Каталог статей

Головна » Статті » Вчитель вчителю » Я - класний керівник [ Додати статтю ]

Моніторинг соціального розвитку школярів

Моніторинг соціального розвитку школярів

 

І.   Рівень сформованості морально-духовних і етичних якостей

1. Анкета  

1.  Що означає термін «культура»?

2.  Як ви відноситесь до культурних заходів у житті школи і міста?

3.  Які моральні принципи ви знаєте?

4.  Як ти ставишся до виконання своїх доручень?

5.  У твого друга загубилися гроші, ти допоможеш йому?

6.  Літня людина зайшла до громадського транспорту, вільних місць немає, ти сидиш, як ти вчиниш?

7.  Заходячи до школи ти обов’язково…

8.  Чи розвинуті в учнів нашої школи моральні якості? Які саме?

9.  Мені подобається більшість з тих людей, які мене оточують! Чому саме?

10. Мої батьки для мене?

11. Я вважаю, що людям приємно зі мною спілкуватися тому, що?

12. Які, на твою думку, риси (позитивні, негативні) наявні у тебе? Перерахуй!

13. Які риси мають бути притаманні вихованій людині?

14. На яких принципах ти будуєш свої відносини з друзями, однокласниками, дорослими?

15. Що, на вашу думку, можна зробити для того, щоб процес спілкування і взаємодії між людьми приносив лише позитив?

16. Чи часто ви говорите приємне людям для того, щоб підвищити їм настрій?

17. Чи полюбляєте ви злі жарти?

18. Ви злопам’ятні?

19. Чи можете  ви терпляче вислухати навіть те, що вас зовсім вас не цікавить?

20. Чи станете ви насміхатися з будь-кого, щоб розвеселити оточуючих?

 

1-6 низький рівень

7-12 середній рівень

13-20 високий рівень 

2.     АНКЕТА

 

 1 .Що таке, на вашу думку, морально-духовні цінності? (9-11 класи)   2.Проранжуйте морально-духовні цінності відповідно до власного світогляду:

        Людяність

        Доброта

        Лагідність

        Доброзичливість

        Совість

        Чесність

        Любов

        Благородство

        Сердечність

        Порядність

        Матеріальна забезпеченість

        Справедливість

        Гідність

        Відповідальність

        Жертовність

        Толерантність

        Милосердя

         Повага

        Співпереживання

З.Як Ви гадаєте, чи співпадають пріоритетні позиції Вашого вибору із

    можливим вибором Ваших батьків?

4.Як Ви вважаєте, чи с необхідними у житті для людини моральні цінності?

   Обґрунтуйте свою думку.

5.Чи змінюється з часом у суспільстві уявлення про мораль? Як саме?

6.Чи допомагає Вам у повсякденному житті дотримання моральних і духовних цінностей? Як саме?

7.Які наслідки спричиняє брак моралі та духовності людей для суспільства? 

8.Як Ви вважаєте, чи знизився останнім часом рівень духовно-моральної   вихованості у суспільстві? І чому?

      9.Які методи мають використовувати, на Вашу думку, батьки й педагоги для  виховання моралі та духовності учнів?

Дякуємо за відповідь

 

Категорія: Я - класний керівник | Додав: [ADM]Irina (04.12.2010) | Автор: Виштак Ольга Вікторівна
Переглядів: 1491 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Никнейм Кащенко Ірина Петрівна (ADM[Irina]) зарегистрирован!