарас Фініков також окреслив найважливіші завдання з підготовки педагогічних
працівників за інноваційними технологіями:
1. Розпочати підготовку до запровадження експерименту з підготовки вчителів за
інноваційними технологіями та визначити університети, на базі яких буде
проведено експеримент;
2. Впровадити при прийомі до ВНЗ психолого-педагогічного тестування для
абітурієнтів, які вступають на педагогічні напрями (спеціальності);
3. Розробити нормативно-правові документи, які б дозволяли класичним і
педагогічним університетам розміщувати представництва кафедр методик викладання
шкільних предметів при загальноосвітніх навчальних закладах;
4. Створити консорціуми класичних, педагогічних університетів, інститутів
підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які б об'єднали свої
можливості для трансформації програм підвищення кваліфікації в програми
професійного розвитку педагогів впродовж життя.